Loppuunmyyty: E10V - Ten Years of Entropy

172 posts, 9 pages, 15,018 views

#41 • • *Linda* Guest

This is the first Marusha appearance in Helsinki since the Planet of Love back in 1996!

ihan mielenkiinnosta vaan tiedustelen, että kuinka moni teistä oli tuolloin mimmiä kuuntelemassa paikan päällä? :003:

... minä ainakin olin... :004:
#42 • • J Raninen Guest

kuinka moni teistä oli tuolloin mimmiä kuuntelemassa paikan päällä? :003:

*nostaa käden pystyyn ja hihkuu* :)
#43 • • JsL Guest

ihan mielenkiinnosta vaan tiedustelen, että kuinka moni teistä oli tuolloin mimmiä kuuntelemassa paikan päällä?

Jee minäkin olin :) ja vuotta paria myöhemmin Tanpereella tuli myös nähtyä ja kuultua. Olisipa jo marraskuu....
#44 • • od Guest

ihan mielenkiinnosta vaan tiedustelen, että kuinka moni teistä oli tuolloin mimmiä kuuntelemassa paikan päällä? :003:

_o/
#47 • • Mrrshan Guest
Eniten noista kiinnostaa oikeastaan nessin setti jos mies soittaa teknoa tai jotain vanhaa musaa. Se pisti erinomaisesti liikettä mun niveliin Channels-bileissä.

This is the first Marusha appearance in Helsinki since the Planet of Love back in 1996!

Olin Paasitornissa mutta eipä jäänyt mitään muistikuvaa marushasta. Muistanko väärin vai oliko sinä vuonna peräti kahdet planet of love -bileet?

Tuli mieleen tuosta nimestä että jos järjestäisin vastaavanlaiset bileet, laittaisin niiden nimeksi Planéte aux flammes, joka äännetään melkein samalla tavalla. (Itse asiassa kuulin sen juuri sillä tavalla kun Planet of Lovesta ilmoitettiin radiossa) :hah:
#48 • • mts02 Guest

Olin paikalla. Marushan settihän tuli myös osin livenä radiosta ja tuokin on taltioituna. Siksi Marusha edelleen jaksaa kääntää suupielet hymyyn.
#49 • • Edited Antti H. Guest

Olin paikalla. Marushan settihän tuli myös osin livenä radiosta ja tuokin on taltioituna. Siksi Marusha edelleen jaksaa kääntää suupielet hymyyn.

-96 Planet of Loven radiolähetystä en muista, mutta 1995 Members of Maydaysta mulla löytyy edelleen Marushan setti nauhalta. Ja se muuten lauleskeli niitä biisejään jo silloin. Ja ei muuten kuulostanut hyvälle silloinkaan. :)

Tästä huolimatta ne oli ihanat bileet (Westbam, Marusha, Charly Lownoise & Mental Theo, Rolando & Suburban Knight...)

Kiinnostavaa kuulla mimmiä 8 vuoden (!) tauon jälkeen.
#50 • • mts02 Guest
Voi olla että erehdyn vuodesta. Wanhalla oli soittamassa "saksan kova kolmikko" Westbam, Marusha ja Dick ja yläkerrassa soitti levyjä UR:n suburban Knight ja Rolando.
Flaikusta voisi tarkistaa, mutta ovat vielä muuton jäljiltä pakattuina.

Juuri niiden lauleskelujen näihin bileisiin pitää saapua - verestämään vanhoja muistoja.
#51 • • Kalle Karvanen Guest
Itseäni eniten kiinnostavat artistit löytyvät melkeinpä tuolta Leisure Suit Lounge:sta ja Chill-Outista. Propsit Phinn:stä ja Rislakista. Marusha nyt menee nostalgia palana :)

Niin ja onnea!
#52 • • George Shield Guest

Wanhalla oli soittamassa "saksan kova kolmikko" Westbam, Marusha ja Dick ja yläkerrassa soitti levyjä UR:n suburban Knight ja Rolando.
Flaikusta voisi tarkistaa, mutta ovat vielä muuton jäljiltä pakattuina.

Finland Rave Infosta löytyy ko. bileiden line-up:
http://www.damicon.fi/fri/1995/flyers/mom-95.txt

Oli muuten meikän ekat ravet... :)
#53 • • Salla Guest
me ollaan NiiN täällä :D
#54 • • kosmo Guest
tätä on odotettu, MARUSHA! :crybaby:

onnea E, kerrassaan upeeta. :heart:

ps. paikalla.. \(õ.õ)/
#55 • • Edited defa Guest
Lähtö Turusta klo 18.00
ortodoksisen kirkon edestä

Salossa klo 19.00

Lähtö makasiineilta klo 04.15

Maksaa 25e
sis.lipun+meno-paluu

Dösässä katellaan bilevideoita menneiltä vuosilta ja kuunnellaan
uusia mixejä(ja juodaan pari zuppia zahvia)
#56 • • happosepi Guest

Dösässä katellaan bilevideoita menneiltä vuosilta

Hihii! Täytyypä anastaa tuo idea teiltä :)

Ja kertauksena, Jyväskylä/Lahti-bussin infot löytyvät osoitteesta http://pimio.cjb.net
#57 • • MikkiHiiri Guest
Tota... ohoh :eek:
Tännehän saavutaan eikä esteenä voi olla mikään :roll:
#58 • • LindaGP Guest
Jos ei pomo (toivottavasti joku muu, kuin nykyinen) keksi minulle iltavuoroa täksi illaksi, minut löytää täältä. :happyroll:
#59 • • Entropy Guest

...kun vie kuulis Nessiltä jotain vanhempaa materiaalia, niin HUIH

Eniten noista kiinnostaa oikeastaan nessin setti jos mies soittaa teknoa tai jotain vanhaa musaa. Se pisti erinomaisesti liikettä mun niveliin Channels-bileissä.

Kuuleman mukaan Eliot Nessin "the art of mixing" -teemainen setitys on yhdistelmä taakia teknoa ja vanhempaa, pilipalivapaata ravea. Jotain taisi mainita myös katrihelenasta...
#60 • • Ale Guest
Kähää kähää... no nii no tonne meen. Toivottavasti siellä on paljon tuttui... jos joku lukee ni koodaa mulle.

MC MINIKAKARA