Sorry modem users, this is the Stupid Photo Post!

595 posts, 30 pages, 181,277 views

Avatar
#582 • • Hansu Guest
viivi.jpg
Avatar
#583 • • anton Guest
:D
Avatar
#584 • • anton Guest
-Njaa.. Tuli tuplat ?
Avatar
#585 • • _U Guest
Jaa, Viivi Avellan diggaa Hitlerin natsiaatteesta? No, enpä olis uskonut. Kiitos Hansu, kun toit meille kaikille tietoon tämän faktan. Olet oikea keltaisen lehdistön ihanne nettikäyttäjä. Nyt kunnioitan sua vielä enemmän, nostan suorastaan hattua! Ketäs haluat seuraavaksi morkata noin henkilökohtaisilla loukkauksilla?

Ei, mun mielestä toi ei ollut enää hauska. Sama kuin postaisin Hansusta jonkin sarjiksen, jossa se ensin ottaa hevoselta suihin ja sit myy jotain lapsia venäläisille ja vähän sormeilee niitä. Tosi hauskaa, eiks jeah!

En tunne Viiviä, mut ei tollanen varmasti hauskalta tunnu.

Lapsellista, Hansu.

EDIT: ja lisätään tähän nyt vielä hymiö, jotta jengi ei kuse enempää mun niskaan näiden mielipiteiden takia. Huumoria mukaan. :)
Avatar
#586 • • Hansu Guest
Ihan vaan _U:lle tiedoksi, että tämä EI ole mun piirtämä vaan netissä muuten vaan vastaan tullut. Sulla on muuten aivan käsittämätön kyky loukkaantua toisten ihmisten puolesta, esim. tuossa ärsyttävät sanat/sanonnat topikissa ja nyt tässä.

Huumoria mukaan, _U.
Avatar
#587 • • _U Guest

Ihan vaan _U:lle tiedoksi, että tämä EI ole mun piirtämä vaan netissä muuten vaan vastaan tullut. Sulla on muuten aivan käsittämätön kyky loukkaantua toisten ihmisten puolesta, esim. tuossa ärsyttävät sanat/sanonnat topikissa ja nyt tässä.

Huumoria mukaan, _U.



Hansu, ymmärsin kyllä että piirros ei ollut sinun. :)

Niin, empaattisuus ja myötätunto tuntuu olevan katoava luonnonvara, jos se tuomitaan paheeksi, jos loukkaantuu toisten ihmisten puolesta..

Niin.

Onko se sitten huumoria, jos toista morkataan tuon postaamasi sarjakuvan tavalla? Miltä itsestäsi tuntuisi, jos sinua kohtaan hyökättäisiin samalla tavalla? Mitä hauskaa itse asiassa tuossa sarjakuvassa on? Itse en nähnyt mitään hauskaa tuossa; päinvastoin. Viivi Avellan on päästänyt sammakoita suustaan ja siitä rokotetaan erittäin loukkaavilla käänteillä.

No, tää on tätä nykyaikaa. On helppoa mollata toisia ties minkä syyn ja keinon varjolla ja se on niin ihquu. Siis vähänx mageeta eix jeah.

Eiköhän Kanerva-kohukin tehnyt sen selväksi. Ja samaan syyllistyt sinäkin juuri nyt, Hansu.

Huumori tällaisella julkisella foorumilla on mielestäni sellaista, joka ei ole henkilökohtaista. Vai haluaisitko itse, että täällä julkaistaan sinusta tuollaisia panopiirroksia ja sitten kytketään sinut johonkin arveluttavaan aatteeseen?

Usko pois, olen erittäin huumorintajuinen. Olen vain Batman; en pidä siitä, että toisia mollataan noin karkeasti ilman mitään syytä.
Avatar
#588 • • phace Guest
eh..
eikös julkisuuden henkilöistä aina olla tehty ja aina tullaan tekemään pilaa tavalla tai toisella niin kauan kun ne median parrasvaloissa keikuttelee.

jokanen julkkis on kans tietonen kyseisestä asiasta ja varmasti oppii suodattamaan suurimman osan "paskasta" olkaa kohauttamalla.

myötätunto ja empaattisuus on oma juttunsa, naiivius on toinen.
Avatar
#589 • • _U Guest


myötätunto ja empaattisuus on oma juttunsa, naiivius on toinen.



Mielestäni se on naiivia, jos kuvittelee, että julkisuuden henkilö on jotenkin erilainen kuin "tavis". Se on naiivia, jos kuvittelee, että jonkin sortin julkkista saa kohdella miten haluaa; aivan kuin se julkisuus antaisi luvan panetella ja haukkua toista hyvällä omallatunnolla. Sitten se ei ole naiivia, jos kohtelee ystäviään ja muita samalla tavalla eli piirtää ilkeitä kuvia ja haukkuu julkisesti ja selän takana. Silloin se on ilkeää. Ja ilkeää on myös käyttäytyä samalla tavalla julkkiksia kohtaan.

Julkinen status ei ole mikään tekosyy olla kusipää toista ihmistä kohtaan.
Avatar
#590 • • master bator Guest

Julkinen status ei ole mikään tekosyy olla kusipää toista ihmistä kohtaan.



Niin noh... Jos Avellan on kusipää kaikkia maailman tummaihoisia kohtaan, kai siitä saa piikitellä. Yleensä julkkiksista väännetään vitsiä jostain syystä. Enpä muista törmänneeni sellaiseen tilanteeseen, että julkkista morkataan puhtaasti statuksen vuoksi.

Parasta tässä on se, että Hansu postasi jonkun toisen tekemän kuvan Stupid photo post -threadiin freestyle-osastolla ja sä suutuit siitä Hansulle?!? Mieti nyt vähän.
Avatar
#591 • • _U Guest

Julkinen status ei ole mikään tekosyy olla kusipää toista ihmistä kohtaan.



Niin noh... Jos Avellan on kusipää kaikkia maailman tummaihoisia kohtaan, kai siitä saa piikitellä. Yleensä julkkiksista väännetään vitsiä jostain syystä. Enpä muista törmänneeni sellaiseen tilanteeseen, että julkkista morkataan puhtaasti statuksen vuoksi.

Parasta tässä on se, että Hansu postasi jonkun toisen tekemän kuvan Stupid photo post -threadiin freestyle-osastolla ja sä suutuit siitä Hansulle?!? Mieti nyt vähän.



Ei, en suuttunut. Se ei pidä paikkaansa. Mielestäni se kuva ei vain ollut kovin reilu ja kantani olen siihen selittänyt. Huumori on eri asia kuin törkeyksiin meneminen, mutta kuten tiedämme, sekin on suhteellista.
Avatar
#592 • • H_Lecter Guest
Voi elämä _U.... miten sä jaksat...
Avatar
#593 • • _U Guest

Voi elämä _U.... miten sä jaksat...



:D Varmaan samalla tavalla kuin sä jaksat seisoa asioiden takana joihin itse uskot ja joita pidät tärkeinä. Anyway, eiköhän tää öfftöpik riitä jo tähän ketjuun. Peace.

idiot.jpg
Avatar
#594 • • Timce Guest
nessu.jpg

Viivi ja muut starat tietävät asemensa ja sen, että paskaa tulee niskaan, jos tyhmiä päästää suustaan. Samointein kaveriporukassa, mutta pienemmässä kaavassa.

Viiviä saa ja pitääkin tukistaa muka-hauskoilla giffeillä. Tekisin itsekin jos osaisin.
Avatar
#595 • • akir0 Guest
233765_%5B%20TAF%20%5D%20just-in-it-for-the-parking.jpg