Ihan kohta eli 23.30 MTV3:
551 posts, 28 pages, 106,774 views
kattoks kukaan tiistaina conania?
Kertokaas joku, et mikä tässä Conanissa on muka hyvää?
:confused:
Kertokaas joku, et mikä tässä Conanissa on muka hyvää? Mä oon kattonut ehkä kolme jaksoa ja en hyvällä tahdollakaan keksi syitä sarjan suosiolle. Vieraat ovat olleet jotain keskisarjan tyhjäpäisiä amerikkalaisia julkimoita (=näyttelijöitä, muusikoita tms.), eikä heistä kenestäkään saatu mitään irti. Oikeastaan koko ajan he vain istuivat ja naureskelivat Conanin typerille jutuille ja vastasivat joihinkin itsestään selviin kysymyksiin.
Eniten tuossa ohjelmassa häiritsee se, että vieraat olivat statisteja: Conanin muka hauskat jutut veivät kaiken huomion heiltä, mikä on about pahinta, mitä talkshowssa voi tapahtua.
Vieraiden välissä esiintyy sitten joku huuhaa-rokkipändi ja homma alkaa alusta.
Kertokaas joku, et mikä tässä Conanissa on muka hyvää? Mä oon kattonut ehkä kolme jaksoa ja en hyvällä tahdollakaan keksi syitä sarjan suosiolle. Vieraat ovat olleet jotain keskisarjan tyhjäpäisiä amerikkalaisia julkimoita (=näyttelijöitä, muusikoita tms.), eikä heistä kenestäkään saatu mitään irti. Oikeastaan koko ajan he vain istuivat ja naureskelivat Conanin typerille jutuille ja vastasivat joihinkin itsestään selviin kysymyksiin.
Eniten tuossa ohjelmassa häiritsee se, että vieraat olivat statisteja: Conanin muka hauskat jutut veivät kaiken huomion heiltä, mikä on about pahinta, mitä talkshowssa voi tapahtua.
Oli muuten varsin ajatuksia herättävä dokumentti. Noiden veteraanien mielipiteeseen (kaikki ihmiset pystyvät tappamaan tarpeen niin vaatiessa) on periaatteessa aika paha sanoa vastaankaan. Miten sitä muutoin selittää vaikkapa entisen jugoslavian tapahtumat jossa vaikkapa pikkukylän opettajasta saattoi tulla puolet kylästä tappava lahtari.
NYT!
Superfly
mtv3
pimpin' aint easy :D
22:05 Hyvät, Pahat ja Rumat -TV2