Avalon - Love Making Sessions vol.1

5 posts, 1 page, 929 views

Avatar
#1 • • d:con Guest
Täällä jo aikaisemmin saatavilla ollut mixi, nyt vihdoin biisilistan kera.

128kb/s
44khz

58.33min

1. James Holden vs. Ben Pound: Kaern Turned
2. 2 Players: Signet (Leama & Moor Mix) + Solar Stone feat. Elizabeth Fields: Speak In Sympathy (Accapella)
3. Motorcycle: As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Mix)
4. Ozone: Ionize (Misja Helsloot Remix)
5. En-Motion: Gettin'Away With It (Thrillseekers Instrumental)
6. Kansai: Rococco (Fire & Ice Mix)
7. Altitude: Marrakech
8. James Holden: One For You (Altitude Mix)

http://sigworld.daug.net/music/Avalon_Love_Making_Sessions_vol.1.mp3
Avatar
#2 • • Aulis_G Guest
Yhdeksänminuuttista, ärsyttävää "introa" lukuunottamatta paras miksaus Plattarilla. Toinen ja kolmas raita ovat niin järisyttävän toimivia että meinaa taju lähteä. 10+/10. :heart:
Avatar
#3 • • Han Solo Guest

Yhdeksänminuuttista, ärsyttävää "introa" lukuunottamatta paras miksaus Plattarilla. Toinen ja kolmas raita ovat niin järisyttävän toimivia että meinaa taju lähteä. 10+/10. :heart:



:eek: Aulis tykkää kiksusta! :eek: Mitä hittoo :confused:

Mulla sit taasen meni aivn päinvastoin. Eka biisi loistava (ei kylläkään paras aloitus biisi mielestäni). Loput enemmän tai vähemmän ohi oman sektorin. Ihan hyvää mixaustekniikkaa,mut,mut...
Avatar
#4 • • Aulis_G Guest

Yhdeksänminuuttista, ärsyttävää "introa" lukuunottamatta paras miksaus Plattarilla. Toinen ja kolmas raita ovat niin järisyttävän toimivia että meinaa taju lähteä. 10+/10. :heart:



:eek: Aulis tykkää kiksusta! :eek: Mitä hittoo :confused:



Mä tykkään monestakin asiasta :) Ehkä tää oli turhaan hypetettyä mut toi 'speak in sympathy' ja iki-ihana 'as the rush comes' vaan vei jalat alta. Kyllä mä housediggari silti pohjimmiltani olen, älä huoli :) Ja kun kerran alettiin paljastuslinjalle niin TJEU :laugh:
Avatar
#5 • • d:con Guest



Mulla sit taasen meni aivn päinvastoin. Eka biisi loistava (ei kylläkään paras aloitus biisi mielestäni). Loput enemmän tai vähemmän ohi oman sektorin. Ihan hyvää mixaustekniikkaa,mut,mut...



Eka miksi on tarkoituksella enemmän suoraa toimintaa ilman täytebiisejä, kakkosessa haetaan fiilistä vähän kauempaa.

Löytyy täältä: http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=11008