Cassell - precious

6 posts, 1 page, 1,092 views

Avatar
#2 • • tony_e Guest
Heh. Tulee omat vanhat biisit mieleen. :roll:
Avatar
#3 • • Hasse G Guest
ottaa kohteliaisuutena. :hah:
Avatar
#4 • • _U Guest
heh :) tulee jackassin partyboy-biisi mieleen, lähinnä toi rumpu/basso-linja :) muutama nätti lead-saundi, kevyesti analogista. mut mun korvaan toi rumpu/basso kuulostaa aivan jumpalta, aerobic-musalta, huumorimusalta, partyboy :) muuten ihan nättiä kiertoa, rakennetta, tosin aika kuivaa. tarviis tilaa, levitystä. en tiedä millä oot tehny, mut kuulostaa aika perussoftilta, tietokonekamalta, tyyliin IM2 tai jotain. sori jos oon väärässä, mut tällasen kuvan saan. paremmilla saundeilla, masteroituna ja toi järkyttävä jumppabasso, kuivat rummut pois, niin tästähän sais kivan biisin :) nyt viel kuulostaa harrastelijameiningiltä :)

rauhaa ja iloa :)

p.s. jos haluut vuorostas kommentoida, käy kuuntelee. arvostamme rehellistä palautetta, myös paskaksi haukkumista perusteluineen :) http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=10522 :)
Avatar
#5 • • teknis- Guest
jos leikkaisit tuosta aerobicbassosta kaikki pois 150hz:stä ylöspäin ja vaihtaisit ton järkyttävän snaren vähän tiukemmaksi clapiksi tai kompressoisit vaikka sen koko biitin saman tien niin tämä saattais jopa toimia. biisissä ei mitään suurempaa vikaa, genreraita..

miks tää kuulostaa mun korvaan ranskalaiselta? tykkään sun tyylistä! :D
Avatar
#6 • • Hasse G Guest
thänks for the pancakes = kiitti kommenteista!

meikäläinenhän on tän konemusiikin saralla ihan noviisi, varsinkin mitä musan tekemiseen tulee, joten tollaset rakentavat kommentoinnit on aina paikallaan, siksi mä lähinnä nettiin biisejä postailenkin, että prot vois hiukan avittaa varsinkin tollasissa tyylillisissä soundiseikoissa. eli kiitti, noistakin kommenteista oli apua.

p.s. jackassin partyboy song on mestariteos. vaalin ikuisesti tätä vertausta sydämessäni sekä kannan sen viittaa harteillani iänkaikkisesti. :happyroll: