Musanteko ongelma (esittelyvideoon)

7 posts, 1 page, 1,150 views

Avatar
#1 • • Edited louis Guest
:cool: Kyse on Ihan tavallaisesta esittely vidoesta, johin pitäisi mun osallistua sekä :roll: Musiikin että näyttelemisen suhteen. Minä en muuten ole tälläistä tehnyt kuin ehkä puolivahigossa, jollakin ala-aste leirillä tai jotain.
:eek:
Mitään ideoita? pitäiskö musiikin olla enemmän Chillausta vai Bumbuttavaa.. muistaakseni koko video tulisi olemaan noin 12 min pitkä..

:mad: Pelkkä ajatteleminen saa minut puolihulluksi. Any help there? :angry:

Lisäys:

Kyse on Yhteisön kurssin arkipäivästä kertovasta pätkästä. siihen tulee luultavasti minun lisäksi ehkä kahden muun musiikkia. :laugh:
Avatar
#2 • • Laite Guest

:cool: Kyse on Ihan tavallaisesta esittely vidoesta, johin pitäisi mun osallistua sekä :roll: Musiikin että näyttelemisen suhteen. Minä en muuten ole tälläistä tehnyt kuin ehkä puolivahigossa, jollakin ala-aste leirillä tai jotain.
:eek:
Mitään ideoita? pitäiskö musiikin olla enemmän Chillausta vai Bumbuttavaa.. muistaakseni koko video tulisi olemaan noin 12 min pitkä..

:mad: Pelkkä ajatteleminen saa minut puolihulluksi. Any help there? :angry:



wau, täydelliset tiedot joista voidaan sitten kertoa minkälaista musiikkia pitäisi tehdä, respect!

pistä vaikka alkuun sellasta viuh vauh soundia ja sit minuutin kohdalle vaikka wooo wuu jee!

ja siitä jatketaan.

p.s. sarkasmia ;)
Avatar
#3 • • onnela Guest
Ja mitähän sillä videolla sitten esitellään?
Jos ei ittellä oo kokemusta, niin kannattanee yrittää
saada esim. plattarin musantekijöiltä jotain kontribuutiota
aiheen tiimoilta - ellei sen biisin ole ihan pakko olla sun
tekemä. Moni on varmaan valmis "lahjoittamaan" biisinsä
käyttöön, jos vain saa kopion siitä ja nimensä teksteihin.

Mut joo.... kerro nyt vähän enemmän mitä esitellään jne.
Esittelyvideossahan musa voi olla ihan mitä vain sen
videon luonteesta riippuen.
Avatar
#4 • • JussiS Guest
Sellanen Casion 80/90-luvun sähköuruista "demo"-nappulaa painamalla saatava soundimaailma on aikas loistava tähän hommaan, ja on toiminut jo pidempään ainakin kaapelikanavilla :)
Avatar
#5 • • timppa^ Guest
ja audio tech.
Avatar
#6 • • onnela Guest

Sellanen Casion 80/90-luvun sähköuruista "demo"-nappulaa painamalla saatava soundimaailma on aikas loistava tähän hommaan, ja on toiminut jo pidempään ainakin kaapelikanavilla :)



Joo, toimii ku häkä autotallissa. :)
Avatar
#7 • • louis Guest
Olin tänään kuuntelemassa kun meille selitettiin aiheesta videon/elokuvan teko varmaan noin yli 4 h informaatiota. Täytyy kyllä vipata ainakin sitten ne biisit nettiin, jotka hyväksyttiin ruodunläpi.. Jos saan ne sopivassa muodossa, mutta ainakin omat aion näyttää ja sitten saa heittää ihan omaa mielipidettä niistä, kuhan saan ne laittua esim Mp3 muotoon ettei tarvitse mitään erikoisohjelmaa niiden tirkistelyyn ja kuunteluun. :laugh: :hah: :D