Sehän se tässä hauskaksi vetääkin. Vaik me keskusteltii jo serotonotin kanssa nää vetojutut jo läpi.Tässä threadissa ei offtopickkia voi puhua, kun tässä on kaikki offtopickkia..
Ja mun napinlävestä lähtee lanka.
127 posts, 7 pages, 20,020 views
Sehän se tässä hauskaksi vetääkin. Vaik me keskusteltii jo serotonotin kanssa nää vetojutut jo läpi.Tässä threadissa ei offtopickkia voi puhua, kun tässä on kaikki offtopickkia..
Eikö me puhuttu angorakanien kasvattamisesta?Mä oon puhunu sun perhesuhteista.
Oon kohta menossa kotiin ja ostoskorissa olet koska klikkasit ohi siitä "+"nappulasta ja osuit siihen "shopping cart"iin.
Jaa, no mihinkä tää kori on sit matkalla?
Ps. mitä tilasit?
Sitä tilaan, mitä saan
Tässä threadissa ei offtopickkia voi puhua, kun tässä on kaikki offtopickkia..;)Mees oikeelle topicille huutelee!
Ja mun napinlävestä lähtee lanka.
No kyl mä niitä kaneja oon kutsunu nimillä "Isi" ja "Äityli", mut ne kutistuu aina pesussa ja on aika hiljasii vähän aikaa. Pitäsköhän jättää linkous väliin?Niin? ja se ei oo sama asia?
Joo, viimeeks sain pa*kaa niskaan vaikka en ees tilannu. Mut yleensä mä tilaan sit sitä mitä saan. Ja kyl sitä välillä saa semmosia asioita mitä ei kehtaa jälkikätee enää tilatakkaan.ja sä sit saat? mä en oo saanu koht kuukauteen
No niin keskenäni vedänkin. En oo semmonen ku sinä, että porukalla vedettäisiin...Hei, vedä sinä keskenäsi.
Emmätiiä. Mä oon vaa matkustaja. Ollu jo kohta 25 vuotta. Ja vieläkää tää kori ei oo perillä, vaikka nyt alkaa jo maisemat näyttää tutummilta.Miks siel koris ei ollu makkaraa?
No niin keskenäni vedänkin. En oo semmonen ku sinä, että porukalla vedettäisiin...Hei, vedä sinä keskenäsi.
Emmätiiä. Mä oon vaa matkustaja. Ollu jo kohta 25 vuotta. Ja vieläkää tää kori ei oo perillä, vaikka nyt alkaa jo maisemat näyttää tutummilta.Miks siel koris ei ollu makkaraa?
Tässä threadissa ei offtopickkia voi puhua, kun tässä on kaikki offtopickkia..;)Mees oikeelle topicille huutelee!
Onkos .. Jos se on ...
Onkos ... Vai onko ...
tai ... tai ... Tai ... Aivan sama.
Myöhäistä. Mun haaveissa oot sä, keinosiementäjän hanskat, Toyota Corolla mark II, kuusi kiloa raejuustoa, vessaharja ja telemark-suksi.Älä sekoita mua niihin sun haaveisiin.
Myöhäistä. Mun haaveissa oot sä, keinosiementäjän hanskat, Toyota Corolla mark II, kuusi kiloa raejuustoa, vessaharja ja telemark-suksi.Älä sekoita mua niihin sun haaveisiin.
No vuoristokiipeilyvälineet on helppo haaveilla, mut mä oon huomannu, ettei sitä fikkarii tarvii. Siellä tunnelin päässä on riittävästi valoa. Ja alla junaraiteet.Otatko haaveisiin mukaan vielä taskulampun ja vuoristokiipeilyvälineet?
Sit toimis myös mulle...
Nii, no kato ku mä tuun sun uuniin ja teen sinusta kauniin.HEI!! meil on sama unelma.
Hauska idea. Syötin sanan "Taedium" ja löytyi kaksi kuvaa, joissa nimi ilmentyy.Googlen kuvahaun tulos hakusanalla Daniel.
Mut toi en oo mä. Mä en edes pidä kissoista. Tai no riippuu kastikkeesta.
Noi tai-no -eläimet on sellasii 35-40kg painosii nelijalkasii, jotka aika ajoin yrittää nousta mun kellarissa kahelle jalalle, mut a) mä oon rikkonu polvet b) se kellari on liian matala ja ne hokee jotain "tai-no tai-no" juttuu välillä. Emmä tiiä onko ne sanoja vai mitä. Kyl sieltä välillä joitain muitaki ihan ihmiskieltä muistuttavii juttui tulee, mut emmä ymmärrä. Mitä on "pääsä poos muttäält" suomeksi? Ja niitä ku perkaa ja laittaa kastikkeeseen, ni se riippuu ihan jees.Mikä eläin toi tai-no on? ja mitä siin kastikkees on et siit voi riippuu?
öööö...
Googlen kuvahaun tulos hakusanalla Daniel.
:scared:
Eli tämmöseltä sivulta.