Kuumimmat vocal -painotteiset dancetrance kokoelmat

18 posts, 1 page, 2,230 views

Avatar
#1 • • OuluMix Guest
Mitkä säännöllisesti julkaistavat (esimerkkinä Dream Dance vols, Re:play) kokoelmat sisältävät pääasiassa vocal -versioita/miksauksia mm. dance, trance jne. kappaleista?? Ts. missä ois kovan biitin lisäksi kaunista mies/naisääntäkin mukana. Kaikki mieleen tulevat nimet tänne! :) Kiitos jo etukäteen.
Avatar
#3 • • Laite Guest

Parhaiten sua ruokkii sivusto www.findance.com

-parhaat arvostelut
-parhaat asiantuntijat
-parhaat top listaukset
-parhaat scooterit
-parhaat modern talkingit
-jne.



paras dj bobo!
Avatar
#4 • • SAMi Guest

paras dj bobo!



ei ees oo!

se on Dj Alligator!
Avatar
#5 • • Laite Guest

paras dj bobo!



ei ees oo!

se on Dj Alligator!



se kirjotetaan yhdellä l:llä (dj aligator), et älä tuu dissaamaan mun diitseibobojani!!11!!1!!!

:excellent:
Avatar
#6 • • JussiS Guest
Jos koitettaisiin vastata ihan asiallisesti asialliseen kysymykseen?

Omat suosikit:

Eye-Trance 1-7
Heaven
Trance Addiction

Noissa on ainakin paljon vokaalimatskua 12" versioina, sen lisäks kantsii tsekata vanhoja trancemastereita ja world of tranceja.

Noni pojat, kattokaa nyt, ei se ollu vaikeeta.
Avatar
#7 • • paanos Guest
Platinum osoitti jälleen kerran miten vitun vaikeeta on saada asiallisiin kysymyksiin vastauksia vittuiluitta. Himmee pätemisen tarve jengillä...
Avatar
#8 • • jUSSi Guest

Himmee pätemisen tarve jengillä...



joo, et sä tiedä että se virtuaalikikkeli kasvaa mukavasti tällaisista saavutuksista :heart:
Avatar
#9 • • Laite Guest

Platinum osoitti jälleen kerran miten vitun vaikeeta on saada asiallisiin kysymyksiin vastauksia vittuiluitta. Himmee pätemisen tarve jengillä...



ei mun vastauksissa ainakaan ollut vittuilua. somebody dance with me <3
oi perkele, pitääkin kaivaa toi levy kaapista ja fiilistellä :D
Avatar
#10 • • paanos Guest
Enmä ketään halua syytellä, mutta kuvasti vaan hyvin tätä yleistä "haist vittuu- asennetta", jota on havaittavissa myös monissa muissa topiceissa.
Avatar
#11 • • serotonot Guest

Enmä ketään halua syytellä, mutta kuvasti vaan hyvin tätä yleistä "haist vittuu- asennetta", jota on havaittavissa myös monissa muissa topiceissa.



sulla on "haist vittu"-asenne "haist vittu"-asenteeseen, mikä tarkoittaa vaan sitä et sä oot uponnu samaan asiaan mut kaks kertaa syvemmälle.
H Ä P E Ä !
Avatar
#12 • • JussiS Guest

Enmä ketään halua syytellä, mutta kuvasti vaan hyvin tätä yleistä "haist vittuu- asennetta", jota on havaittavissa myös monissa muissa topiceissa.


Juu, en itekään ymmärrä tota, varsinkin kun kysymys oli ihan selkeä ja jopa ihan hyvin muotoiltu.

Kaikki on ollu joskun n00bieita.
Avatar
#13 • • Kosmonaut Guest


Omat suosikit:

Eye-Trance 1-7
Heaven



Mistä oot löytäny noita uudempia Eye-Tranceja? Itellä on kakkonen, lisäks oon nähny kaupoissa 1-4..jos jollain on toi eye-trance 3 ja haluis siitä luopua niin mailia mulle ;) Mimmonen toi Heaven-kokoelma on? Discogs:stä en löytäny oikeen mitään :(
Avatar
#14 • • miikkaL Guest
Miten musta tuntuu että se on tuo Dance sana mikä saa sen herneen nenään....
Avatar
#15 • • Roz Guest

Miten musta tuntuu että se on tuo Dance sana mikä saa sen herneen nenään....



Miten musta tuntuu että täällä ei huumori mene läpi.

Heti tulee "Älkää ny olko tollasia" -kommenttia jos hieman menee herjan puolelle.. Asiallisuus on ihan jees mutta ryppyotsaisuus ei.
Avatar
#16 • • JussiS Guest

Mistä oot löytäny noita uudempia Eye-Tranceja? Itellä on kakkonen, lisäks oon nähny kaupoissa 1-4..jos jollain on toi eye-trance 3 ja haluis siitä luopua niin mailia mulle ;) Mimmonen toi Heaven-kokoelma on? Discogs:stä en löytäny oikeen mitään :(


"Kaupasta"

Ei kai, muistaakseni oon ostanu noi free record shopista, paitsi 6-7, jotka ostin streetistä.

Asiallisuus on ihan jees mutta ryppyotsaisuus ei.


Mun mielestä ei oo asiallista, eikä jees aukoo heti ekaks jollekin asiasta.
Avatar
#17 • • Tapi T Guest
Virkaveljeni ovat olleet aivan jäässä. Siirretään oikeaan paikkaan. ;)

--> Charts, Lists & Reviews
Avatar
#18 • • SAMi Guest

paras dj bobo!



ei ees oo!

se on Dj Alligator!



se kirjotetaan yhdellä l:llä (dj aligator), et älä tuu dissaamaan mun diitseibobojani!!11!!1!!!

:excellent:



:panic:

en tuu toiste!