Jos ne vaikka muistais testamentissään sitä "ystävällistä nuortamiestä"
Hyvät työt ja vapaaehtoiset auttamiset tehdään ilman taka-ajatuksia.... :winkwink:
jep. ei taka-ajatuksia vaan sellaisia jotka ottaa eteen.
<3 mummot <3
170 posts, 9 pages, 39,275 views
Jos ne vaikka muistais testamentissään sitä "ystävällistä nuortamiestä"
Hyvät työt ja vapaaehtoiset auttamiset tehdään ilman taka-ajatuksia.... :winkwink:
Musta tulee isona kiva ja pyöree mummo :hah:
Mä oon jo päättäny, että musta tulee vanhuksena (jos ikinä sinne asti elän) täys kp.kärtyisistä ihmisistä tulee kärttyisiä mummoja jne.
Miks mummot on aina kärttysiä??
Miksei ne oo sellasii kivoi ja pyöreitä?
Musta tulee isona kiva ja pyöree mummo :hah:
Loistavaa! Kunhan et ala vielä "pyöristelee" :D
"Pokailen" aina niitä:avaan ovia, kannan ostokset, juttelen mukavia jne. Jos ne vaikka muistais testamentissään sitä "ystävällistä nuortamiestä"
Musta tulee isona kiva ja pyöree mummo
Mitäs sä sit teet sillä rakastajalla? Kattelet? Pidät koristeena? Vaihdat elämänkokemuksia?Minusta tulee arvokkaasti vanhentunut vaari (jolla on parikymppinen rakastaja!).
Ja mä nään sieluni silmillä Karpon juovan kirnusta suoraan piimää, jättäen parran kunnolla valkoiseksi ja sen jälkeen suutelevan jokaisen mummon ohjelman jälkeen, sekoittaen piimän ja bukkaketuotteet keskenään. Ah!miettikääs. Mummobukkakee jota selostaa Hannu Karpo ja Anna-Kaisa Hermunen. Olis niin sanotusti riittävä tekele.
Ja mä nään sieluni silmillä Karpon juovan kirnusta suoraan piimää, jättäen parran kunnolla valkoiseksi ja sen jälkeen suutelevan jokaisen mummon ohjelman jälkeen, sekoittaen piimän ja bukkaketuotteet keskenään. Ah!miettikääs. Mummobukkakee jota selostaa Hannu Karpo ja Anna-Kaisa Hermunen. Olis niin sanotusti riittävä tekele.
Ja tämä vielä Hermusen ottaessa Juha Föhriltä poskeen, samalla kun Föhr epätoivoisesti koittaa olla saamatta seisokkia.
*juoksee vessaan - fap fap*
Ja mitä siellä naamioidutaan mummoiksi! Takaisin kuoroharjotuksiin siitä!Mä en nää ton jälkeen enää mitää
*piimän silmiltä pyyhkim*
Minusta tulee arvokkaasti vanhentunut vaari (jolla on parikymppinen rakastaja!).
Ota samontein kaksi. Yksi rakastaja ja yksi rakastajatar.
Mä oon jo päättäny, että musta tulee vanhuksena (jos ikinä sinne asti elän) täys kp.
Ihan vain siitä ilosta, että mä kuolen kohta kumminkin ja vedän epätoivoon mahdollisimman monta, ennen ku mä lähden! Ku perhana mun elo loppuu, eikä se oo kivaa ni ei saa muillakaa olla kivaa!
Miksi mummot pienenevät?
Kaupungilla pyörii aina semmoisia "minimummoja" jotka eivät ole juuri 10v lasta suurempia.
Mistä semmoisia tulee?
Vai olivatko ihmiset aikaisemmin paaaaaljon pienempiä?
Omat isovanhempani ovat täysin menetettyjä tapauksia. Heidän elämänsä ei enää vuosiin ole ollut muuta kuin tuskaa, sairautta ja valitusta. Molemmat masentuneita. Ihmettelen miksi sellaisia ihmisiä pitää käyttää sairaalassa ja lääkärillä kerran viikossa. Jos elämä on sitä, ettei jaksa kunnolla käydä edes lähikaupassa, vaan istuu kotona verhot kiinni ja vetää nappeja naamaan, niin miksi edes elää? Mielestäni vanhuksia pitäisi hoitaa vähemmän ja elinikä voisi olla alhaisempi. Monet vanhukset ovat vain yksinäisiä ja katkeroituneita, siksi he käyttäytyvät niin tökerösti muita kohtaan.
Mutta mun molemmat mummoni ovatkin varsin positiivisia, eivät pelaa automaateilla, eivät tuki jalkakäytäviä.....eivätkä käy edes Stokkan herkussa!
Mä käyn mummoillani vierailemassa suunnilleen pariin kertaan kuussa ja jeesaan tarpeen tullen aina kuin itse voin. He ovat saamastaan huomiosta silmin nähden iloisia, mikä osaltaan helpottaa heidän elämäänsä varmasti.