http://www.bpmenergy.com
108 posts, 6 pages, 14,650 views
Batteryn liikakäyttöä (useita tölkkejä päivässä) ei kyllä voi suositella, kaksi kaveriani ovat kokeneet jonkinsortin rytmihäiriön tapaisen.. Tämän jälkeen käyttö vähentyi ymmärrettävästi huomattavassa määrin ;)
Ei varsinaisesti harmita että omaan tällaisen kropan. :D
Tuossa jo puhuttiinkin suosituksen ylittävista kulutusmääristä...
Millaisia määriä energiajuomaa olette kuluttaneet vuorokauden aikana?
Mulla henk.koht. taitaa olla ennätys siinä 7-8 tölkkiä Red Bull:ia.
Eli, aikas vähän.
Mutta, ei se uni silti oikein tullut yöllä ja muutenkin oli hieman huono olo.
Mites muilla?
Kuinka paljon olette parmaimmillaan juonnu energiajuomia?
join viinan kanssa ja ilman illan, yön ja aamun aikana 12 tai 13 Batteryä, enkä kyllä muista että mulla olisi ikinä aikaisemmin elämässäni ollut niin hirveä olo kuin sen jälkeen. Vapisin, palelin ja vedin kalmankalpeaksi.
Itsekin vuonna 99 ja 2000 elin Berliinin paraatireissut pelkällä energiajuomalla ja dönereillä. Tulos olikin kyllä sen mukainen, meinasi lähteä jopa taju kun oli niin nestehukka päällä.
Red Bull.Käyttö on kyllä huomattavasti vähentynyt bileissä sen jälkeen kun huomasin että minua piristää kalja parhaiten. Oikeasti. Bissen voimalla on yksi tai kaksikin yötä juhlittu seuraavaan päivään. Ei varsinaisesti harmita että omaan tällaisen kropan. :D
Paljon. Varsinkin jos lähtee reissuun. Jos ajaa vuorokauden tai pari putkeen, niin tarvii kyllä molemmat Red Bullia. Toinen tietty vois nukkuu ku toinen ajaa, mut sit se ei ois niin siistiä olla reissussa ja Red Bullilla ei oikee uni tule muutenkaan. Tai no ei se aina härkää ole, vaan mitä vaa sattuu kaupasta löytyy. Punainen BPM on loistavaa.Kuinka paljon olette parmaimmillaan juonnu energiajuomia?
Mulla on sellainen käsitys myös että alkoholi sisältää todella paljon "energiaa". Eli siis kun tuoteselosteessa sanotaa että proteiinia sen ja sen verran ja energiaa sen ja sen verran. Siksihän se kai lihottaakin niin kovasti. Mitä lie sokereita tuo energia siellä sitten onkaan?
Tuoteselosteesta en saanu sen paremmin selvää, kun en kreikkaa osaa...
Ja uskalsit sen sitten vielä juodakkin? :scared:
Ja olo oli sen jälkeen...?
Minä en henk.koht. oikein mielelläni kurkustani ales tunge mitään minkä tuoteselosteesta en saa selvää.
Varsinkin energiajuomat tms tuotteet joilla on muutenkin "arveluttava" maine...
"Minä en pidä yllätyksistä, en pidä pahoista, enkä etenkään hyvistä." - KumikameliMinä en henk.koht. oikein mielelläni kurkustani ales tunge mitään minkä tuoteselosteesta en saa selvää.
BTW, onkos joku muu löytänyt etelästä jotain mielenkiintoisia energiajuomia? Mä löysin ainakin Kyprokselta sellasen kun M5, pieni ruskee pullo, ja toimii paremmin kun korillinen red bullia. Tuoteselosteesta en saanu sen paremmin selvää, kun en kreikkaa osaa...