Akrid - Kaivos (syvätekno tms)

9 posts, 1 page, 1,326 views

Avatar
#2 • • J-P Guest
Ihan hyvän kuuloinen juttu. Tän luulis kelpaavan sekä progehipeille, että teknohörhöille.

yritäs ny lähettää jotain demoa jollekkin lafkalle...?
Avatar
#3 • • Roz Guest
Ei pöllömpää. Tämän sortin biisit saavat minun puolestani ollakin ylipitkiä. Hyvää jumitusta joka etenee juuri sopivan hitaasti. Kivan laaja stereokuva! Me likes.
Avatar
#4 • • juGis / Akrid [live] Guest

yritäs ny lähettää jotain demoa jollekkin lafkalle...?



juups, pikku hiljaa.. oon kyl itsellenikin luvannu, et tänä vuonna lähtee.
Avatar
#5 • • J Raninen Guest
Snare on vähän turhan rapee ja kuiva (pitchaisin alas ja pistäsin hitusen lisää reverbiä), ainakin tossa alussa se kuuluu liian selkeesti ton kaiken muun hämyilyn päällä.
Muuten raita on loistava ja tunnelma on sopivan hämynen. Peukkuja.
..ja se demo eteenpäin, kele! Mikä meitä suomalaisia vaivaa, pidetään hyvät raidat pöytälaatikossa ja soitetaan ehkä joillekin tutuille tai muulle "sisäpiirille"?
Avatar
#6 • • Juha Vilkamo Guest

Mikä meitä suomalaisia vaivaa, pidetään hyvät raidat pöytälaatikossa..



Vaivaa? Eikös epäomahyväisyys ja omistautuminen musiikille pelkästään musiikin vuoksi ole äärimmäisen ihailtava ominaisuus, joka puuttuu ei-suomalaisesti ajattelevilta? Heitähän jokin vaivaa.


Mutta biisiin:

Oon melkeenpä jugis-fani. :) Kaikki setit mitä oon kuullu on rokannu kovaa, ja tääkin biisi on mainiota jatketta edellisiin. Elementtiin nämä pääsevät tyypillisesti vasta livenä juhlamissa, mutta kotikuuntelussakin tämä on hypnoottinen kuin hirvi.

Jugikselle 10/10 nyt ja aina, kehu kehu. ;)
Avatar
#7 • • J Raninen Guest


Eikös epäomahyväisyys ja omistautuminen musiikille pelkästään musiikin vuoksi ole äärimmäisen ihailtava ominaisuus, joka puuttuu ei-suomalaisesti ajattelevilta?


No joo, mut mun mielestä hyvät raidat ansaitsee tulla julkastuks, ihan jo senkin takia, että oikeesti hyviä raitoja ei koskaan oo liikaa liikkeellä.
Avatar
#8 • • sonni Guest
alkaa aivan lupaavasti, ja jatkuu turvallisesti. ehkä tosin turhankin
suoraviivaisesti. ja liian pitkään. ainakin nuo alati pauhaavat kirkonkellot
tekevät tehtävänsä siinä suhteessa.

saundillisesti oivaa, mutta perkussiot saisivat sohjoontua enemmän. nuo
aina silloin tällöin kuuluvat taustaulinat voisivat erottua tehokkaamminkin.
Avatar
#9 • • sektori Guest
ihan kelpo toimintaa.