O: CD:itä &LP-levyjä (tampere area)muutettu 5.11.2003

5 posts, 1 page, 794 views

Avatar
#1 • • Edited louis Guest
Hintaluokka voi olla siinä n. 1 e ja ylöspäin.. Jos käyttämättömiä löytyy. Hinta mietitään sitten erikseen. Omasta kokoelmasti esim. puuttuu Technodrome vol. 1-10 (vol. 11 omistan) vol. 12< . Jotain Gabberia olisi kiva löytää... Jos luovutte niistä sovinnolla :D
Yhteydenottoja voi ottaa mailitsekin, tai jopa MSN:n kautta jos satun olemaan paikalla. Yritetään päästä johonkin yhteysymmärrykseen.

Sain Ostettua levarin mutta myöhemmassä vaiheessa ostan toisen jos rahatilanne niin suo. :hah:

Ja VINYYLEJÄ VOIN OSTAA! Myykää joku mulle ny jotain.. :happyroll:

Mä sain juuri eilen Hankittia sen levarin, ja jonkun pikkumixerin (voisin ostaa). Heeh..
Avatar
#2 • • louis Guest

Hintaluokka voi olla siinä n. 1 &#8364; ja ylöspäin.. Jos käyttämättömiä löytyy. Hinta mietitään sitten erikseen. Omasta kokoelmasti esim. puuttuu Technodrome vol. 1-10 (vol. 11 omistan) vol. 12< . Jotain Gabberia olisi kiva löytää... Jos luovutte niistä sovinnolla :D
Yhteydenottoja voi ottaa mailitsekin, tai jopa MSN:n kautta jos satun olemaan paikalla. Yritetään päästä johonkin yhteysymmärrykseen.

Sain Ostettua levarin mutta myöhemmassä vaiheessa ostan toisen jos rahatilanne niin suo. :hah:

Ja VINYYLEJÄ VOIN OSTAA! Myykää joku mulle ny jotain.. :happyroll:



Piää ihan paikkaansa. mä olen saanut hankittua Levysoittimen.. (saan enskuunpuolella käyttökuntoon) Nyt olis Niitä vinyylejä haussa.. Lahjottaa saa osan ihan mitä tahansa vastaan :D
Avatar
#3 • • Juki54 Guest
Pistinpä privaa sulle..
Avatar
#4 • • louis Guest

Hintaluokka voi olla siinä n. 1 e ja ylöspäin.. Jos käyttämättömiä löytyy. Hinta mietitään sitten erikseen. Omasta kokoelmasti esim. puuttuu Technodrome vol. 1-10 (vol. 11 omistan) vol. 12< . Jotain Gabberia olisi kiva löytää... Jos luovutte niistä sovinnolla :D
Yhteydenottoja voi ottaa mailitsekin, tai jopa MSN:n kautta jos satun olemaan paikalla. Yritetään päästä johonkin yhteysymmärrykseen.

Sain Ostettua levarin mutta myöhemmassä vaiheessa ostan toisen jos rahatilanne niin suo. :hah:

Ja VINYYLEJÄ VOIN OSTAA! Myykää joku mulle ny jotain.. :happyroll:

Mä sain juuri eilen Hankittia sen levarin, ja jonkun pikkumixerin. Heeh..



Hei M'ä olen elossa.. Jipii.. Tai sitten en..
Avatar
#5 • • NS Guest


Hei M'ä olen elossa.. Jipii.. Tai sitten en..



Hihhii!..M'kän en aina tiedä olenko elos..WiuhWauh. :roll: