102 posts, 6 pages, 12,969 views
hieman arveluttaa kun tässä kysellään vain ja ainoastaan naisdj:den perään...onko pimppi ja tissit joku arvo joka oikeuttaa keikan? :|
anyway, musta sellanen naisdj-palvonta ja sukupuolella ratsastaminen vaan huonontaa naisdeejiiden mainetta.. :/
hieman arveluttaa kun tässä kysellään vain ja ainoastaan naisdj:den perään...onko pimppi ja tissit joku arvo joka oikeuttaa keikan? :|
anyway, musta sellanen naisdj-palvonta ja sukupuolella ratsastaminen vaan huonontaa naisdeejiiden mainetta.. :/
Tässä kyseltiin nais-DJ:tä, piste. Itse lähdit puhumaan tissien arvottamisesta, "nais-DJ:den palvonnasta" ja "sukupuolella ratsastamisesta". Miehethän eivät ratsasta sukupuolellaan, koska ovat vain muuten kovempia jätkiä :-o Veikkaanpa että olet itse mies! :-;
Edellämainittujen lisäksi tulee mieleen vielä Wendy House, Tinja ja Squit.
Hahahaha...arvasin että joku sanoo näin...itseasiassa olen nainen ja kaikenlisäksi soitan levyjä (d&b,old school) ::p: hehehe, eli ei mulla todellakaan ole siis mitään mimmideejiitä vastaan, vaan sitä että monet tyttödj:t saa keikkaa koska on "tyttöjä"...itse en halua saada sen takia koskaan keikkaa vaan mieluummin soitan jossain missä mun halutaan soittavan koska osaan soitaa (sitten joskus hehe)...
eli sori, jos petyit pahasti kun en ollutkaan sovinisti miespossukka :D
En mä pahasti pettynyt, mut ihmettelen kyl et eka joka otti tällaisessa topicissa puheeksi keikkojen saamisen sukupuolen perusteella oli nainen. Onko todella näin? :o Itse olen nähnyt/kuullut satojen DJ:den joukosta vain vähän yli kymmenen nais-DJ:n settejä, ja niiden pohjalta ei kyllä tuollainen ole tullut mieleen.
kelpaako drag-queenit?
angel
Edellämainittujen lisäksi tulee mieleen vielä Wendy House, Tinja ja Squit.