Joo, ei jaksa odottaa. Synttäritkin samaan aikaan niin tänne tosiaan juhlistamaan.
172 posts, 9 pages, 14,909 views
Dösässä katellaan bilevideoita menneiltä vuosilta ja kuunnellaan
uusia mixejä(ja juodaan pari zuppia zahvia)
Eihän nää oo niitä Jossun kuvaamia MLNM:iä? Muuten mä tuun sensuroimaan kyl sieltä kaikki omat osuuteni pois.
Tampereen bussi täynnä. Toinen bussi järjesteillä - ilmoittaudu pian.
The 1st bus from Tampere is fully booked. Sign up soon for the 2nd bus.
:: http://www.e10v.com/tickets_and_travel.html
Kuulin että pulsar jouduttiin makasiineilla lopettaa tuntia liian aikasin desibelirajan vuoksi...toivottavasti täällä ei käy niin.
Hmm... mitä, mun kuvaamia?! Eihän niitä oo mitenkän voinut julkiseen levitykseen joutua :D
Eih, kyl ne on...kunhan Defa vaan kykenee hakemaan ne mein porukoitten luota! Hih.
Hmm... mitä, mun kuvaamia?! Eihän niitä oo mitenkän voinut julkiseen levitykseen joutua :D
Eih, kyl ne on...kunhan Defa vaan kykenee hakemaan ne mein porukoitten luota! Hih.
Ei helvetti, Saksasta saakka sä piinaat mua. Mä kyl huolehdin siitä ettei niit koskaan tuu haettua... :angry:
Dösässä katellaan bilevideoita menneiltä vuosilta ja kuunnellaan
uusia mixejä(ja juodaan pari zuppia zahvia)
Eihän nää oo niitä Jossun kuvaamia MLNM:iä? Muuten mä tuun sensuroimaan kyl sieltä kaikki omat osuuteni pois.
:laugh: hihi, nää videot on muuten loistoja!
Tätä reissua on kyl odotettu! Marusha :hearts: Ja nii monet kultsit mukana matkassa...olispa jo lauantai!
Hieman etukäteen mietityttää, että miten eri huoneiden välinen äänieristys on järjestetty? On niin monta huonetta vierivieressä. Ei ole kiva istua chillissä jos pauke iskee seinistä läpi jne.
Ilmeisesti ennen varsinaista tapahtumaa on vip-vieraille omat kekkerit. Ei kiva tai alakulttuurin hengen mukainen juttu mielestäni.