kixutrance beettademoo

9 posts, 1 page, 1,205 views

Avatar
#2 • • Ana-- Guest
Jotenki kuullostaa siltä ku tää "lägäis", eli pätkis, ihanku ei tulis saundit
sillon ku niitten pitäis.. onksulla varmasti syncit sun muut kohallaan?
Itse biisistä en muuta osaa sanoa, trance ei oo ihan mun juttu :)
Avatar
#3 • • teknis- Guest
niin... kerranki jollain on pokkaa laittaa kiksu tökkiin tolleen lesosti :D
munkaan juttu ei oo trance mut tökkivä biitti kyllä on!
Avatar
#4 • • J-P Guest
kiksu on kiksua, mutta toi bassolinja vois olla vaikka ihan detroitteknobiisissä. siitä plussaa! :)
Avatar
#5 • • miikkaL Guest
Joo, aika puuroa on...

Basari on ehkä vähän liian "kova", muuten ihan jees. Bassolinja on suoraan sanottuna huono.

Tuo matala suhina, mikä tulee aina joka toisen open hihatin kanssa yhtäaikaa, kuulostaa kanssa huonolta.

Tuo pilityssaundi kuulostaa joltain halpispresetiltä, ja melodiakin on valitettavasti aika karsea..

1.50 : Tosi tyhjän kuuloista, biitti, pilitys ja basari, ei näyttäis olevan kauheesti muuta. Stereokuva kuulostaa tosi kapealta.

3.00 : Breikki.. ääh tää alkaa jo kuulostaa dissaukselta, mutta tuo stringi saundi on hirveä, eikä melodiakaan toimi :)

Overall : En löydä kyllä oikeastaan mitään hyvää tästä valitettavasti... Joku muu voi tykätä, mutta minä en.
Avatar
#6 • • johannes Guest
Alun biitti ja bassline ihan ok:t, vaikka mun makuun vähän liian raskaat.. Rumpusoundit vähän rapaset ja sais olla monipuolisempi meno. Liidi on ihan liian korkee ja munaton jotenki.. Melodia ihan kiva ja breikki toimii mulla ainakin.. Liidi vaan kaipaa paksuutta. Tosi bassovoittoinen biisi muutenkin, basari ja basso liian korostettuna.. Voipi johtua monitoreistas tms.. Mutta overall ihan kiva biisi, miksaus vaatis vaan jonkinverran lisää työtä. Ja rummut. :)
Avatar
#7 • • paXe Guest
Bassline ja soundit on jo korjauksen/muutoksen alla,onha biisi sentään vielä betaversio.Masterointiin päästään toivottavasti piakkoin,
mut kiitos palautteista,pistää yrittämään enemmän :D
Avatar
#8 • • .:.::.:. Guest
Joop, soundien tasapaino näin suoraan sanottuna päin ---> *PERSE* :happyroll:

Ei muuten masterointi tuohon paljon auta kun on noin kökösti miksattu. :cool:

Eli ny ainakin ensiksi toi miksaus kohdilleen (joissain soundeissa oli käytetty equakin / efektejä (?) karmivasti, bassoista puuttuu yläpäät ja muista soundeista alapäät).

Muuten biisissä on kai jonkinverran ideaa, kyllä tosta perushyvän trancettelun saa mun mielestä.

Korjaileppa noi tekniset bugit ni kuunnellaan uudestaan. :excellent:
Avatar
#9 • • jay-t Guest
Tässä muutama OMA mielipide asiasta, eli ei siis tälläkään kertaa tosiaankaan mikään "totuus" ;)

En tiedä kuinka pitkälle tää on duunailtu/miksailtu, mutta ihan alkuunsa duunaisin kickiä hiukan yhtenäisemmäks muun orkestraation kanssa, nyt se on aikalailla nenän päässä kiinni, eli jo voluumitasoa lähtisin hiukan laskemaan.
-Myös kickin kvantisointi on syytä tsekata, tai sitte sen midisignaali pykii sumhow :P (iso midisetuppi?)

Juu ja tosiaan, joku selkeä leadi tohon olis runsaasti mielenkiintoa tuova.
Mikäli biisiin ei oo tulossa laulun myötä melodiaa ja mä olisin tuottamassa tätä, niin sitte melkeen ite tekisin jotain seuraavanlaista:

Tuolla taustalla kuuluu jonkinlainen, etäisesti pianosoundia muistuttava mallinnus ja ehkä kaivaisin joko sen esille isosti jollain hyvällä soundilla ja tekisin siitä tarpeeks särmän sekä melodisesti että soundillisesti, tai sitten tekisin ihan oman leadin erikseen ja antaisin ton olla fillaamassa & tekemässä vastamelodiaa varsinaiselle leadille..

Hyviä elementtejä tosta löytyy varsin mukavasti ja soundimaailmakaan ei mielestäni ole hullumpaa. Minkähänlainen synth-geari ton takaa löytyy?

Lisää vaan mielenkiintoa ja myös miksauksellisia panostuksia kehiin ja levylle =)