96 posts, 5 pages, 9,570 views
ei kai tässä ole kysekään siitä että kukaan tieten tahtoen olisi saattamassa detunezia ongelmiin, mutta mielestäni jos tuollaista tehdään, on siihen puututtava, ettei sellainen tule tavaksi.
Eihän tollainen yksi sähköposti maata kaada mutta hyväksymällä sen, antaa hyväksyntänsä kaikelle muullekin spämmäämiselle.
Mulle ei kyllä spammia tullut.
Tuskinpa Detunezin tarkoitus oli tässä tapauksessa alkaa tahallaan häiriköimään postitulvalla. Välillä jengi on niin plurplur ja sitten ollaan tekemässä rikosilmoitusta, että levykaupan toiminta entisestään hankaloituisi. Eiköhän Detunez oppinut tästä kerrasta.
Mulle ei kyllä spammia tullut.
Tuskinpa Detunezin tarkoitus oli tässä tapauksessa alkaa tahallaan häiriköimään postitulvalla. Välillä jengi on niin plurplur ja sitten ollaan tekemässä rikosilmoitusta, että levykaupan toiminta entisestään hankaloituisi. Eiköhän Detunez oppinut tästä kerrasta.
Useimmat täällä varmaankin ovat hieman ottaneet herneen nenäänsä, kuten myöskin minä, siitä että sähköpostiosoitteet oli kerätty täältä Platinum:ista
Useimmat täällä varmaankin ovat hieman ottaneet herneen nenäänsä, kuten myöskin minä, siitä että sähköpostiosoitteet oli kerätty täältä Platinum:ista
Kuka tahansahan ne voi täältä kerätä.
Jos se häiritsee, profiilista "Always show my e-mail address: [ ] Yes [x] No" ;)
Mua ei henkilökohtaisesti vois häiritä yhtään vähempää levykaupoista tuleva spämmi, ja vaikka voiskin, tuskinpa tämän uudistuksen varjolla asiasta sanoisin sanaakaan.
Mua ei henkilökohtaisesti vois häiritä yhtään vähempää levykaupoista tuleva spämmi, ja vaikka voiskin, tuskinpa tämän uudistuksen varjolla asiasta sanoisin sanaakaan.
Ja sen perusteella että se ei häiritse sua, se ei saa häiritä muitakaan?
Eiköhän ne jotka haluaa detunezilta postia osaa käydä liittymässä siihen postituslistaan. Sori nyt nipotus mutta ärsyttää tollanen "ku ei tää haittaa mua, ni tän o pakko olla kaikille ok"-läppä
Ja lisää postia tuskin on odotettavissa detunezilta.
Edelleen, pyydän huomiomaan että kyseessä on vain ja ainoastaan positiivinen uudistus elektronisen musiikin saatavuuden kannalta Suomessa, jos se synnyttää erehdyksen kautta pienen ja suhteellisen harmittoman lieveilmiön, pilaako se oikeasti päiväsi?
ei se yks lieveilmiö haittaa niinkun jo kirjoitinkin, mutta jos tuollaiseen "lieveilmiöön" ei puututa ni yhtäkkiä mun postilaatikko on täynnä niitä "lieveilmiöitä" ja sen takia puutun siihen mielummin heti. Syöpäkin on helpompi parantaa mitä aiemmin se huomataan
Vaikka olen aina suosinut Streettiä ja jättänyt tilaamatta levyni Detunez:ista, niin tän spämmiposti-jutun jälkeen koko lafka on ainakin mulla boikotissa...
Rikosilmoituksen tosta vois tehdä...
Mielestäni todella naurettavaa ja alhaista markkinointia tuollaiselta yritykseltä!
Tiedän kyllä nyt sen mistä tilaan levyni jatkossa ja mistä en...