SCSI-tiedosiirto

25 posts, 2 pages, 7,693 views

Avatar
#21 • • doc Guest
Itse sain ainakin kohtuullisen vaivattomasti A5000:n siirrettyä materiaalia SCSI:n kautta. (Tiedostojen partitiokohtainen määrän rajoitus tosin kaivelee mieltä aika pahasti. :angry: ) Diskykin toimi, mutta sain Yamaha-formatoidun SCSI-kovalevyn näkymään vain kun kovalevy oli suoraan kytkettynä koneeseen, ilman sampleria ketjussa. Lisäinfoa kannattaa hakea Yahoon A5000 -groupista ja Ampfea.orgin A-listilta. Siellä lienee myös asiantuntevampaa porukkaa kuin missään muualla.
Avatar
#22 • • D-Mind Guest
Sainpas toimimaan :) Yamahan asennus XP:hen uusiksi (tosin ei löytänyt kuin 7 laitetta vaikka 8 pitäisi löytyä ?!), ei mitään ajureita, ruksit ruutuun "älä yritä asentaa tätä uudestaan", Yamahasta BulkProtect pois päältä ja Soundforge 8.0b:llä onnistuu import / export mainiosti :)
Avatar
#23 • • Tech-X Guest
Itseltäni löytyy E-mu E-synth -sampleri (eli samantyylinen kuin E6400, E4K, E5000..), ja olen juuri suunnittelemassa PCI-väyläistä SCSI-korttia. Eli sen samplerin SCSI on joku 50-pin centronics.. mitä SCSI-korttia suosittelette? Minulla ei ole noista yhtään kokemusta.. ja onkohan se siirtäminen miten kökköä sitten? o_O
Avatar
#24 • • bulk Guest

Itseltäni löytyy E-mu E-synth -sampleri (eli samantyylinen kuin E6400, E4K, E5000..), ja olen juuri suunnittelemassa PCI-väyläistä SCSI-korttia. Eli sen samplerin SCSI on joku 50-pin centronics.. mitä SCSI-korttia suosittelette? Minulla ei ole noista yhtään kokemusta.. ja onkohan se siirtäminen miten kökköä sitten? o_O



Adaptecin kortit on hyviä, itellä oli E5000 ultran kanssa Adaptec AHA-2940 PCI-kortti, muutkin vastaavat toiminevat. Huuto.netistä tollanen irtoaa varmaan kympillä-kahdella, oikeanlainen piuha maksaakin varmaan enemmän kuin tuo kortti.

"Kökköydestä" voi olla montaa mieltä, ainakin tuo hakkaa sampledatan siirtämisen midin tai korppujen yli kirkkaasti.
Avatar
#25 • • Peter Skogberg Guest
No nyt jälkeenpäin, kun olen jo tämän topikin unohtanut enkä ole A-3000:a pariin vuoteen omistanut, täytyy sanoa, että tuo SCSI-setti oli kyllä erittäin kökköä! Kesti helvetin kauan ja tietokone ei muutenkaan ikinä kunnolla tunnistanut A-3000:ta. No virheistään oppii :).