Loppuunmyyty: E10V - Ten Years of Entropy

172 posts, 9 pages, 14,960 views

#101 • • Oath Guest
Tulossa ollaan, Huxflux kiinnostaa ehkäpä eniten, äijiä kun puhui soittavansa uuden albumin uusia biisejä.

Joo, ei jaksa odottaa. Synttäritkin samaan aikaan niin tänne tosiaan juhlistamaan.
#102 • • pie Guest
itse odotan aika innolla TUSKARUHO vs. GENKI yhteenottoa. Ja pakkohan se Nessin "art of mixing" kuunnella. Vajaa viikko enää :)
Esa

#103 • • Esa

Vajaa viikko enää :)

Yhdeksää (9) päivää näyttää www.e10v.com laskuri. :)
#104 • • pie Guest
Heh, ajattelun virhe. Piti kirjoittaa, että reilu viikko enää. Ja vielä ennen postausta laskin, että 9 päivää. :D
#105 • • Walker Guest
Vähän niinku joulua oottelis :hah: :scared:
#106 • • Thunderbird Guest

Dösässä katellaan bilevideoita menneiltä vuosilta ja kuunnellaan
uusia mixejä(ja juodaan pari zuppia zahvia)

Eihän nää oo niitä Jossun kuvaamia MLNM:iä? Muuten mä tuun sensuroimaan kyl sieltä kaikki omat osuuteni pois.

Hmm... mitä, mun kuvaamia?! Eihän niitä oo mitenkän voinut julkiseen levitykseen joutua :D
Eih, kyl ne on...kunhan Defa vaan kykenee hakemaan ne mein porukoitten luota! Hih.
#107 • • Entropy Guest

Tampereen bussi täynnä. Toinen bussi järjesteillä - ilmoittaudu pian.
The 1st bus from Tampere is fully booked. Sign up soon for the 2nd bus.
:: http://www.e10v.com/tickets_and_travel.html

Tampereen toisen bussin lähtö on varmistunut - mukaan mahtuu vielä!

Turun bussi on lähes täynnä, enää pari-kolme paikkaa jäljellä.
#108 • • ReQ Guest
Nämäkin lähestyy "uhkaavasti", ei malta odottaa...

-ReQ-
#109 • • Timmo Guest
6 päivää... :heart: :heart:

Kuulin että pulsar jouduttiin makasiineilla lopettaa tuntia liian aikasin desibelirajan vuoksi...toivottavasti täällä ei käy niin.
#110 • • Entropy Guest

Kuulin että pulsar jouduttiin makasiineilla lopettaa tuntia liian aikasin desibelirajan vuoksi...toivottavasti täällä ei käy niin.

Syytä huoleen ei ole. TKK:n akustiikan laboratorion ystävällisellä avustuksella pyrimme mm. omalla tarkkailulla huolehtimaan rajoitusten toteutumisesta samalla kun viivelinjakaiuttimien, ekvalisoinnin ja huolellisen suunnittelun myötä pyritään saamaan aikaan mahdollisimman laadukas soundi.
#111 • • Entropy Guest
Huom! Tapahtuman vip-/kutsuvieraskiintiö on täynnä ja listat suljettu.

Liput ovelta: 15e

Kymmenen euron (+ välityspalkkio) hintaisia ennakkolippuja on vielä jäljellä kaikissa ennakkomyyntipisteissä.
#112 • • JussiS Guest

Hmm... mitä, mun kuvaamia?! Eihän niitä oo mitenkän voinut julkiseen levitykseen joutua :D
Eih, kyl ne on...kunhan Defa vaan kykenee hakemaan ne mein porukoitten luota! Hih.

Ei helvetti, Saksasta saakka sä piinaat mua. Mä kyl huolehdin siitä ettei niit koskaan tuu haettua... :angry:
#113 • • defa Guest

Ei helvetti, Saksasta saakka sä piinaat mua. Mä kyl huolehdin siitä ettei niit koskaan tuu haettua... :angry:

Eipä taida Jussi enää onnistua estämiset.. :panic:

Eli turun dösä lähtee sitten klo 18.00ortodoksisen kirkon edestä(yliopistonkatu)
Ja makasiineilta turkuun n.klo 04.15

Varatkaa miel.tasaraha(25e)ja sehän sisälsi lipun ja matkan..

!!!!loppuunmyyty!!!!
#114 • • Zapato Guest

Dösässä katellaan bilevideoita menneiltä vuosilta ja kuunnellaan
uusia mixejä(ja juodaan pari zuppia zahvia)

Eihän nää oo niitä Jossun kuvaamia MLNM:iä? Muuten mä tuun sensuroimaan kyl sieltä kaikki omat osuuteni pois.

:laugh: hihi, nää videot on muuten loistoja!
Tätä reissua on kyl odotettu! Marusha :hearts: Ja nii monet kultsit mukana matkassa...olispa jo lauantai!
#115 • • Ana-- Guest
ennakkolippu on ja su-aamuna 09:00-21:00 duunia :) Tulee pitkä viikon-
loppu.
#116 • • wor Guest
uuh.. nelja paivaa enaan, ei kylla jaksais odottaa :happyroll:
hux flux :hearts: muuten pitaa kylla varoa inkvisition luokse jumittumista ettei kaikki muu mee ohitse :)
#117 • • Karo Guest
Lippu on ja intomieltä. :roll:

Hieman etukäteen mietityttää, että miten eri huoneiden välinen äänieristys on järjestetty? On niin monta huonetta vierivieressä. Ei ole kiva istua chillissä jos pauke iskee seinistä läpi jne.

Toinen ihmetyksen aihe on ohjelmassa olevat *vip* artistit. Mitä meinaa?
Ilmeisesti ennen varsinaista tapahtumaa on vip-vieraille omat kekkerit. Ei kiva tai alakulttuurin hengen mukainen juttu mielestäni. :rolleyes:

KaRo
#118 • • RiippaKukko83 Guest
:roll: jep jep tänne tullooss... :roll:
tovottavasti lahtio hyvi edustettuna... :laugh:

eiköhä se tuo pää lava suurimmax osax o mut pitää niis muiski vähäse käydä tamppaa lattiaa :roll:
#119 • • Thunderbird Guest

:laugh: hihi, nää videot on muuten loistoja!
Tätä reissua on kyl odotettu! Marusha :hearts: Ja nii monet kultsit mukana matkassa...olispa jo lauantai!

Älä viitti... mä en niin hirveesti vissiin haluis sinne messiin... :( *parku*
Vaimo pitää sit hauskaa munkin puolesta sillä aikaa kun mä paimennan villisikoja maaseudulla!! ...
#120 • • Tapi T Guest

Hieman etukäteen mietityttää, että miten eri huoneiden välinen äänieristys on järjestetty? On niin monta huonetta vierivieressä. Ei ole kiva istua chillissä jos pauke iskee seinistä läpi jne.

Kuten kartasta huomaat, niin chillin vieressä on "leisure suit lounge", jossa äänenpaineet ovat varmasti hyvinkin maltillisia. Itse en ole tuolla alahuoneella käynyt ikinä, mutta veikkaisin, että sen tiiliseinät eristävät ääntä ihan riittävästi.

Sanomattakin lienee selvää, että tämän kokoisissa bileissä jostain asioista on pakko tinkiä ja ainakin minä hyväksyn helposti suuriakin kompromisseja, kun otetaan huomioon naurettavan edullinen lipun hinta.

Ilmeisesti ennen varsinaista tapahtumaa on vip-vieraille omat kekkerit. Ei kiva tai alakulttuurin hengen mukainen juttu mielestäni.

Otahan huomioon, että kyseessä on varsin merkittävä tapahtuma, jonka eräs funktio on kiittää yhteistyökumppaneita menneistä vuosista. Tuskinpa kovinkaan montaa oikeasti häiritsee, että "tavikset" pääsevät bileisiin vasta kl. 21, varsinkin kun yleinen käytäntö vastaavissa tilaisuuksissa on se, että vip-tilaisuus pidetään 21-23.