Idols

78 posts, 4 pages, 12,576 views

Avatar
#21 • • jUSSi Guest

Idols :hearts: :hearts:


jep! ihan helmi viihdettä =)



mä tiedän, että mä olen kuiva kuin viime vuosisadan jäkälä, mutta tästä on viihde kaukana :panic:
Avatar
#22 • • serotonot Guest
vapaaehtoisesti sinne se ilmoittautuminen oli, joten tuskin siellä kukaan vasten tahtoaan on. Jotkut haluu julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä, ni miksei joku tekis sillä saman tien rahaa? Silleenhän liike-elämä toimii, että markkinoi jotain mille on kysyntää ja tolle näyttää olevan, joten minkäs teet. Lisäksi jos ottaa päähän ni voi tehdä esim sellaisen rockenroll peliliikkeen, että paiskaa telkun ikkunasta kadulle ja siitä innostuneena vielä vaikka juo kännit ja hajottaa parit huonekalut. Sen jälkeen toi idols tuntuu taas pienemmältä pahalta
Avatar
#23 • • vaavu Guest
Osittain kyllä tuntuu että osa niistä jotka kisaan osallistui oli harjoitellut laulamista pelkästään karaokella. Kun sitten pitää laulaa ilman säestystä tuomariston edessä niin sen oman äänen ohuus paljastuu aika ikävästi. Eikä asiaa auta se kun tuomaristo raapii persettään ja nauraa kun toinen vielä on laulamassa.

Ehkä se julma ja osin asiaton lynttääminen kuuluu ohjelmaformaattiin, mutta kyllä siltikin täytyy olla aikamoinen sadisti että tosta tuomaroinnista nauttii.
Avatar
#24 • • hexagon Guest


Ehkä se julma ja osin asiaton lynttääminen kuuluu ohjelmaformaattiin, mutta kyllä siltikin täytyy olla aikamoinen sadisti että tosta tuomaroinnista nauttii.


Eihän niistä sadesteja ole kuin oikeastaan se kaljupää. Se pitkätukka jätkä piti aika matalaa profiilia, nainen yritti yleensä ilmaista mielipiteensä kiltillä tavalla ja se kolmas jätkäkin on aika joustava, ihan onnessaan kuunteli niitä paremman pään esityksiä.
Olis kyllä saanut näyttää kulloisetkin kilpailijat siinä kun se nainen kommentoi sarjana asuja sun muita.
Propsit muuten tuomaristolle siitä, ettei päästä pipo päässä laulamaan.
Avatar
#25 • • JussiS Guest

Osittain kyllä tuntuu että osa niistä jotka kisaan osallistui oli harjoitellut laulamista pelkästään karaokella. Kun sitten pitää laulaa ilman säestystä tuomariston edessä niin sen oman äänen ohuus paljastuu aika ikävästi. Eikä asiaa auta se kun tuomaristo raapii persettään ja nauraa kun toinen vielä on laulamassa.

Ehkä se julma ja osin asiaton lynttääminen kuuluu ohjelmaformaattiin, mutta kyllä siltikin täytyy olla aikamoinen sadisti että tosta tuomaroinnista nauttii.


Ilman säestystä laulaminen on muuten ihan älyttömän vaikeeta.

Jenkkiformaatissa (American Idol) toi pilkkaaminen meni ihan överiks, ja vähän jotain samaa ne hakee suomalaisessakin versiossa, miksi ne muuten näyttäis pelkkiä surkeita esityksiä?

Positiivista ojelmassa on muuten se etten vielä oo ainakaan nähny Armia siellä :scared:
Avatar
#26 • • Cos Guest
Ken leikkiin ryhtyy..

Oon kuullu et voittajan taiteilijanimeks tulee Rommel! :D
Avatar
#27 • • louis Guest
Minä lopulta päätin etten siihen rääkkiin lähde. Minä raukka kun en koskaan oikein ole innostunut laulamaan, paitsi yksin pyöräillessä ja yleisellä nuotin vierestä.. iiks..
Avatar
#28 • • Mimako Guest

Jenkkiformaatissa (American Idol) toi pilkkaaminen meni ihan överiks, ja vähän jotain samaa ne hakee suomalaisessakin versiossa, miksi ne muuten näyttäis pelkkiä surkeita esityksiä?



Näyttäähän ne hyviäkin, mä ainakin olen tykännyt useistakin. Ja ne ovat olleet juuri niitä, jotka tuomaristo on sekuntia myöhemmin äänestänyt jatkoon. Pidän myös siitä kun on etukäteen tehty pikku esittelypätkiä joistakin osallistujista - myös sellaisista jotka eivät pääse jatkoon. Tulee ikään kuin lihaa ohjelmarangon päälle.

Muuten olen sitä mieltä että

a) tuomarien on pakko olla ilkeitä koska se kuuluu ohjelman Briteistä ostettuun formaattiin. Formaatteja on noudatettava, muuten tulee rapsut. And sometimes it's cruel to be kind :cool:
b) jokainen surkeinkin vinkuja on siellä vapaaehtoisesti (tai polttaripilana, kännivedonlyönnin seurauksena ym.) Tuskin kisa edes on jokaiselle kuolemanvakava paikka, tahtovatpahan saada pärstänsä sekunniksi televisioon.

Aion kyllä katsoa.
Avatar
#29 • • Quu Guest
Te ette vain tajua, että tämän ohjelman tarkoitus on tiputtaa ne pahimmat show-off haahuilijat sieltä pilvilinnoistaan. :)

Kunnon tylytys tässä tapauksessa on aina suotavaa. :D
Avatar
#30 • • te i nie m mi Guest

Idols :hearts: :hearts:


jep! ihan helmi viihdettä =)



mä voin yhtyy näihin mielipiteisiin.
ehdoton tv-tärppi ainakin siihen asti kun on pelkkiä oikeasti hyviä laulajia mukana :D
Avatar
#31 • • dixoff Guest

mä voin yhtyy näihin mielipiteisiin.
ehdoton tv-tärppi ainakin siihen asti kun on pelkkiä oikeasti hyviä laulajia mukana :D



No eikähän tässä vielä tätä "sä oot paska laulaja, mee kotiin"-vaihetta jatku vielä muutaman jakson ajan. Sitten tulee kuitenkin luultavasti monta jaksoa kaikenlaisia välikarsintoja "teistä ei tuu ikinä ammattilaisia jos ootte noin huonoja"-tylytyksineen, monta tippaa linssiin ja katkeraakin katkerampia jäähyväisiä, kun ammatinvalinta siirtyikin johonkin toiseen kertaan. Ja oma viihteensä on myös arvuutella, kuka kotiutuu seuraavaksi ja että ketkä mahtavat pysyä pisimpään mukana. Sitten kun voittaja on selvillä, voidaan siirtyä päivittelemään, kuinka staran eka hitti on ihan paska, ja bonuksena soi päässä kaiken aikaa. Sitten lisäksi sillä on rumat vaatteet ja urpot kaverit, ja eiköhän voittajan mutsikin pääse televisioon.

Btw, hyväksi havaittu eväs tämän (samoin kuin popstars-vainaan) seuraamiseen on punaviini ja nachot.
Avatar
#32 • • vaavu Guest

Sitten lisäksi sillä on rumat vaatteet



Onneksi Idolsin kilpailijat vaatettaa KoneHelsinki, joten toivottavasti ainakin kilpailun aikana nähdään ihan kivoja vaatteita.
Avatar
#33 • • anco Guest

Sitten lisäksi sillä on rumat vaatteet



Onneksi Idolsin kilpailijat vaatettaa KoneHelsinki, joten toivottavasti ainakin kilpailun aikana nähdään ihan kivoja vaatteita.



Oliko noin? Jäin itse siihen käsitykseen, että KoneHelsinki vaatettaa ainoastaan juontajat...
Avatar
#34 • • vaavu Guest

Oliko noin? Jäin itse siihen käsitykseen, että KoneHelsinki vaatettaa ainoastaan juontajat...



Ymmärtääkseni he vaatettavat kilpailijat siitä eteenpäin kun jäljellä on 35 osallistujaa, tai ainakin näin ymmärsin KoneHelsingin Kallen puheista.
Avatar
#35 • • genki Guest
häh siis ne tuomarithan tekee palvelusta ihmiskunnalle!


ei kai ketään sinne oo pakotettu, ja jos oikeesti ite istuisitte X tuntia päivässä kuuntelemassa jotain pääasiassa aivan onnettomia laulajia joita pitäis vaan karsia pois sieltä, niin pakostakin tulis jossain vaiheessa sellanen fiilis jonkun aivan onnettoman kohdalla et mitä helvettiä sä oot tänne ees tullut meidän aikaa tuhlaamaan!? kelatkaa nyt sitä yhtäkin joka vetäs scarborough fairin sanasheetiltä jossain harmaassa koltussa täristen, MIKSI OI MIKSI se oli sinne mennyt??? ei osaa ymmärtää.

no, ite en sitä hirveesti oo kuitenkaan kattellut kun ei tota telkkua ehi muutenkaan katteleen kauheesti, mut kyllä mä niistä hetkistä nautin mitä sitä näki tossa. sitäpaitsi nikula on hyvä tyyppi ja ansaitsee tylytysoikeuden, ja se kaljupää kirvoittaa kans hyvät naurut sillä äimistys-ilmeellään mikä siltä tulee välillä jonkun onnettoman esiintyessä.


paras tähän mennessä on kyl ollu se 'kuoron ykköslaulaja' joka rupes sit pillittään kun ne sano sen täysin sävelettömästä esityksestä et 'öhh.. sä et kyl oo hirveen hyvä laulaja' ja sit sitä näytettiin jossain karaokebaarissa tsemppaamassa sen jälkeen. ei voinu tuntea sääliä, sori. :heart: :D
Avatar
#36 • • anco Guest

Oliko noin? Jäin itse siihen käsitykseen, että KoneHelsinki vaatettaa ainoastaan juontajat...



Ymmärtääkseni he vaatettavat kilpailijat siitä eteenpäin kun jäljellä on 35 osallistujaa, tai ainakin näin ymmärsin KoneHelsingin Kallen puheista.



Ok.. Jäin vain miettimään sen tuomariston naisen (mikäsenniminytolikaan) kommentteja jatkoon päässeiden pukeutumisesta.

"Kun nähdään savoyssä, niin haluaisin nähdä päälläsi jotain hieman värikäämpää."

Voi hyvinkin olla, että jossain välissä osallistujat puetutetaan (<-sanahirviö) KoneHelsingin tuoteisiin, mutta oletettavasti vasta sitten kun valtaosa on karsittu pois..
Avatar
#37 • • Secur Guest
iha kunkku sarja mut ei silti voita viellä amerikan idolssii....
Avatar
#38 • • Yansher Guest
:excellent: Television parasta viihdettä.
Älkää ottako sitä niin vakavasti.
Avatar
#39 • • serotonot Guest
No voi eläimen pää!!!!!!
Ne jotka valittaa et Idols on paskaa viihdettä, ni keksikää ite parempaa!! Täällä plattarissakin ne topicit, missä dissataan jotain, on kaikkein suosituimpia. Ihmisen luonne vaan on sellainen että se tykkää katsoa kun muut mokaa. Tulee edes hetkeksi parempi olo itsestään.

ja toisaalt ÄLKÄÄ OTTAKO KAIKEE NIIN V*TUN VAKAVASTI!
Avatar
#40 • • jUSSi Guest

Ne jotka valittaa et Idols on paskaa viihdettä, ni keksikää ite parempaa!!



Kyllä se riittää, ettei katso sitä paskaa viihdettä ja hmm, mikäköhän olisi parempaa viihdettä kuin Idols? Hei, mun mielestä mun lomavideot ois kivempia. Noin, eihän se ollutkaan niin vaikeaa.

Täällä plattarissakin ne topicit, missä dissataan jotain, on kaikkein suosituimpia. Ihmisen luonne vaan on sellainen että se tykkää katsoa kun muut mokaa. Tulee edes hetkeksi parempi olo itsestään.



No, tässä olisi sitten se paikka hieman tutkiskella itseään, että miksi on niin huono itsetunto, että sitä pitää kohottaa katsomalla muiden epäonnistumisia? Onhan tuo Idols varmasti kelpoa aivot narikkaan' -viihdettä, mutta hyväksi viihteeksi sitä on minusta turha kutsua.

Ja hei, eikös tässäkin topikissa dissailla, joten tämäkin on varmaan sitten niitä suosittuja topikkeja, joten sinulla ei ole mitään syytä disauttaa meitä dissailijoita.