Idols :hearts: :hearts:
jep! ihan helmi viihdettä =)
mä tiedän, että mä olen kuiva kuin viime vuosisadan jäkälä, mutta tästä on viihde kaukana :panic:
78 posts, 4 pages, 13,316 views
Ehkä se julma ja osin asiaton lynttääminen kuuluu ohjelmaformaattiin, mutta kyllä siltikin täytyy olla aikamoinen sadisti että tosta tuomaroinnista nauttii.
Osittain kyllä tuntuu että osa niistä jotka kisaan osallistui oli harjoitellut laulamista pelkästään karaokella. Kun sitten pitää laulaa ilman säestystä tuomariston edessä niin sen oman äänen ohuus paljastuu aika ikävästi. Eikä asiaa auta se kun tuomaristo raapii persettään ja nauraa kun toinen vielä on laulamassa.
Ehkä se julma ja osin asiaton lynttääminen kuuluu ohjelmaformaattiin, mutta kyllä siltikin täytyy olla aikamoinen sadisti että tosta tuomaroinnista nauttii.
Jenkkiformaatissa (American Idol) toi pilkkaaminen meni ihan överiks, ja vähän jotain samaa ne hakee suomalaisessakin versiossa, miksi ne muuten näyttäis pelkkiä surkeita esityksiä?
mä voin yhtyy näihin mielipiteisiin.
ehdoton tv-tärppi ainakin siihen asti kun on pelkkiä oikeasti hyviä laulajia mukana :D
Sitten lisäksi sillä on rumat vaatteet
Sitten lisäksi sillä on rumat vaatteet
Onneksi Idolsin kilpailijat vaatettaa KoneHelsinki, joten toivottavasti ainakin kilpailun aikana nähdään ihan kivoja vaatteita.
Oliko noin? Jäin itse siihen käsitykseen, että KoneHelsinki vaatettaa ainoastaan juontajat...
Oliko noin? Jäin itse siihen käsitykseen, että KoneHelsinki vaatettaa ainoastaan juontajat...
Ymmärtääkseni he vaatettavat kilpailijat siitä eteenpäin kun jäljellä on 35 osallistujaa, tai ainakin näin ymmärsin KoneHelsingin Kallen puheista.
Ne jotka valittaa et Idols on paskaa viihdettä, ni keksikää ite parempaa!!
Täällä plattarissakin ne topicit, missä dissataan jotain, on kaikkein suosituimpia. Ihmisen luonne vaan on sellainen että se tykkää katsoa kun muut mokaa. Tulee edes hetkeksi parempi olo itsestään.