Ajatuksia

11 posts, 1 page, 2,138 views

Avatar
#1 • • louis Guest
Miksi edes olemme olemassa? Mikä on elämän tarkoitus? Onko se vain sitä että me opiskelemme, menemme työhön ja kuolemme vanhuuteen? Vai onko elämä harhainen käsitys solujemme yhteistyöstä? :scared:
Avatar
#4 • • jUSSi Guest

Enää eivät wanabemodet iske, vaan ihan oikeat modet :D :D
Jees, ainakin Jussi:sta on saatu Plattariin oiva "uusi"moderaattori!
Jatka hyvää työtä... ;)



En mä tätä ihan niinkään "moderoinniks" tarkoittanut. Saa tänne mietteitä laittaa, ajattelin vain, että niin tuolta löytyisi jo valmiiksi paaaaljon miettimisen aihetta :)
Avatar
#5 • • louis Guest

Enää eivät wanabemodet iske, vaan ihan oikeat modet :D :D
Jees, ainakin Jussi:sta on saatu Plattariin oiva "uusi"moderaattori!
Jatka hyvää työtä... ;)



En mä tätä ihan niinkään "moderoinniks" tarkoittanut. Saa tänne mietteitä laittaa, ajattelin vain, että niin tuolta löytyisi jo valmiiksi paaaaljon miettimisen aihetta :)



Höh :right:
Avatar
#6 • • Daniel Braun Guest
ajatuksia...
Tsiisus!
Mä en ymmärrä tän ihmisen postauksia... :scared:
"höh/hih/pöh/+ hymiöt"
Avatar
#7 • • mosaik Guest

ajatuksia...
Tsiisus!
Mä en ymmärrä tän ihmisen postauksia... :scared:
"höh/hih/pöh/+ hymiöt"


Onneksi olkoon Daniel!!!

Ilmiannoit juuri julkisesti ja yksiselitteisesti itsesi siitä,
että elämäsi on 'ns.' helpompaa kuin joillakin meillä...
:heart:

props!!!
Avatar
#8 • • Tapsa Guest
Näyttää siltä, että kellään ei ollu myydä Danielille elämää..
:crybaby: [/quote]
Avatar
#9 • • Hasse G Guest
minä voisin lahjoittaa omastani puolet, eli desimaaliarvona 0.07 (jossa kokonainen ykkönen = elämä).

Toivottavasti tämä auttaa?
:(
Avatar
#10 • • louis Guest
:crybaby: Tyyli on taas tälläistä outoa.
Avatar
#11 • • drS Guest

En mä tätä ihan niinkään "moderoinniks" tarkoittanut. Saa tänne mietteitä laittaa, ajattelin vain, että niin tuolta löytyisi jo valmiiksi paaaaljon miettimisen aihetta :)



tätä kutsutaan moderaattorin kiroukseksi. vaikka vastaisit vaan johonkin upcoming eventsin topicciin että "täällä ollaan!" + hymiö + \o/, niin ihmiset tulkitsevat sitä moderoinniksi, alkavat pelätä kyseistä topiccia, eivätkä enää uskalla jäähynpelossa sinne postata. vihdoin tulee joku rohkea henkilö joka postaa "eiköhän keskustelu ala mennä taas sellaseks, että lukkoa tälle!"

elämä on valintoja täynnä :(