Kannattaako hakea netistä korjasuta vai leviääkö ohjelma lopullisesti?
20 posts, 1 page, 3,765 views
E-jay :happyroll:
En oo itse asiassa ikinä e-jayta kokeillu mut luulis nyt että aloittelijalle olis jokin trackeri tai vaikkapa reason se paras ratkaisu.
Offtopikissa mennään:
Ei muuten oo trakkeri tahi reasoni paras aloittelijalle. Ei niistä tajua mitään jos ei hitustakaan ymmärrystä musiikista. E-jaylla yms. voi tehdä "biisejä" latomalla legopalikoita toisen eteen ja silloin jos raja tule vastaan ni kandee siirtyy fruityyn tahi reasoniin. Noin oon koukuttanut pari pikkuskidiä konemuusikoiksi ;)
Kyllä se päivitys kandee, tuskin skoitaa systeemiä enempää.
Offtopikissa mennään:
Ei muuten oo trakkeri tahi reasoni paras aloittelijalle. Ei niistä tajua mitään jos ei hitustakaan ymmärrystä musiikista. E-jaylla yms. voi tehdä "biisejä" latomalla legopalikoita toisen eteen ja silloin jos raja tule vastaan ni kandee siirtyy fruityyn tahi reasoniin. Noin oon koukuttanut pari pikkuskidiä konemuusikoiksi ;)
Kyllä se päivitys kandee, tuskin skoitaa systeemiä enempää.
Ja jatkuu edelleen offtopikissa; luenko oikein rivien välistä jos ymmärsin tuon niin että musiikista ymmärtämättömistä tulee konemuusikkoja ejayn avulla? :scared: nojoo, nykypopmusiikki,ok. :troll:
On se kumma kun kirjaimet e-j-a-y saa jengin ihan sekasin :) Jos joku kysyy et miks softa kaatuu niin vois vaan vastata että ite kysymykseen tai jos ei tiiä vastausta ongelmaan niin pitää naamansa kiinni. Heti alkaa hirvee "EJAY, EI VITTU ET VOI OLLA TOSISSAS" Vaikka onkin lelu softa ni tää topic ei varmaan oo sen softan disautusta varten, eiks ni!
Kyllä varmaankin suurempi osa ei-aloittelijoista, jotka tänne demo-osastolle biisejään postailee, on alottanut duunailunsa nimenomaan trackerilla.
Sitäpaitsi, jos ei ole valmis näkemään vaivaa tai kuten sanoit, "jos ei hitustakaan ymmärrystä musiikista", niin on turha ees aloittaa koko harrastusta.
ohiaihesektoriin sekaan vaan-
Luulenpa et moni niistä, jotka on alottanu jollain trakkerilla alotti sellasella syystä että siihen aikaan ei oikeen muutakaan ollu helposti käsillä.
Mä hiokasin yhdistamalla E-jayn, Modplugträkkerin & Cooleditin sillä saa jo aikas hyvää tavaraa irti. Mulla vaan ei Budjetti anna periksi mennä Ostelemaan Reasonia *:( :scared:
Mä hiokasin yhdistamalla E-jayn, Modplugträkkerin & Cooleditin sillä saa jo aikas hyvää tavaraa irti. Mulla vaan ei Budjetti anna periksi mennä Ostelemaan Reasonia *:( :scared:
Hyvää tavaraa?
Niinku noi Mikseriin laittamasi "biisit"...?