Kuinka usein?

52 posts, 3 pages, 6,935 views

#21 • • Daniel Braun Guest

Ei niinq H*LVETTI! miten kaikki ottaa tällaisen kysymyksen millään tasolla seksuaalisesti?!?!?

Tai en tiedä. Ainoa nainen joka tähän on toistaiseksi vastannut käänsi ainakin aiheen heti seksiin ja alkoi puhumaan peniksen pituudesta.

MIKÄ TEITÄ VAIVAA HEI!?!? Ei elämää oo pelkkää seksii. Se on vaan tapa lisääntyä.

Hei, kuka nyt on seksistä puhunut??
Vaavuhan se vain sattui asiasta puhumaan...

Mä kyllä itse puhuin siitä että kuinka usein käynny hammaslääkärillä!
Hammashygienia on tärkeä juttu :D <-katso vaikka tätä hymiötä, sillä on erimageet hampit... Vielä uudestaan :D
#22 • • serotonot Guest

Hammashygienia on tärkeä juttu :D <-katso vaikka tätä hymiötä, sillä on erimageet hampit... Vielä uudestaan :D

niiniin. just tolleen se menee. Naiset valittaa että miehet ei ajattele kuin seksiä, ja sit ku koitetaan puhuu tärkeistä asioista ni ne sekoittaa sen seksin väkisin joka paikkaan. Eipä oo ensimmäinen kerta ku ei ymmärrä mitä naisten päässä oikeen tapahtuu sen ajattelun sijaan
#23 • • Daniel Braun Guest

niiniin. just tolleen se menee. Naiset valittaa että miehet ei ajattele kuin seksiä, ja sit ku koitetaan puhuu tärkeistä asioista ni ne sekoittaa sen seksin väkisin joka paikkaan. Eipä oo ensimmäinen kerta ku ei ymmärrä mitä naisten päässä oikeen tapahtuu sen ajattelun sijaan

Ja tosta kommentistasi hyökkäävät plattarin kaikki naiset kimppuusi.
Ei, ei siksi että he haluaisivat sinua...
Ei todellakaan.
Vaan siksi että he ovat raivoissaan... Niinku tyyliin :mad:

:D :D
#24 • • serotonot Guest
Pah. Se on just se näennäinen raivo, millä naiset haluavat peittää ja coupata oman eläimellisen viettinsä. Has happened before. Will happen again
#25 • • LindaGP Guest

Nii. Mistä mä voin tietää? Et sä ainakaan millään avatarkuvalla tuo sitä ilmi eikä mun aika riitä siihen että mä alkaisin tutkimaan ihmisten nickien taustoja ja vakoilemaan internetistä mahdollisia lapsuuskuvia/-traumoja.

No, tuota. Hmm. Ainakin minä miellän nimen Blondie heti naiseksi. Whatever. En vedä tuosta palkokasvia nekkuun, eihän se edes toimi.
#26 • • akir0 Guest

Tuota, kultsi... siis hetkinen. Lakanoiden ja peiton välinen tila on esmes pussilakanan sisällä? Sielläkö sä nukut? Mä nukun aluslakanan ja pussilakanan välissä, sen pussilakanan päällä on peitto ja sitten se pussilakana jatkuu sen peiton päälipuolella. Olettaen siis, että nukkuu peiton alla.

Hanipuppeli, en ihan ymmärtänyt. Voisitko piirtää aiheesta kuvan tai tulla näyttämään kädestä pitäen..
#27 • • LindaGP Guest

Hanipuppeli, en ihan ymmärtänyt. Voisitko piirtää aiheesta kuvan tai tulla näyttämään kädestä pitäen..

En. :D Sori, mussukka.
#28 • • serotonot Guest

Nii. Mistä mä voin tietää? Et sä ainakaan millään avatarkuvalla tuo sitä ilmi eikä mun aika riitä siihen että mä alkaisin tutkimaan ihmisten nickien taustoja ja vakoilemaan internetistä mahdollisia lapsuuskuvia/-traumoja.

No, tuota. Hmm. Ainakin minä miellän nimen Blondie heti naiseksi. Whatever. En vedä tuosta palkokasvia nekkuun, eihän se edes toimi.

mä miellän nimimerkin "matti nykänen" mun siskoks, mut ei se tarkota sitä et sen pitäis sil nimellä postata jonneki forumiin.
#29 • • akir0 Guest

En. :D Sori, mussukka.

Hihuli, aina kannattaa yrittää :)

Pakko sit vaan kommentoida, että mä en kyl läheskään aina käytä pussilakanaa.
#30 • • Tapi T Guest

Pakko sit vaan kommentoida, että mä en kyl läheskään aina käytä pussilakanaa.

Mäkään en noista kumeista erityisemmin välitä.
#31 • • kilobitti Guest
mulla on uudet sukat :D
#32 • • Taedium Guest
Joskus useemmin, joskus harvemmin. Yleensä se on siinä kerran vuodessa viiva 7Hz akselilla ollut.

Joskus joutuu pesee välillä, mut se ei haittaa. Riippuu millä potenssiarvoilla laskee.

<offtopic>

Mun pussilakana on oranssi. Ku tuli petivaatteista puhe. Miten tää muuten liittyy aiheeseen?

</offtopic>
#33 • • Remotion Guest

<offtopic>

Mun pussilakana on oranssi. Ku tuli petivaatteista puhe. Miten tää muuten liittyy aiheeseen?

</offtopic>

_0tRANSSI_ :crybaby: :eek: toi on jo sairasta, tai ainakin sairaan hauskaa.
#34 • • JussiS Guest

1.10 posts per day sanoo profiili :silence:

1.42 per päivä, mut mä oonkin niipalkovempikun sä, et mä oonki saanu jo 1361 kertaa.
#35 • • OSC8 Guest
Ahh, justiin eilen
#36 • • akir0 Guest

Ahh, justiin eilen

.. ja edellisen kerran heti tammikuussa
#37 • • phanatic Guest
Mitä väliä sillä on kuinka usein, eiksse oo tärkeempää kuinka painava?
#38 • • Ana-- Guest
mun mielestä on olennaisempaa et missä ja kuinka lujaa.
#39 • • JussiS Guest

mun mielestä on olennaisempaa et missä ja kuinka lujaa.

Ei sen oo väliä, kunhan hinta on vaan sopiva. Itänaapurista saa ainakin ihan sopuhintaan.
#40 • • kilobitti Guest

Ei sen oo väliä, kunhan hinta on vaan sopiva. Itänaapurista saa ainakin ihan sopuhintaan.

Mutta sais mielellään olla vähän ajettu ja takuuta jäljellä.