Addiktiot

61 posts, 4 pages, 12,343 views

#41 • • ---[-]--- Guest

Tosin toi kuulostaa siltä, ettei sulla oo paheita laisinkaan

Ei olekaan. :D

Mä en polta tupakkaa, en juo kahvia/olutta enkä syö suklaatakaan normaalia enenpää.

Lisäksi mulla on eurooppalaiset(;)) juomatottumukset, joten alkoholin kulutukseni on varsin kohtuullista.

Varmaan. Kuiteski käytät doussii, käyt huoris ja valehtelet frendeilles :laugh:
#42 • • Ana-- Guest

Mä potkin just omaa nikotiiniaddiktiotani pois.. (...)No, nicorette jeesaa ihmeen hyvin. Kannattaa kokeilla.

Näkeekö kukaan tässä paradoksia?

Jos mä oon viimeset seitsemän vuotta kiskonut askin tupakkaa päivässä,
siitä hirveestä nikotiiniaddiktiosta vapautuminen ei onnistu lopettamalla
tupakointi kuin seinään; kokeiltu on. Ensin lopetetaan tupakointi ja hanki-
taan se addiktoiva substanssi jostain muualta ja sitten lopetellaan sekin
pikkuhiljaa. Veikkaisin et kolmen savuttoman kuukauden jälkeen niko-
tiinipurkasta on kohtuu helppo luopua.. No, Day 4 vasta menossa, että
ei tässä kiireitä :) ps. tarjoohan ne nisteillekin metadonia...
#43 • • ---[-]--- Guest

Mä potkin just omaa nikotiiniaddiktiotani pois.. (...)No, nicorette jeesaa ihmeen hyvin. Kannattaa kokeilla.

Näkeekö kukaan tässä paradoksia?

...sisulla siitä selviää :laugh:
#44 • • Ana-- Guest

...sisulla siitä selviää :laugh:

Bläh. Just :) No, mä valitsen helpomman tien ja kiskon narkoottiset
aineeni korvikepurkan avulla :)
¡ Previous post a couple of years ago !
#45 • • djkopernikus Guest
Nescafe Cappuccino (ne valmispussit). On tullu nimittäin lipitettyä näitä aika lailla, ja vesi on taas kiehumassa. Prkl et on muuten hjuvaa!!!!!
#46 • • Quu Guest

Nescafe Cappuccino (ne valmispussit). On tullu nimittäin lipitettyä näitä aika lailla, ja vesi on taas kiehumassa. Prkl et on muuten hjuvaa!!!!!

Mä joskus teininä ryystin noita. Sit mä tutustuin espressoon, hommasin keittimen himaan, ja nyt ei voi kun ihmetellä miten noita on joskus saanut juotua. Joutunut pari kertaa nyt sellaista vetämään ja on kyllä melko kauheata kuraa.
#47 • • eletrik Guest
Kahvi
Rööki
Työ
Musa
#48 • • Tapi T Guest
logo.gif
#49 • • salaisinko Guest
SSH Secure Shell
opiskelu (some twisted shit I say)
kirjat
liikunta
känniä olen ollut vetämättä nyt 6 viikkoa, ja röökiäkään ole kiskonut yhtä pitkään aikaan, joka rules!
#50 • • djkopernikus Guest
Nyt olen sen huomannut:

plattarin nuolien pitäminen vaaleina
#51 • • Ryvon DJ Guest
Musiikki
Vinyylilevyt
Alkoholi (erityisesti kalja!)
#52 • • Paarma Guest

Musiikki
Vinyylilevyt
Alkoholi (erityisesti kalja!)

WORD.
#53 • • peepe Guest
Aamukahvi, herkuttelu ja netti. Ilman aamukahviakin pärjään ilman päänsärkyä tms, joten sekään ei oikeastaan ole addiktio.

Oonpa tylsä :(
#54 • • Ryvon DJ Guest

Ilman aamukahviakin pärjään ilman päänsärkyä tms, joten sekään ei oikeastaan ole addiktio.

Niin, kahvi "unohtu" meikäläisenkin listalta. Jos jää ilman kahvia heräämisen jälkeen, olo on sen jälkeen veltto ja liian rauhallinen, pahimmillaan kuin jonkun lääkkeen vaikutuksen alainen, woozy mutta silti selvä.
#55 • • aCIDy Guest
kahvi
musiikki
vinyylit (kaikki hyvät biisit pitäs saada vinyylillä, cd:t ei oo mistään kotosin)
suurten konemusabileiden kuunteleminen netistä suorana (viime yönä sensation white :happyroll: )
valvominen (loma ei ole mistään kotoisin jos menee nukkumaan ennen yhtä vaikka väsyttäiski)
netti (joka päivä pitää kiertää tietyt saitit vähintään kaks kertaa läpi)
uloskin pitäs joka päivä jossain vaiheessa keretä
#56 • • Taedium Guest
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200607044825675_uu.shtml

Alkoholi näyttää Warsellin mukaan kuuluvan yhä kiinteämpänä osana suomalaisten lomailuun.

Ja mitä sitten?

Pitkin viikkoa naukkailu on salakavalaa. Juomatottumukset muuttuvat, ja alkoholista tulee helposti osa arkielämää.

Ja mitä sitten?

Ehkä on parempikin, että tulee osa arkea ja ruo'an kanssa juo olusen ja kesällä käy duunin jälkeen yhdellä (tai kolmella) bissellä silloin tällöin. Ei suomalaisten ole pakko olla niin v*tun suomalaisia, ettei kykenisi eurooppalaisittain juomaan. Ehkä se siitä pikkuhiljaa menisi siihen, että ei tarviikkaan viikonloppuna huitasta niin uskomatonta känniä päälle ja sitten joisikin sen alkoholinsa ruo'an ohella ja joskus sitä tulee sitten raflassakin istuessa juotua mieluummin se mehu, kuin olut, kun se olut ei ole mikään maaginen juttu niinkuin suomalaisille se nyt on.

Ehkä jopa voisivat jossain vaiheessa uskaltaa antaa suomalaisen ostaa oluensa jopa yhdeksän jälkeen - ja ehkä vielä ilman iskän ja äiskän kirjallista lupaa täysi-ikäisenäkin. Ehkä lapsenlapsenlapsenlapset saattavat jopa kuvitella, että heidän lapsensa voivat ostaa viiniä ihan K-Kaupasta...

*tun holhousvaltio.

Ja lampaat pyytävät paimenkoiran avuksi sähköpaimenta.
#57 • • djkopernikus Guest
Tällä hetkellä suurta tuskaa tuottaa sormen aisoissa pitäminen ja "paina"-funktion peruuttaminen tavallisen kahvin suhteen kahvinkeittimessä. Saksassa ollessa tuli juotua todella paljon Nescafén valmispussicappuccinoa, mutta nyt tavallinen Saludo kulahtaa kurkusta alas tiuhaan tahtiin. Tärkeä elementti on myös rasvainen kerma, joka täydentää nautinnon.
#58 • • sauce Guest
Kahvi, se ja netti. Joskus haaveilen edelleen myös tupakasta, ja lopettamisesta on jo yli kolme vitun vuotta.
#59 • • tumpsi Guest

Kahvi, se ja netti. Joskus haaveilen edelleen myös tupakasta, ja lopettamisesta on jo yli kolme vitun vuotta.

mä lopetin toukokuun alkupuolella.
täytyy tässä vaiheessa todeta että tupakointi on kyl pirun siistiä puuhaa.
melkein joka päivä tulee "jos polttasin tupakkaa, ni polttasin nyt yhden"-fiilis
harmi vaan et se on niin
a) kallista
b) haitallista
c) pahanhajuista
:(
#60 • • Remotion Guest

*tun holhousvaltio.

Ja lampaat pyytävät paimenkoiran avuksi sähköpaimenta.

kumpa voisin olla enemmän samaa mieltä, mutta ei pysty, kun on jo niin paljon kun pystyy olemaan.