Mitä musiikkia kuuntelet nyt?

2,019 posts, 101 pages, 393,183 views

Avatar
#581 • • A-E Guest
Luke Slater - Love :hearts:
Tässä on techno biisi, jossa tunnetta mukana.
Avatar
#582 • • espoo_rumpshaker Guest
The Residents - Meet The Residents
Avatar
#583 • • miikkaL Guest
Duunissa oleva kaappikello soittaa jostain käsittämättömästä syystä Faithless - Tarantula:n melodiaa, eli sitä tulee kuunneltua tunnin välein:D
Avatar
#584 • • JussiS Guest

Duunissa oleva kaappikello soittaa jostain käsittämättömästä syystä Faithless - Tarantula:n melodiaa, eli sitä tulee kuunneltua tunnin välein:D


Kumpi rippaa kumpaa? Missä on teosto? :eek:
Avatar
#585 • • Hansu Guest
Olen tässä eilisestä asti kuunnellut lähes repeatilla Katri Helenan vanhaa hittikokoelmaa ja mikä pelottavinta, olen ihan hurahtanut siihen :scared: "Katson sineen taivaan" ja "Syysunelma" ovat ihan aikuisten oikeasti helkkarin hienoja kappaleita.
Nyt meni sitten viimeinenkin uskottavuus...
Avatar
#586 • • Oules Guest

Olen tässä eilisestä asti kuunnellut lähes repeatilla Katri Helenan vanhaa hittikokoelmaa ja mikä pelottavinta, olen ihan hurahtanut siihen :scared: "Katson sineen taivaan" ja "Syysunelma" ovat ihan aikuisten oikeasti helkkarin hienoja kappaleita.
Nyt meni sitten viimeinenkin uskottavuus...



Nooh, onhan Jori Hulkkonenkin soittanut joskus kokonaisen setin Katri Helenan biisejä... :)
Avatar
#587 • • Hansu Guest

Nooh, onhan Jori Hulkkonenkin soittanut joskus kokonaisen setin Katri Helenan biisejä... :)


*pyyhkii hikeä otsaltaan*
Toisaalta, mun syntilistalla on jo niin monta muutakin vanhaa "iskelmätähteä", että yksi lisää ei enää venettä keikuta ;)
Avatar
#588 • • George Shield Guest
Tällä hetkellä levynä Back to Mine - Everything But the Girl ja sieltä biisi The Ananda Project: Cascades of Colour (Wamdue Black Mix)...
Avatar
#589 • • Edited k1mm0 Guest
phony orphants - dead expressing :heart:
Avatar
#591 • • rossum Guest
autechre - drane2 ...
Avatar
#592 • • A-E Guest
Poets Of The Fall - Late Goodbye aivan uskomattoman hyvä rokki biisi Helsinkiläis bändiltä. Biisi on tuttu kaikille Max Payne 2 pelanneille pelin loppu crediteistä.
Avatar
#593 • • k1mm0 Guest
golden boy with miss kittin - rippin kittin - beroshima mix

niiiiin lostava mixaus, ettei tosikaan :excellent:
Avatar
#594 • • Hempp@ Guest
Kaylab - Pray No Pop
Avatar
#595 • • Bio Guest
Smith and Pledger @ Global DJ broadcast 2003
Avatar
#596 • • ipe Guest
Magyar Posse - Kings of Time

:hearts:
Avatar
#597 • • Hempp@ Guest
Angel Of Death - Angels Return (Kai Tracid Remix)

Unohdin jo kuinka jylhän kaunis tämä teos oli,onneksi kuuntelin uudestaan pitkästä aikaa.
Avatar
#598 • • djsakke Guest
Loose Joints - Is it All over my face (maw remix) [west end]
joo klasaria isojen miesten remixaamana, ei ehka nii kova ku originaali, mutta kivempi dj:n kannalta kun alussa on pidempi looppi biittia joka melkein pysyy biitillaan.
Avatar
#599 • • crash Guest
hell - listen to the hiss
Avatar
#600 • • Keniro Guest
Np: Nemes Freeform Mix (77:03) :happyroll: