TV:ssä tänään/Platinum TV guide

551 posts, 28 pages, 106,857 views

#321 • • Hansu Guest
Ihan kohta eli 23.30 MTV3:

forbiddenpost.jpg
#322 • • KarriN Guest
hehe, olen nähnyt Forbidden Planetin niin monta kertaa, et piti passata. :)

-K
#323 • • Remotion Guest
kattoks kukaan tiistaina conania? Ekaa kertaa nauroin pitkiin aikuihin ihan hervottoamsti. Oli ihan pimeen hyvä show! Sil oli itelläänkin vaikeuksia esittää ohjelma läpi... :)
#324 • • Tapi T Guest

kattoks kukaan tiistaina conania?

Kertokaas joku, et mikä tässä Conanissa on muka hyvää? Mä oon kattonut ehkä kolme jaksoa ja en hyvällä tahdollakaan keksi syitä sarjan suosiolle. Vieraat ovat olleet jotain keskisarjan tyhjäpäisiä amerikkalaisia julkimoita (=näyttelijöitä, muusikoita tms.), eikä heistä kenestäkään saatu mitään irti. Oikeastaan koko ajan he vain istuivat ja naureskelivat Conanin typerille jutuille ja vastasivat joihinkin itsestään selviin kysymyksiin.

Eniten tuossa ohjelmassa häiritsee se, että vieraat olivat statisteja: Conanin muka hauskat jutut veivät kaiken huomion heiltä, mikä on about pahinta, mitä talkshowssa voi tapahtua.

Vieraiden välissä esiintyy sitten joku huuhaa-rokkipändi ja homma alkaa alusta.
:confused:
#325 • • miikkaL Guest

Kertokaas joku, et mikä tässä Conanissa on muka hyvää?

Kyllähän se on se huumori mikä tuossa iskee.. Eli makuasioita :) Esim joitakin naurattaa Kummelit, toisia ei. Läppä on sen verran pimeetä ja omituisella tasolla, että ei vakavalla naamalla voi katsoa minuuttia kauempaa!
#326 • • Bobsony Guest
Ne vieraathan on lähinnä pakollinen paha siinä, käy promoomassa millon mitäkin paskaa. Parasta sen sijaan on ne lyhyet texas walker -pätkät... :angry:
#327 • • zAo Guest

Kertokaas joku, et mikä tässä Conanissa on muka hyvää? Mä oon kattonut ehkä kolme jaksoa ja en hyvällä tahdollakaan keksi syitä sarjan suosiolle. Vieraat ovat olleet jotain keskisarjan tyhjäpäisiä amerikkalaisia julkimoita (=näyttelijöitä, muusikoita tms.), eikä heistä kenestäkään saatu mitään irti. Oikeastaan koko ajan he vain istuivat ja naureskelivat Conanin typerille jutuille ja vastasivat joihinkin itsestään selviin kysymyksiin.

Eniten tuossa ohjelmassa häiritsee se, että vieraat olivat statisteja: Conanin muka hauskat jutut veivät kaiken huomion heiltä, mikä on about pahinta, mitä talkshowssa voi tapahtua.

Oot niin väärässä ::p:

En sanois, että vieraat ovat statisteja. Riippuu ihan vieraasta
kuinka suuren roolin Conan joutuu ottamaan haastattelu
tilanteessa. Monet vieraat eivät oikein osaa olla haastattelu
tilanteessa, joten Conanin on vietävä juttua eteenpäin.

Ja eihän talk show:n tarkoitus olekaan olla pelkästään
ohjelma, jossa haastatellaan vieraita ihan haastattelun takia.
Ohjelmat, joissa keskitytään vain vieraaseen/vieraisiin
ovatkin sitten jotain haastatteluohjelmia.

Vaikka ohjelmassa toistuu sama kaava joka ilta, ei se ainankaan
minua haittaa juuri ollenkaan, koska ohjelma on tuotettu
äärimmäisen laadukkasti. Toistoa on juuri riittävästi.
Ja onhan ne sketsin nyt käsikirjoitettu todella taidokkaasti.
#328 • • Edited Individual Guest

No eihän se tietysti olekaan kuin Max Weinbergin bändi... ( mm. E Street Band:in rumpali ) ;)
Edit: Siis meinasitko ohjelman musiikkivieraita vai juuri tuota em. housebändiä?
#329 • • Remotion Guest

Ohoh, lueskelin tämän kommentin ja lulin et se oli mun kommentti. taisin itse kirjoittaa jotain samanlaista aiemmin tänne. Olinkin aiemmin ihan samaa mieltä, mut nytten kuitenkin oli tosi hyvä jakso tuo viimeisin...
#331 • • Lauri Leino Guest
Tänään Tv2 23:20
Dokumenttiprojekti: Ensimmäinen tappo (First Kill)

Tuleeko sotilaasta murhaaja jos hän nauttii tappamisesta? Voiko sota olla kaunista? Onko jokainen ihminen kykenevä kauheuksiin? Hollantilaisen naisohjaaja Coco Schrijberin kysymyksiä herättävässä dokumentissa kertojina ovat Vietnamin sodan veteraanit. Yksi heistä on elokuvien Ilmestyskirja Nyt ja Full Metal Jacket käsikirjoittaja Michael Herr. Tuotanto Lemming Film, Alankomaat, 2001. Uusinta.

..Conanin kans päällekkäin :/
#332 • • OSC8 Guest
Oli muuten varsin ajatuksia herättävä dokumentti. Noiden veteraanien mielipiteeseen (kaikki ihmiset pystyvät tappamaan tarpeen niin vaatiessa) on periaatteessa aika paha sanoa vastaankaan. Miten sitä muutoin selittää vaikkapa entisen jugoslavian tapahtumat jossa vaikkapa pikkukylän opettajasta saattoi tulla puolet kylästä tappava lahtari.
#333 • • Lauri Leino Guest

Oli muuten varsin ajatuksia herättävä dokumentti. Noiden veteraanien mielipiteeseen (kaikki ihmiset pystyvät tappamaan tarpeen niin vaatiessa) on periaatteessa aika paha sanoa vastaankaan. Miten sitä muutoin selittää vaikkapa entisen jugoslavian tapahtumat jossa vaikkapa pikkukylän opettajasta saattoi tulla puolet kylästä tappava lahtari.

Varmaan kuitenki aika paljon riippuu ihmisen luonteesta.
Kyllähän tuolla niitä ihan (nuoria) sotahulluja "tappajia" oli myös mukana, tavallaan seikkailu mielessä.
Sitä en kiistä etteikö ihminen olisi kykeneväinen mitä hurjimpiin tekoihin säilyäkseen hengissä.

Mut joo, hyvä dokumentti kyllä.
#334 • • :t:c: : : Guest
SubTV 21:00 - Dogtown & Z-Boys
#335 • • tumpsi Guest
NYT!
Superfly
mtv3

pimpin' aint easy :D
#336 • • Hasse G Guest

NYT!
Superfly
mtv3

pimpin' aint easy :D

Tossa oli kyllä niin ygösmusiikit, että on pakko näyttää tsemppisormea.
#337 • • anton Guest
22:05 Hyvät, Pahat ja Rumat -TV2
#338 • • hpi Guest
Buono, il brutto, il cattivo, Il, miehille joille sisällissota ei ollut helvettiä vaan harjoitusta :/..ensi ilta Roomassa vuonna 1966. Morriconen musan takia jo elämys...erinomainen, kiihkeä ja erittäin viileä kuvattuna helvetillisen kuuman espanjan Almerian auringon alla. Kunnon spagettilännenolukuva joille ominaista oli italian kieli (kuten näillä taustalla avustajilla, lukuunottamatta opeteltuja vuorosanoja ja jenkkikyvyt, pienet budjetit, ja tunnistettava väkivaltaisen minimalistinen _tyyli_, jota jota jenkit eivät saa edes rahalla.
#339 • • LindaGP Guest

22:05 Hyvät, Pahat ja Rumat -TV2

Ah! Nähty varmaan kymmenen kertaa, mutta pakko katsoa taas kerran.
#340 • • anton Guest
Keisari ja salamurhaaja (Jing ke ci qin wang)

23622808813.jpg

TV2 23:50