Loppuunmyyty: E10V - Ten Years of Entropy

172 posts, 9 pages, 15,016 views

#121 • • Tres Guest

Toinen ihmetyksen aihe on ohjelmassa olevat *vip* artistit. Mitä meinaa?
Ilmeisesti ennen varsinaista tapahtumaa on vip-vieraille omat kekkerit. Ei kiva tai alakulttuurin hengen mukainen juttu mielestäni. :rolleyes:

Tarviiks muiden ottaa jotenki nokkiinsa
siitä että joukko Entropyn historian varrella
mukana olleita artisteja, talkooihmisiä ja
muita kokoontuu jauhamaan keskenään
paskaa ennen varsinaisten bileiden alkua?
Mikä siinä on väärin? Vähän niinkuin kiellettäis
backstaget sen takia että kaikki ei pääse sinne.
Kyseessä kun _EI_ (AFAIK) ole mikään
edustustilaisuus sponsoreille tjsp vaan ihan
yksinkertaisesti kutsutilaisuus heille, jotka
ovat ajan saatossa olleet hommassa mukana.

(+ että eiks kutsuvierasbileet just oo alakulttuurin
hengen mukaisia? ;))
#122 • • Jiri Guest
Ko. tuntemuksia ja niistä syntyviä valituksia ei tietysti syntyisi kun vip-tilaisuuden ohjelmasta tiedotettaisiin vain kutsutuille.

Onnea Entropylle jo näin pari päivää ennen bileitä!
#123 • • xybo Guest
Pitää roudaa "mustat vihot" mestoille. Ne tietää jotka ovat
niihin osallistuneet =)

-- xybo
#124 • • pakana Guest
Papas in da hus.

banana2.gif
#125 • • Zwek Guest
Tänne tullaan fiilisteleen!

Marusha ja Aalto soittaa vaan päällekkäin :crybaby:
#126 • • hexagon Guest

Marusha ja Aalto soittaa vaan päällekkäin :crybaby:

No käytännössä ei edes soita, ilmeisen tarkoituksellisesti ne on pistetty niin, että vain tunti menee päällekkäin. Muutenkin on tuon Marushan haastattelun perusteella sellainen kutina, että minuun ei tule iskemään se drum'n bass/electro/whatever-setti. Mutta antaa "tytön" yllättää :)
Esa

#127 • • Esa

Pitää roudaa "mustat vihot" mestoille. Ne tietää jotka ovat
niihin osallistuneet =)

-- xybo

Onks entisiä vielä luettavana jossain päin intternettiä? :) Siitä onkin aikaa...
#128 • • Dimitri Guest
Mikäs lipputilanne on? Jääkö lippuja myös ovelle?
#129 • • JussiS Guest
Täällä on myynnissä mun uus miksaus, nelivärikansilla ja hienolla cd-printillä varustettuna, hintaa vain 5e!

Nykikää hihasta.
#130 • • Entropy Guest

Mikäs lipputilanne on? Jääkö lippuja myös ovelle?

Todennäköisesti lippuja saa vielä ovelta. Suosittelemme kuitenkin ennakkolipun hankintaa: Mitä useammalla on ennakko, sitä nopeammin ja sujuvammin ihmiset saadaan sisään. Ennakkolippu (10e + välityspalkkio) on myös ovelta ostettua lippua (15e) halvempi.

Mitä tulee edellä käytyyn keskusteluun vanhojen partojen get together -iltapäivästä, tulee huomata, että kutsuvieraiden saaminen sisään tapahtumaan ennen klo 21:tä lyhentää mahdollisia jonoja ja nopeuttaa kaikkien sisäänkäyntiä. Puhutaan kuitenkin sadoista ihmisistä.

Huom! Entropylla ei ole tässä vaiheessa enää mitään mahdollisuutta käsitellä saapuvia nimilistahakemuksia.
#131 • • Timmo Guest
HEI HETKINEN!! Sadoista ihmisistä...Eihän ne jaettavat cd:t mene noille ihmisille. Heille on kai omat...Niin että kun mä kahdeksan aikoihin ilmestyn jonottamaan ennakkoni kanssa cd:tä ja kakkua odotan myös saavani ne... :panic:
#132 • • Entropy Guest

HEI HETKINEN!! Sadoista ihmisistä...Eihän ne jaettavat cd:t mene noille ihmisille. Heille on kai omat...Niin että kun mä kahdeksan aikoihin ilmestyn jonottamaan ennakkoni kanssa cd:tä ja kakkua odotan myös saavani ne... :panic:

Levyjä on jaossa 303 kappaletta. :) Kun talkooväki, esiintyjät ja rajoitettu osa vieraistamme on saanut omansa, on jäljellä vielä kolminumeroinen määrä levyjä. Tulet vaan riittävän ajoissa paikalle niin ei pitäisi olla ongelma. Kakkua myös luvassa nopeimmille.
#133 • • Timmo Guest
Kunhan kakussa on kermavaahtoa...Mä oon se mustavalkohousunen paleleva jätkä siinä ovella kello kaheksan aikoihin. Mistäs puolelta tullaan sisään? Alahuoneen, Sisäpihan vai Kiasman puolelta? :)
#134 • • vaavu Guest

Kunhan kakussa on kermavaahtoa...

Ei oo kermavaahtoa vaan mun omaa specialtäytettä joka on parempaa kuin kermavaahto... ;)

Voin spoilata sen verran että kakkulaatuja tulee kaksi: toinen on vaaleanpunainen perinteinen mansikkakakku ja toinen keltainen banaani-suklaa-kahvikakku. Voi sitten valita valmiiksi oman maun mukaan!

T. kakkukokki
#135 • • hexagon Guest

Levyjä on jaossa 303 kappaletta. :)

Höh, miksei 909 ;)
#136 • • JussiS Guest

Ei oo kermavaahtoa vaan mun omaa specialtäytettä joka on parempaa kuin kermavaahto... ;)

Onks tää niinku special vai "special"? :D
#137 • • Tres Guest

Kunhan kakussa on kermavaahtoa...Mä oon se mustavalkohousunen paleleva jätkä siinä ovella kello kaheksan aikoihin. Mistäs puolelta tullaan sisään? Alahuoneen, Sisäpihan vai Kiasman puolelta? :)

Kaikki väärin.

Eduskuntatalon puoleisesta päädystä.
#138 • • Timmo Guest
Mä en ikinä pärjää monivalinnoissa...
#139 • • Tapi T Guest

Ei oo kermavaahtoa vaan mun omaa specialtäytettä joka on parempaa kuin kermavaahto...

Muista säästää mulle vähän molempia, jotta voin arvostella niitä ylimieliseen tyyliin. :D
#140 • • vaavu Guest

Muista säästää mulle vähän molempia, jotta voin arvostella niitä ylimieliseen tyyliin. :D

Ach, michelin-tarkastus iskee! Toivottavasti Chef Tapi ottaa arvostelussaan huomioon että tuollaiset satojen annosten määrät asettavat omat rajoituksensa kakkujen kokoonpanolle. Tässähän tulee ihan paineita kohta... :hah: