Ostetaan...

59 posts, 3 pages, 8,079 views

#41 • • Daniel Braun Guest

Elämää mul ei vieläkään ole, mut edelleen olis se viattoman lapsen sydän.

Siellä pöydänlaatikossa.

saisko siit pienel modaamisel munuaisen?

Äp äp.
Siitä tulee kuule mulle elämä!
Ei mitään munuaista sulle!

Mä voin antaa sulle ton mun eilisen pihvin.
Eiks siitä sais munuaisen tehtyä?
Jos annan vielä kaupanpäälle, tai -alle, soosin?
Sopiiko?
#42 • • Taedium Guest

Saiskohan siitä viattoman lapsen sydämestä kasvatettua elämän?

Emmä tiiä. Mä oon koittanu kasvattaa siitä elämää, mut se ei oikee juustonaksuilla kasva.

Mut mä luotan vielä et siitä kasvaa elämä. Jos ei, ni sit voin harkita sen myymistä. Muuten en vielä myy enkä vaihda.

Haudataan se maahan ja odotetaan että se kasvaa...

Ei ku siitä tulee orvokkeja. Eihän orvokit oo elämä? Ainkain se viaton lapsi rupes puskee orvokkeja ku mä sen hautasin. (Oli pakko, rupes haisoo.)

Samoin ku mul oli joku "vauva" hoidossa. Sellanen pieni mato tms. joka viiletti lattianrajaa. Seki rupes haisoo ni hautasin senki. Mut sen mutsi sano, et ne ois ollu jotku "vaipat" mitkä haisi. Eka sano, että se antaa "vauvan" hoitoo ja sit pitäis jotain "vaippa" juttui ruveta hoitaa. Emmätajuu.

Mites noi sun kutunjuustot sinisessä ämpärissä ja Pirkkaniksit?

Joo, se kutunjuusto oli auringonpaisteessa jonkin aikaa. Sit se pakkas noi pirkkaniksit siihen ämpäriin ja läksi sinnepäin. Sä voit antaa tarkemman osoitteen sille telepaattisesti kanavalla 7.
#43 • • Daniel Braun Guest
Hemmetti.
Ajattelin että olisit pistäny tulemaan ne tänne sähköpostin liitetiedostona.
Katsos.
Olis voinnu säästää postiennakkomaksut tms.

Mutta, jos telepaattisesti ton voi hoitaa ja koko paketti tulee itsekseen tänne...
Miltä se muuten näyttää?
Ei kai vaan tv-lupatarkastajalta?
Uskaltaako aukaista ovensa?
#44 • • Taedium Guest

Olis voinnu säästää postiennakkomaksut tms.

Mutta, jos telepaattisesti ton voi hoitaa ja koko paketti tulee itsekseen tänne...

Juu, se on aika omatoiminen. Osaa jo laskea kuuteentoista, mäkeä ja luikuria.

Miltä se muuten näyttää?
Ei kai vaan tv-lupatarkastajalta?

No miltä pari viikkoo auringossa ollu kutunjuusto näyttää... Päättele itte.

Uskaltaako aukaista ovensa?

En lähtis arpoo jos ei oo varma, mut ole huoleti. Meiltä se karkas kyl ovia aukomattakin, että eiköhän se joku yö murtaudu. Sä huomaat, että se on tullu siitä, kun sillä on tapana moikata öisin. Siitä jää sellanen snadi jälki peiton keskelle. Sellanen pieni, märkä ja vaaleanharmaa läiskä. Sit ku sen huomaat, on se jo teillä.
#45 • • Daniel Braun Guest
No, ei tarjouksia ole näkynyt....
Mutta, ei sillä enää niin väliä.

Löysin taloyhtiön roskiksesta vähän syödyn, hieman pilaantuneen elämän... Tai ainakin luulen että se on elämä.
Nyt hoidan sen kuntoon ja siinä on!
Ei muuten maksannu mitään!
Paitsi sen sormen jonka se viereinen kala puraisi mun sormesta.
Onneksi sillä ei enää ollut parhaimmat voimat leuoissa, kun joku oli syöny siltä pyrstön...
BTW: se on yhä edelleen sielä roskiksessa, joten jos joku kaipaa kivaa lemmikkikalaa.

Mutta, nyt kun kohtapuoliin korjailen tän elämän kuntoon, niin voisin harkita kyllä toisen ostamista varalle.
Eihän sitä koskaan tiedä.
Ja, elämillä voi tehdä hyvää bisnestä.
Hei, mähän perustan uuden verkostomarkkinointi firman!
Kuka lähtee mukaan?
Avausmaksu vain 1000e+n määrä elämiä varastoon.
Halvalla lähtee.
Aktivointimaksut vain sen 400e per kuukaus!
Hei, susta voi tulla miljonääri jo huomenna!

Järjenvalo katosi samalla kun sammutin kattovaloni katkaisimesta... Onkohan ne jotenkin yhteydessä toisiinsa?
#46 • • LindaGP Guest

Järjenvalo katosi samalla kun sammutin kattovaloni katkaisimesta... Onkohan ne jotenkin yhteydessä toisiinsa?

Toi on jo tosi pelottavaa... :scared:
#47 • • Taedium Guest

On valo nähnyt vahvempansa. Hulluus järjen kukistaa. Toivon kipinä viimeinenkin hiipuu, hiljaa katoaa...
#48 • • Daniel Braun Guest

Toi on jo tosi pelottavaa... :scared:

Mielestäni se on pelottavaa että aamulla kun heräsin ja sytytin kattovaloni katkaisimesta, totesin järjenvaloni palanneeksi... Niillä on oltava yhteys toisiinsa. En tiedä miten se on mahdollista tai miksi näin tapahtuu ja onko vika vain minussa vai maan magneettikentässä? Mutta, näin se on.
Hmm... Taidankin täst edespäin pitää kattovaloni aina päällä.
#49 • • Taedium Guest

Mielestäni se on pelottavaa että aamulla kun heräsin ja sytytin kattovaloni katkaisimesta, totesin järjenvaloni palanneeksi... Niillä on oltava yhteys toisiinsa. En tiedä miten se on mahdollista tai miksi näin tapahtuu ja onko vika vain minussa vai maan magneettikentässä? Mutta, näin se on.
Hmm... Taidankin täst edespäin pitää kattovaloni aina päällä.

No mut mitäs sit jos sä joudut poistuu himasta? Onko sul fikkari meges? Vai poistutko ikinä himasta?

Meillä taas kummittelee. Viime yönäki mä näin "unta", että Aaliyah olis ollu meillä ja et se istu mun lantion päällä. Ja aamulla ku mä heräsin, ni mul oli lakanoissa ektoplasmaa. Olikohan Aaliyahin kummitus meillä?

Mut mä voin myydä sen ektoplasman kummitusmetsästäjille. Jos joku haluu, mut joutuu kyl ostaa mun (melkein) valkoiset miesten Pirkka-alushousut siinä samalla.
#50 • • serotonot Guest

Meillä taas kummittelee. Viime yönäki mä näin "unta", että Aaliyah olis ollu meillä ja et se istu mun lantion päällä. Ja aamulla ku mä heräsin, ni mul oli lakanoissa ektoplasmaa. Olikohan Aaliyahin kummitus meillä?

Mut mä voin myydä sen ektoplasman kummitusmetsästäjille. Jos joku haluu, mut joutuu kyl ostaa mun (melkein) valkoiset miesten Pirkka-alushousut siinä samalla.

Paljoks pyydät ja missä astiassa sen saa? Noi melkein puhtaat alushousutkin kuulostaa houkuttavilta, mulla ei oo sellaisia ollu vuosiin. Tosin mikä malli? Jos on nutcrackerit ni unohda. Mul o pähkinänsärkijää tarpeeks m.a. nummisen laulamana.
#51 • • Taedium Guest

Paljoks pyydät ja missä astiassa sen saa? Noi melkein puhtaat alushousutkin kuulostaa houkuttavilta, mulla ei oo sellaisia ollu vuosiin. Tosin mikä malli?

No siis se ektoplasma jäi kiinni niihin housuihin. Eikä ne nyt niin puhtaat ole. Rusehtavan valkoiset. Ja ihan tavalliset Jussi-kalsarit.
#52 • • Daniel Braun Guest

No siis se ektoplasma jäi kiinni niihin housuihin. Eikä ne nyt niin puhtaat ole. Rusehtavan valkoiset. Ja ihan tavalliset Jussi-kalsarit.

Hmmm...
Sopiikohan ne sävyltään yhteen mun reino-tossiken kanssa?
Oon just etsiny tommosia itselleni.
Ja noissa on vielä lisänä tollanen paranormaalin ilmiön aikaansaama jälki...
Vähänkö on siistä? :D
Mitä halua vaihdossa?
Mulla olis tarjota 3kg pölyä sängyn alta vuosilta 1986-1989?
Kelpaako??
Mukaan saat vielä ne lapsuuden möröt ja muut pelottavat asiat sieltä sängyn alta.
Siellä ne on vieläkin...
En oo uskaltannu sinne katsoo sen jälkeen kun pikkuveljeni katosi sinne :(
#53 • • Taedium Guest

No jos sen pikkuveljes löydät, niin hänen rintalastansa voisin haluta onnenkaluksi.
#54 • • Daniel Braun Guest

No jos sen pikkuveljes löydät, niin hänen rintalastansa voisin haluta onnenkaluksi.

No, nyt ollaan oikeessa osoitteessa...
No, mitä annat vaihdossa pikkuveljen rintalastasta?
Se on suht hyvässä kunnossa.
Tollaset 18v vanha.
Ei valmistus vikoja jne...
Aivan kuin uusi!
#55 • • Taedium Guest

Voin antaa kaksi uutta lasta.
#56 • • Daniel Braun Guest

Tyttö- vai poikalapsia?
Minkä ikäisiä?
#57 • • serotonot Guest

Tyttö- vai poikalapsia?
Minkä ikäisiä?

Taediumin tuntien liian vanhoja; ne osaa jo sanoo "ei, älä"
#58 • • Taedium Guest

Tyttö- vai poikalapsia?
Minkä ikäisiä?

Onko lapsilla sukupuoli? Enkä mä tiedä minkä ikäsii ne on. Sellasia noin 35-40kg ne on tällä hetkellä ja parasta kauraa olen syöttänyt.

Tuu itte valkkaa pari. Mä voin laittaa kymmenen kilon perunasäkin ja pussillisen porkkanoita mukaan kaupanpäällisiksi.

Taediumin tuntien liian vanhoja; ne osaa jo sanoo "ei, älä"

Puhuuko lapset? Jotain ne ääntelee, mut emmä kuuntele.
#59 • • serotonot Guest
Sori daniel et tulee skidisti myöhäs mut tonne ois kannattanu mennä

elama.jpg