Tsättithreadi

127 posts, 7 pages, 20,029 views

#41 • • :t:c: : : Guest

Ihqu-Tapi(valvoja): Lähetä viestisi puhuvalle päälle, joka lukee viestisi ääneen!

Valikoimaamme kuuluu kolme päätä, valitse mieleisesi:

5028549683f61534d6ee95.gif
Daniel (iloinen ääni)

3668949713f617a9e281c5.jpg
Tres (vihainen ääni)

13367470833f618ce287535.jpg
Serotonot (omituinen ääni)

Lähetä viesti pään nimi, väli, viestisi tähän samaan numeroon, esim. Serotonot vähänks on tyhmä sätti!

:DD Voi Tapi perkule, sait just ylimääräisiä kiiltotarroja vihkoos! :) *reps*
#42 • • Ana-- Guest
<-- VALVOJA ON IHAN APINAN NÄKÖNE!!!!! P S PALJO VIIVE????!!?
#43 • • jUSSi Guest

Ihqu-Tapi(valvoja): Lähetä viestisi puhuvalle päälle, joka lukee viestisi ääneen!

Valikoimaamme kuuluu kolme päätä, valitse mieleisesi:

5028549683f61534d6ee95.gif
Daniel (iloinen ääni)

3668949713f617a9e281c5.jpg
Tres (vihainen ääni)

13367470833f618ce287535.jpg
Serotonot (omituinen ääni)

Lähetä viesti pään nimi, väli, viestisi tähän samaan numeroon, esim. Serotonot vähänks on tyhmä sätti!

LOL!

tää oli paras :D iso käsi Tapin suuntaan!
#44 • • Remotion Guest
VIIVE?!!!!111
ketään yh äitejä 02-seudulta?
Tres ootko mun chat veli?
t: AROMIPESÄ :hah:
#45 • • Tres Guest

gei.gif
#46 • • Taedium Guest
Kun sinfonia Serotonot oli monen muun muassa revitty kappaleiksi siinä Kaapelin edustalla, niin minut - tai siis sen, mitä minusta paikalla oli, eli pään - sujautti poveensa joku Tapi T:mäinen kotikokki ja toi tänne tehtaaseen, jossa kaappiin lukittuna olin hyllyllä pitkään. Siellä komerossa sitten sanelin tietoni mankalle, joka oli minulla vieressä: Nenällä painelin vuoroin äänitys-, vuoroin pysäytyspainikkeita ja kaiken nauhoitin minkä tehtaasta ja murhaajistani tiesin... Että kuinka täällä tehdään foorumtopicceja joissa on tyhjää täytteenä! Ja kuinka sadan vuoden pakkotyön ikeessä raatava orjuutettu Tres täällä silmät punaisina ja vettyneinä hampaita kiristelee! Ja kuinka loput onnettomat sielut kylvää huonokuntoisia, kaksihaaraisia hiuksia lavuaarin hajulukkoon... Ja öisin niitä topiceja kuljetetaan moderaattorin toimesta Freestyleen ja Other Chattiin ja ties minne... Jos meidänkin Blondiella on tietämättään edessään siirretty topic pakkassäitä lämmittämässä! - Tämän kaiken nauhoitin, ja kun nauha loppui niin otin kasetin suuhun ja nenän kautta hengittelin. Ehkä päivän olin ollut poissa foorumilta kirjoittelemasta, kun sitten viimein hakivat ja roikottivat hiuksista ympäri tehdasta, ja minä sylkäisin silmien välttäessä kasetin roskaämpäriin, kun arvelin, että etsivä kyllä ymmärtää katsoa jäteastiaan.
#47 • • LindaGP Guest

gei.gif

Tres hei, sun levy jumittaa.
#48 • • Tres Guest

gei.gif

Tres hei, sun levy jumittaa.

gei.gif
#49 • • Taedium Guest

gei.gif

Mä en kyl tohon keksi enää mitään...
#50 • • serotonot Guest

gei.gif

joo sanattomaks vetää täälläkin päässä...
kiitti ku tuhosit tän topicin.
#51 • • LindaGP Guest

gei.gif

Kakuttaako?
#52 • • Tres Guest

gei.gif

kiitti ku tuhosit tän topicin.

tnconan_o_what_in_the_world2.jpg
#53 • • cupido Guest
Tästähän tuli suosittu?
#54 • • Taedium Guest

Kuka sanoista on puhunu? Ja mikä siellä vetää? Sulje kaikki ikkunat ja vaihda Netwareen, ni veto lakkaa.
#55 • • serotonot Guest

Kuka sanoista on puhunu? Ja mikä siellä vetää? Sulje kaikki ikkunat ja vaihda Netwareen, ni veto lakkaa.

ikkunoit ei oo ja ovee ei voi sulkee ku sit asiakkaat ei pääse sisään. paska keissi, mut minkäs teet. Eikä tääl kukaan mitää puhu, tää on tekstiin ja kuviin perustuva foorumi.
#56 • • Taedium Guest

Eikä tääl kukaan mitää puhu, tää on tekstiin ja kuviin perustuva foorumi.

Puhuu puhuu. Mun murot juttelee mulle joka aamu. Ja ne on Kellog's Special K mallisii vielä. Ja silti ne vaa juttelee mulle.
#57 • • serotonot Guest

Eikä tääl kukaan mitää puhu, tää on tekstiin ja kuviin perustuva foorumi.

Puhuu puhuu. Mun murot juttelee mulle joka aamu. Ja ne on Kellog's Special K mallisii vielä. Ja silti ne vaa juttelee mulle.

no hei! missä sua on opetettu lukemaan? onks ne murot opettanu? meinaa mua ne opetti niin väärin et meni 3v aikaa korjata se. Tosin ne oli Snap, Crackle ja Pop. Ne kai teki sen muillekin ku joutu turvallisuussyistä vaihtaa nimensä ettei niit tunnettais. Mut oon kuullu huhuu et samannäköset jäbät liikkuu nykyään nimel Riks, Raks ja Poks. Mut ei huhuihin voi luottaa. Niinq ei muroihinkaan
#58 • • Taedium Guest

no hei! missä sua on opetettu lukemaan? onks ne murot opettanu?

Mutsin mukaan ei mua oo kukaa opettanu. Itte kuulemma neljävuotiaana olin opetellu. Ihan pimeetä touhuu. Ei sen ikänen voi ite oppii. Tai ehkä se selittää just monta asia...

meinaa mua ne opetti niin väärin et meni 3v aikaa korjata se. Tosin ne oli Snap, Crackle ja Pop. Ne kai teki sen muillekin ku joutu turvallisuussyistä vaihtaa nimensä ettei niit tunnettais. Mut oon kuullu huhuu et samannäköset jäbät liikkuu nykyään nimel Riks, Raks ja Poks. Mut ei huhuihin voi luottaa. Niinq ei muroihinkaan

Joo, aluks Riks, Raks ja Poks jutteli mulle, sit ne muutti nimensä kuulimmaksi Snap, Crkackle ja Popiksi, mut nykyää ihan kaikki murot juttelee mulle. Honey Nut Loopsit, Bran Flakesit, Frostiesit, Special K:t, jopa veetabiksit juttelee mulle.
#59 • • LindaGP Guest

Mut ei huhuihin voi luottaa. Niinq ei muroihinkaan

Syökää hyvät ihmiset müsliä. Se kasvattaa tuntosarvia.
#60 • • serotonot Guest

Mut ei huhuihin voi luottaa. Niinq ei muroihinkaan

Syökää hyvät ihmiset müsliä. Se kasvattaa tuntosarvia.

NONI! nyt mä tiedän miks ne eroottisesti latautuneet etanat on vainonnu mua ja missä mun müslit on.