33 posts, 2 pages, 6,324 views
We thought we'd seen this happen before, and could work our way out of it, but this was a different kind of slump."
Ihailtavaa rehellisyyttä.
We thought we'd seen this happen before, and could work our way out of it, but this was a different kind of slump."
Ihailtavaa rehellisyyttä.
Miksei ne kerro mikä teki tästä "slumpista" erilaisen kuin aiemmista?
We thought we'd seen this happen before, and could work our way out of it, but this was a different kind of slump."
Ihailtavaa rehellisyyttä.
Miksei ne kerro mikä teki tästä "slumpista" erilaisen kuin aiemmista?
Sitä en tiedä, mutta jos se olisi p2p, tuskin olisivat laittaneet sitä tuohon ei-syy listaan mukaan, vai?
Hooj ei kiellä etteivätkö nuo syyt ole välillisesti vaikuttaneet tapahtuneeseen. Ovathan heidän ilmoituksensa mukaan todelliset kaatumiseen vaikuttaneet tapahtumat ("as distinguished labels, clubs and magazines shut down around us, we failed to react quickly or effectively enough to what was going on") tuossa samassa listassa.
Mutta mitä tuohon isompaan slumppiin tulee, tuskin p2p, 9/11 jne saa isoja klubeja sulkemaan oviansa ja lehtiä lopettajaan julkaisujaan.
Tuskin kukaan tietää mikä on se tietty syy miksi nyt menee musiikkiteollisuudella huonosti.
Asia on niin, että en itsekään ole ostanut Hoojin matskua viime vuosina, suurimpana syynä se ettei materiaali ole ollut sitä kultavuosien tasoa - valitettavasti. Backcatalogue täytyy katsastaa helmien varalta.
Itseasiassa Hooj Choons vaihtoi pääjulkaisulinjaansa ainakin kolmasti elinkaarensa aikana, mikä sitten onkin ainoo tapa selvitä muuttuvien genresuosikkien kanssa. Aina siä onnistuttiin kuitenkin pysyyyn eturintamassa sen muutoksen kanssa, housee, kiksuu, trancee ja progee tuli aina ennen sitä 'omaa' peakkiaan jo. Ja imo tasoo löyty kyllä lähes joka vuodelle. Ei kannata digata liian marginaalisista kaistaleista :)