Mee töihin ja hanki saldorajoitus. Ei se oo sen vaikeempaa :)
Oikeesti käsittämätöntä et joku keksi ehdottaa tätä vasta tässä vaiheessa ;)
Paras vaihtoehto kuitenkin.
56 posts, 3 pages, 57,261 views
1.) Ryhdy väliaikaisesti freelance-toimittajaksi. Kirjoita vaikka City-lehteen (tai Johnny Knigaan tai Nyt-liitteeseen tai Nöjesguideniin). Maksavat hyvin. Aukeaman juttu Nytissä on jo yli 500e. :right:
Esim täällä homma tapahtuu näin(josset omaa mitään suhteita):
1. Lue ittes vähintään inssiks
:)
Vaikka lukis itsensa inssiksi nii tarvii olla vahintaan 5-10 vuoden kaytannon kokemus aiheesta X joka on ollut kaytossa enintaan 2 vuotta, seka osata myos tehda vahintaan 5 eri ammattinimikkeen hommia, unohtamatta myos niiden vaatimaa vahintaan 5v tyokokemusta. Ts. alle 30v tyonhakija tarvitsee noin 30 vuoden tyokokemuksen tullakseen edes harkituksi kelpo hakijaksi talla hetkella.
Kyl, menee vahan offtopic (anteeksi vain), mutta halusinpa sanoa. helpotti kummasti :)
Vaikka lukis itsensa inssiksi nii tarvii olla vahintaan 5-10 vuoden kaytannon kokemus aiheesta X joka on ollut kaytossa enintaan 2 vuotta, seka osata myos tehda vahintaan 5 eri ammattinimikkeen hommia, unohtamatta myos niiden vaatimaa vahintaan 5v tyokokemusta.
myy itteäs
Toimii ehkä Helsingissä.
2. Soita n.500e edestä puheluita
3. Jos tärppäs, mene töihin (älä unelmoi vakipaikasta, sellaisia ei enää ole)
4. Hanki saldorajoitus
p.s. ja se södex kundi siel H&M:än tiskillä on muuten homo.
Pläh. Kaikista isoista kaupungeista löytyy kyllä jotain duunia, jossei ala
nirsoilemaan liikaa. Eri asia sitten onkin jos ottaa asenteen et "Mäkkiin
en mee enkä vi**u varmana siivoo missään
Pläh. Kaikista isoista kaupungeista löytyy kyllä jotain duunia, jossei ala
nirsoilemaan liikaa. Eri asia sitten onkin jos ottaa asenteen et "Mäkkiin
en mee enkä vi**u varmana siivoo missään
Jep. Sen jälkee ku oon 15 täyttäny, ni mulla ei oo ollu kuukauttakaan yhtäjaksosta aikaa, jollo ei olis ollu joko koulua tai töitä. (Pisin oli tos toissakesänä ku tulin kolmeks viikkoo Suomeen lomille.)
Mut mä en oo ikinä ollu töissä pikaruokalassa ja se siivousfirma missä mä oon ollu ei oo sellanen, missä luudan kanssa olis mitään tekemistä.
Töitä saa jos töitä haluaa. - Sen olen oman kokemukseni perusteella oppinut.
myy itteäs
Eiks perseen myyminenki oo jossain määrin laillista, kunhan siitä maksaa
verot jne? :D
Äänestätsä kenties kokoomusta?
Monelle duunarille elämän todellisuus on opettanut ihan kantapään kautta jotain aivan muuta ;)
Itse asiassa kaksissa viime vaaleissa kahdesta puolueesta, joita harkitsin äänestäväni molemmilla kerroilla toinen oli Kokoomus. (Vaan kummallakin kerralla äänestin erästä toista puoluetta.)Äänestätsä kenties kokoomusta?
Duunarin hommia mä oon tehny sen takia ku mä en viitti nirpottaa siitä onko duunissa kivaa jos tarvii sitä rahaa. Vielä kolmisen vuotta sitten IT alan hommat mitä tein oli loppukäyttäjille suunnattu helldesk (yrgh!) ja käytettyjen koneiden remppausta myyntikuntoon. (Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn tietokoneen?) Muuten ne hommat on ollu kirjasitomossa, satamassa, vartijana, erikoissiivouksessa, etc... Ne tuhannet työttömät duunarit on joko vaatinu ansaitsemaansa palkkaa tai ovat laiskoja. Jos ovat hölmönä vaatineet ansaitsemaansa palkkaa, niin minä olen muina miehinä vienyt heidän paikkansa alipalkattuna. Kökkö säkä, mut munki tarvii maksaa vuokra.Monelle duunarille elämän todellisuus on opettanut ihan kantapään kautta jotain aivan muuta ;)
Monelle duunarille elämän todellisuus on opettanut ihan kantapään kautta jotain aivan muuta ;)
No selvä. Annappa niille tuhansille työttömille duunareille osote
www.securitas.fi ja kehota hakemaan töitä. Nytkin on about sata paikkaa
vapaana piiri-, paikallis-, respa- ja metrovartijan hommiin.
Yksin ollessani yhden ainoan kerran jouduin käyttämään voimaa. Se oli Ruoholahden asemalla lauantai-iltana. Yllättäen humalainen metroon nukahtaja.Kaikilla ei riitä kantti tai fyysiset ominaisuudet siihen että pitäisi pistää kadulla häiriköitä kuriin.