29 posts, 2 pages, 4,569 views
Retkeily on muuten erinomaisen hauska harrastus. Minä suosittelen vasta-alkajille Nuuksiota, jossa voi helposti nähdä turisteja ylittämässä järviä säälittävillä rinkkalautoillaan ja sitten kiroilevan, kuinka ne tavarat olisi sittenkin pitänyt laittaa muovipussiin ja kuinka sudenpentujen käsikirjan ohjeistus vesistön ylityksiin on perin puutteellinen.
No eipä se mulle kuulu vaikka sä kivikokoelmas otat mukaan vaellusretkelle. ;)ok, se 45kg oli vähän yläkanttiheitto, eikä mikään tarkka määre,
Hieman Hohtajaa luontotiedostavana en heitä minigrippejä pois yhden käyttökerran jälkeen, enkä varsinkaan luontoon. Niitä voi kato uudelleenkäyttää. :p (Kuulostaa ihan Jaakko Kolmoselta. Näitä kalanruotoja ei kannata heittää vielä pois, niistä saa vielä imeskelemällä makua.)hieman Taediumia luontotiedostavampia, niin ei, todellakaan kaikkea
ei pakattu minigrip-pusseihin. Sensijaan rinkan vuoraukseksi viriteltiin
iso jätesäkki, joka tosin sekin esti lähinnä sateen pääsyn läpi. Ei kai
kukaan hullukaan pakkaa yksittäisiin pikkupusseihin kaikkea :) Intissä
Ne pari kertaa ku joku mulle sano, että lämärikin ottaa täbon mukaan, ni äkkiä pakkaamaan se tyyny sieltä sirrasta sinne reppuun ni vie tilaa.Täbö pysy pakattuna
monta kuukautta, ja leirillekin se tuli mukaan lähinä rekvisiitaksi.
Missäs kävit? Onko kuvat nähtävillä jossain?viime kesäisellä lapin reissulla
Snelmannin kämppä on aika helpossa mestaa kans. Ja nättii maastoo.Minä suosittelen vasta-alkajille Nuuksiota,
tuu kysyy uudestaan ku joku SUN sukulainen on hukkunu :(
Eikai se nyt järven syy ole?
tuu kysyy uudestaan ku joku SUN sukulainen on hukkunu :(
Eikai se nyt järven syy ole?
nii en tiedä. pitäis kysyy joltain jonka sukulainen o hukkunu.
Missäs kävit? Onko kuvat nähtävillä jossain?
[*]Saimaa
Lisäksi huomasin, että parin viimeisen vuoden aikana vaeltajien määrä on kasvanut aivan räjähdysmäisesti. Suurin osa vaeltajista oli todella panostanut välineisiin ja syytänyt Partioaittaan reippaasti yli pari tonnia...Missäs kävit? Onko kuvat nähtävillä jossain?