Mitä eunukki kostuu siviiliavioliitosta?
Saavatko kalat jotka solahtavat verkon läpi alemmuuskompleksin?
:confused:
1,224 posts, 62 pages, 312,123 views
Miten harjoittaa muistia niin että oppii unohtamaan?
Heräilin aamulla ja ajattelin ottaa huikan vesilasista, mutta lasissa olikin parikymmentä kuollutta muurahaista. Kuolinsyyksi epäillään hukkumista. :(
Eli osaavatko muurahaiset uida vai tekivätkö joukkoitsemurhan ja jos tekivät, niin miksi?
BTW: olitkos juonut siitä laista mehua tms ennenkuin toit sen vedellätäytettynä sänkysi viereen?
Makea mehtun jäämät siinä lasin reunoilla olis voinnu houkutella muurahaisia lasisi kimppuun.
Tai sit ne vaan on niin hemmetin tyhmiä...
Vaihtoehtkoisesti ne on järjestänyt traagisesti päättyneet uima-allabileet... :panic:
Tai sit ne vaan on niin hemmetin tyhmiä...
Vaihtoehtkoisesti ne on järjestänyt traagisesti päättyneet uima-allabileet... :panic:
Tämä on yksi hyvä vaihtoehto. :D
Siitä en tiedä että miten ne "hengittävät"
Muistaakseni murkut hengittää ihollaan, vaikka sitä nyt ei kysyttykään. Pieni mahdollisuus on kuitenkin olemassa, että olen väärässäkin. Ainakaan niitä ei saa hukutettua oikein millään, jos yrittää... Mä olin vissiin vähän sadistinen lapsi :happyroll: (tai sitten vaan utelias).
miksi kasvit on yleensä vihreitä, eikä vaikka neonsini-puna graduja?
miksi kasvit on yleensä vihreitä, eikä vaikka neonsini-puna graduja?
Koska kasveissa on lehtivihreää sitä varten että fotosynteesi auringonvalolla onnistuu.
katsoin tota uutta nelosen sarjaa , "Michael Moorella on asiaa", ja huomasin että kaikilla amerikkalaisilla on ihan vitun isot rillit. ja rumat. miksi? onks se joku niitten "juttu"? vai onko ne tossakin asiassa noin käsittämättömän tyhmiä :D
juu, ton mäkin muistan, mutta miks se on lehtivihreää? eikä siis vaikka lehtineonsini-puna gradient?
Onko se joku progemiesten salakerho?