The Dream traveller - Time (Deepsky remix)

4 posts, 1 page, 929 views

Avatar
#1 • • Juki54 Guest
Eli haluisin tietoa tästä biisistä.. Koska julkaistu ja millä labelilla? Bongasin tän tosta Orkidean kaapelitehtaalla 16.12.2000 soittamasta setistä, ja kuulosti mun korvaan oikein kivalta..
En itse löytänyt infoa muutamasta isosta nettilevykaupasta, enkä edes Discogsista.

Help :)
Avatar
#2 • • JussiS Guest

Eli haluisin tietoa tästä biisistä.. Koska julkaistu ja millä labelilla? Bongasin tän tosta Orkidean kaapelitehtaalla 16.12.2000 soittamasta setistä, ja kuulosti mun korvaan oikein kivalta..
En itse löytänyt infoa muutamasta isosta nettilevykaupasta, enkä edes Discogsista.

Help :)


Sinkku (12") julkaistu Dream Recordsilla vuonna 1999, mutta tää on julkaistu myös CD-muodossa Deepskyn Stargazer EP:llä, vuonna 2000, labelina Fragrant Records.

Toi CD on huomattavasti helpompi löytää, veikkaisin et Street Beattiin saa tilattua ihan suoraan.
Avatar
#3 • • Juki54 Guest
Okei kiitos! Täytyypä aloittaa ton metsästys :)
Avatar
#4 • • NS Guest
Streetissä oli Stargazer EP hyllyssäkin puolisen vuotta sitten.

Omassa EP:ssäni on muuten vuosiluku 1999 ja labelina City of Angels, mutta levyssä on myös Fragrantin logo.
Ja syy, miksi et löytänyt biisistä tietoa on että Dream Traveler kirjoitetaan yhdellä l-kirjaimella.