Matti Nykänen - aikamme sankari

249 posts, 13 pages, 71,090 views

#242 • • Juki54 Guest
joo-o :rolleyes: :

Karatemestari ruhjoi Matin naaman

Kuva:Erkki Laine Ex-mäkikuningas Matti Nykänen markkinoi hurjasta elämästään kertovaa Matti-elokuvaa Norjassa naama jälleen kerran ruhjottuna. Matti ei kuitenkaan tapellut Norjassa. Vammat tulivat kotona vähän ennen pr-matkalle lähtöä.

- Meillä oli edellisenä iltana kylässä eräs takavuosien Mr Finland sekä muuan karatemestari. Matti sanoi, että "minäkin olen jonkinnäköinen mestari, otetaan erä", kertoo kotona tapahtumia seurannut Mervi Nykänen.

- Pojat ottivat eteisessä matsin. Eteisen peilikin meni siinä rytäkässä rikki. Matin vammat tulivat siinä, Mervi Nykänen kertoo.

Eilen aamulla Matti Nykäsen oli lähdettävä Norjaan Matti-elokuvaa markkinoimaan. Kylässä olleiden kavereiden piti heittää Matti Helsinki-Vantaan lentokentälle. Kuskiksi lupautuneet kuitenkin häipyivät yöllä ravintolaan.

- Matti oli hädissään, että miten hän pääsee kentälle. Minä sanoin, että soitetaan taksi, kertoo Mervi Nykänen.

Vauhdikkaasta elämäntyylistään huolimatta Nykänen hoitaa myös velvoitteitaan, kuten elokuvan markkinointia.

- Aamulla ennen kello viittä Matti oli matkalla kentälle. Hän soitti, että nyt tarvittaisiin meikkiä. Kuulin, että hänellä oli kuhmu otsassa ja haava kasvoissa, kertoo Solar Filmsin tiedottaja Rampe Toivonen.
#243 • • miikkaL Guest
"minäkin olen jonkinnäköinen mestari, otetaan erä" :king: :hah:
#244 • • Juki54 Guest

"minäkin olen jonkinnäköinen mestari, otetaan erä" :king: :hah:

jooh, meni legendojen joukkoon <3
¡ Previous post about a year ago !
#245 • • akir0 Guest

Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa.

#246 • • akir0 Guest
Kultaa!
#247 • • Hugo Guest
:D Kova äijä kyl...
#248 • • T82 Guest
NYT LOPPUI SELIBAATTI!<3