Energiajuomat

108 posts, 6 pages, 14,585 views

#1 • • Juki54 Guest
Elikä mites ihmisille maistuu nää energialitkut? Itsellä menee ainakin yks Battery päivässä. Joskus enemmänkin :) Päivittäinen Battery on ollut paha tapa jo muutaman vuoden ajan. Rahaa menee ja paljon, kun ne mitään ihan halpoja ole..
#2 • • xybo Guest
Automaatista tulee vain batteryä. Siihen pitää tyytyä.

-- xybo
#3 • • Tapi T Guest
Ehdottomasti parhaalle maistuu Battery.

Elikä mites ihmisille maistuu nää energialitkut? Itsellä menee ainakin yks Battery päivässä.

...ja hampit tykkää.
#4 • • Taedium Guest
Jumankekkula! Meitsi vetäs ekan Red Bullin! Muut on vaa duracellpupuja.

No Bed Rull menee alas siksi kun ei saa patteria. Hö. :'(

Himassa on kyl "Red Energy" nimistä juomaa. (Jaa jekunko hankkisi? Mihis mun viinalakko taas jäi?)
Mut näitä merkkejähän on vähä niin himpskatisti.
#5 • • Daniel Braun Guest
Red Bull :hearts: :hearts:
Maistuu mulle parhaiten!

Duunissa kuluu about 3 tölkkiä/ilta ja vapaa-ajalla satunnaisesti muutama tölkki/viikko...
Blandiksena loistava, käy niin kossun/vodkan kanssa kuin esim Absolut Vaniljankin kanssa.
Jekku + Red Bull on kuitenkin nykyinen ykkönen mulle!

Red Bull antaa siivet :)
Tai, no toivotaan ettei nyt kuitenkaan ihan kirjaimellisesti...

Battery on semmoista makeeta litkua.
Eip toimi mulle.
Aikaisemmin en voinut sietää Red Bullia ja join silloin Batteryä, mutta nykyisin toisinpäin!
Niin se vain muuttuu, mutta näin on hyvä...
Ja hampaista viis :excellent:
#6 • • Taedium Guest

Absolut Vaniljankin kanssa.

Pakko testaa. Toi on hyvää?

Jekku + Red Bull on kuitenkin nykyinen ykkönen mulle!

Batteryllä toi ois "Akkuhappo". Hyvvee se on. Addiktoivaa. Vahvasti addiktoivaa.

Ja hampaista viis :excellent:

Ja sormista kuus, sano timpuri.

Timpuri teki omasta päästään linnunpöntön - ja vielä jäi lautaa yli.
#7 • • serotonot Guest
HUHHUH!

Olispa kassillinen energiajuomia nyt (mielellään erimerkkisiä itäeurooppalaisia) niin voisi kirjoittaa tähän tarinan siitä kuinka serotonot ja phanatic matkustivat autolla slovakiaan ajaen yhtä soittoa koko matkan ja hikoillen samalla vahvasti niasiinin tuoksuisia eritteitä eri puolilta kehoaan...
#8 • • Taedium Guest
edit: Ei ku antaa olla.
#9 • • Hugo Guest
Lasketaaks Jolt Cola ja Mountain Dew energiajuomiksi :scared: No, niitä menee jonkinverran. Ensiksi mainittua myös Bacardin kanssa - pitää mielen virkeänä pitkälle aamuun :D
#10 • • JsL Guest
Harvemmin tulee juotua, mutta Red bullia juon, jos juon. Suurella mielenkiinnolla odottelen Pepsi äxää.
#11 • • LindaGP Guest
Olen duracell-pupu.
#12 • • vaavu Guest
Mistään en ole niin hirveästi välittänyt koskaan, mutta Screenin takia on tullut kehitettyä jonkinasteinen mieltymys redbulliin. Erityisesti se sokeriton versio on hyvä, koska hampaat ei kärsi niin paljon ja ei tule turhia kaloreita.

ED maistuu ihan ehdalta kuselta ja Batterykin muistuttaa enemmän sonnin ureaa kuin juotavaa ainetta.
#13 • • mosaik Guest

ED maistuu ihan ehdalta kuselta ja Batterykin muistuttaa enemmän sonnin ureaa kuin juotavaa ainetta.

No, eihän tuotakaan olisi voinut tietää ellei kokeile...
#14 • • LindaGP Guest

Erityisesti se sokeriton versio on hyvä, koska hampaat ei kärsi niin paljon ja ei tule turhia kaloreita.

Olen ollut siinä käsityksessä, että keinotekoiset makeuttajat ovat hampaille ihan yhtä pahoja, jos eivät ole jopa pahempia. Laittilimuja minäkin juon useimmiten.

Batterykin muistuttaa enemmän sonnin ureaa kuin juotavaa ainetta.

Oletko maistanut sonnin ureaa? :eek:
#15 • • Bio Guest
Kun menee baariin tai pippaloihin, niin yks juoma on helppo sanoa: "vodkabatteri". Onnistuu vaiks on kauhees jurris :hah:
#16 • • Daniel Braun Guest

Kun menee baariin tai pippaloihin, niin yks juoma on helppo sanoa: "vodkabatteri". Onnistuu vaiks on kauhees jurris :hah:

Kyllä huomattavasti helpompi on sanoa: jekkuredbull :D
Ainakin minulle...
No, kyllä se vodkakin käy korvikkeeksi ja samoin hätätilanteissa Kossu ja pode.
Tai vaihtoehtona juuri se Absolut Vanilja :hearts:
Mutta ei ikinä batteryllä blandaten.
Paitsi todellisissa hätätilanteissa...
#17 • • A-E Guest
Vodka Battery aina viikonloppuisin.
#18 • • Bio Guest

Kyllä huomattavasti helpompi on sanoa: jekkuredbull :D
Ainakin minulle...
No, kyllä se vodkakin käy korvikkeeksi ja samoin hätätilanteissa Kossu ja pode.
Tai vaihtoehtona juuri se Absolut Vanilja :hearts:
Mutta ei ikinä batteryllä blandaten.
Paitsi todellisissa hätätilanteissa...

Täytyypä pistää kokeiluun seuraavat :)
#19 • • Pete Input Guest
Black Booster - se musta voimanpesä!
#20 • • ER Guest
Eikös nämä energiajuomat ole kuitenkin aika leikkimistä mitä tulee tuohon piristävyyteen. Voin olla täysin väärässä mutta minulla on sellainen käsitys, että kahvi on huomattavasti parempaa tähän tarkoitukseen. Käsittääkseni nämä kaikkein vahvimmat vastaavat tölkiltä yhtä kahvikuppia. Ihmettelen sitä kun baareissa kuulee kun porukka selittää: "join just kossubatteryn vähän mä oon pirtee jaksan varmasti bailata koko yön ja ylihuomisenkin". Eihän baarissa tule drinkkiin kuin korkeintaan ½ tölkkiä tavaraa. Itse join joskus illassa 5-6 drinkkiä (siis sisältäen energiaa) enkä huomannut mitään vaikutusta. (kahviakaan en juo) Mutta ketkä tietää paremmin korjatkoot jos olen väärässä.

Ja mitä tulee makuun suosin Batteryä eikä sekään ole hirveän hyvää.