Mitä Slusnikille nykyään kuuluu?

27 posts, 2 pages, 5,284 views

Avatar
#1 • • gerry Guest
Tietääkö joku mitä Slusnik Lunalle nykyään kuuluu? Kävin katsomassa niitten kotisivuilta uusimmat uudiset mutta sivut ovat viimeksi päivitetty 08.03.2003 joten se niistä uusimmista kuulumisista


Onko uusia biisejä luvassa?? Kaikkihan muistetaan SUN biisi joka oli jättihitti ja mistä ko. bandi tunnetaan, eikä syyttä.

Keikkoja luvassa? Ja vieläkö pojat vierastavat julkisuutta? Netistä vaan YHDEN kuvan löytänyt niistä ja silloinkin niillä olivat muovipussit päässä... Sinänsä ihan hyvä et keskitytään vaan musiikkiin!

Kaikki info olisi tervettullutta.
Avatar
#2 • • Slusse Guest


Tietääkö joku mitä Slusnik Lunalle nykyään kuuluu? Kävin katsomassa niitten kotisivuilta uusimmat uudiset mutta sivut ovat viimeksi päivitetty 08.03.2003 joten se niistä uusimmista kuulumisista


Meille kuuluu ihan hyvää! :) Pitäs varmaa alkaa ylläpitää/päivittää saittia vähä ahkerammin... Käyks siel ees kukaan?


Onko uusia biisejä luvassa?? Kaikkihan muistetaan SUN biisi joka oli jättihitti ja mistä ko. bandi tunnetaan, eikä syyttä.


Uusia biisejä syntyy vähä välii, ja yks uus sinkku on pian saatavilla.. Lisää infoo siitä piakkoin!


Keikkoja luvassa? Ja vieläkö pojat vierastavat julkisuutta? Netistä vaan YHDEN kuvan löytänyt niistä ja silloinkin niillä olivat muovipussit päässä... Sinänsä ihan hyvä et keskitytään vaan musiikkiin!

Kaikki info olisi tervettullutta.


Viimeks oltiin Unityssä soittelemassa. Luultavasti ei enää tän vuoden puolel soiteta missää (ainakaan näillä näkymin) mut eihä sitä koskaan tiedä... ;)

Suomessa on ihan liikaa turhia julkkiksia & puol-julkkiksia. Jotkut tykkää, toiset ei. Me kuulutaan toisiin. Kyllä netissä löytyy meistä kuvia jos vaan tietää mistä etsiä.. ;)
Avatar
#3 • • gerry Guest
Sepäs mukava kuulla:) Ja joo, kyllähän sivuillanne käviöitä on! Yritin etsiä uutisia sekä uusia julkaisuja mutta notting, pelkäsin jo että onko slusnikin historia ohi?? Onneksi niin ei kuitenkaan ole. Thih, lisäksi musiikkinne on niin UG ettei sitä taho millään saat mistään :rolleyes:

Kiusasin eilen eräst baari DJ et laitahan sitä Slusnikkia tulemaan... Lopulta hän luovutti ja laittoi Rusketusraidojen sian SUN biisin soimaan ja koko tanssialttia oli ihmisiä heti täynnä!

Mitä julkisuudenkuvaan tulee niin se on hyvä asenne! Nykyään myydään IHAN liikaa perseillään... Ylikaupallisten trance musavideoissakin pyörivät vaan puol alastomat mimmit ja kaikki on tehty vaan myyntilukuja ajatelleen. Se on kuvottava ja epä uskottava. Respectia vaan kun uskaltaa poiketa oravanpyörästä ja luottaa ulkonäön sian musiikkiin. (tosin keikoilla tulee varmaan vähän kuumaa kun on pussi päässä:D)

Ei muuta kun menestystä ja odotan innolla tulevaa matskua sekä keikkoja!
Avatar
#4 • • Slusse Guest


Yritin etsiä uutisia sekä uusia julkaisuja mutta notting, pelkäsin jo että onko slusnikin historia ohi?? Onneksi niin ei kuitenkaan ole.


Juu ei oo ohi! :) Kyllä me vielä yritetään jaksaa vääntää uusia biisejä, ja ehkä aina parin vuoden välein julkasta jotain. Itseasiassa ens vuonna Slusnik täyttää 10v!


Mitä julkisuudenkuvaan tulee niin se on hyvä asenne! Nykyään myydään IHAN liikaa perseillään... Ylikaupallisten trance musavideoissakin pyörivät vaan puol alastomat mimmit ja kaikki on tehty vaan myyntilukuja ajatelleen. Se on kuvottava ja epä uskottava. Respectia vaan kun uskaltaa poiketa oravanpyörästä ja luottaa ulkonäön sian musiikkiin. (tosin keikoilla tulee varmaan vähän kuumaa kun on pussi päässä:D)


Heh, joo keikoilla paperipussit jää kyl kotiin.

Julkisuus on monille tärkeä asia, ja ihan ymmärrettävistä syistä. Levynmyynti kasvaa, keikkoja on enemmän jne. Eli tulot on suuremmat. Ne jotka elättää itsensä tekemällä/esittämällä musiikkia, niin aivan varmasti haluaa julkisuuteen mahd paljon. En kyl usko et kukaan suoranaisesti haluaa jonku seiskan lööppeihin, mut kaikki muu julkisuus edistää uraa tavalla tai toisella. Onhan meillä myös kansanedustajia jotka on päässy siihen duuniin pelkästään sen takia et ne on "julkkiksia". ;)

Hei, kuka nyt ei haluis puol alastomia mimmejä videoihin, varsinki jos ite pääsee mukaan kuvauspaikalle? ;)


Ei muuta kun menestystä ja odotan innolla tulevaa matskua sekä keikkoja!


Kiitos kiitos! Kyl me keikkoja heitetään, mutta missä ja millon on viel täysin auki.
Avatar
#5 • • Adam t Guest
Täytyy kysyä kun poijjaat on itse vastaamassa:

Onko Niko Nyman sama mies joka teki modeja Strobo nimellä ja tuotti Aikakoneen ainakin yhden levyn? Vai onko kyseessä kaksi tai kolme samannimistä kaveria?

Täytyy myös toivottaa onnea ja menestystä jatkossakin. Tuotannon taso on parasta mitä olen tähän mennessä kuullut.
Sun on aivan loistava biisi ja referenssi biisinä mitä loistavin. Samaan kun joskus pääsee niin hyvä on :)
Avatar
#6 • • gerry Guest



Julkisuus on monille tärkeä asia, ja ihan ymmärrettävistä syistä. Levynmyynti kasvaa, keikkoja on enemmän jne. Eli tulot on suuremmat. Ne jotka elättää itsensä tekemällä/esittämällä musiikkia, niin aivan varmasti haluaa julkisuuteen mahd paljon. En kyl usko et kukaan suoranaisesti haluaa jonku seiskan lööppeihin, mut kaikki muu julkisuus edistää uraa tavalla tai toisella. Onhan meillä myös kansanedustajia jotka on päässy siihen duuniin pelkästään sen takia et ne on "julkkiksia". ;)




Täytyy sanoa et yksi asia jäi pikkusen askarruttamaan... Mainitsit et moni tienaa pelkkä musiikillaan ja julkisuus on siten tärkeä, niin levymyynnin kannalta kuin myös muutenkin. Mutta entäs te?Tehän voisitte musiikilla tienata (jopa enemmän kun nyt) heittämällä pussit roskiin ja elämällä sellaista matalaprofiilista elämää... Ei se ny niin kauhea oo kun pari kuva jossakin seiskassa vilahtaa ja teinit tulevat nimpparia lähikaupassa kysymään:) Jos on julkkis se ei tarkoita automaattisesti et on kusipää... Monille vaan nesteet nousevat latvaan julkisuuden myöden mutta monille ei.

Taidaa mennä liian henk kohtaiseksi kun kysyy että mikä teidän päätulonne tällä hetkellä on? Onko se muu kun musiikki, eli se tarkoittaa et slusnikin projektin lisäksi on menossa myös muita projekteja? Vähän vaikea kuvitella että jossakin mäkissä Hampurilaisia myymässä olette:D
Avatar
#7 • • Adam t Guest
Radio Mafian haastattelussa mainostivat työkseen pakkaavansa sipulia :) Nicklas Renqvist taitaa olla futuremarkin palkkalistoilla, ellen väärin muista.
Avatar
#8 • • Edited Slusse Guest
[quote="gerry[/i]
Täytyy sanoa et yksi asia jäi pikkusen askarruttamaan... Mainitsit et moni tienaa pelkkä musiikillaan ja julkisuus on siten tärkeä, niin levymyynnin kannalta kuin myös muutenkin. Mutta entäs te?Tehän voisitte musiikilla tienata (jopa enemmän kun nyt) heittämällä pussit roskiin ja elämällä sellaista matalaprofiilista elämää... Ei se ny niin kauhea oo kun pari kuva jossakin seiskassa vilahtaa ja teinit tulevat nimpparia lähikaupassa kysymään Jos on julkkis se ei tarkoita automaattisesti et on kusipää... Monille vaan nesteet nousevat latvaan julkisuuden myöden mutta monille ei. [/quote]
Hmm, no me tehtiin jo kauan sit sellanen päätös että ei oikeen haluta olla mitenkään "julkisuudessa". Toki voitaisiin heittää pussit roskikseen ja ns avata kantta hieman, mutta ei ainakaan nyt tunnu siltä et edes kiinnostaa. Pari haastattelua ollaan annettu ja oltu kerran Mafian aamussa. Meidän 15min of fame! Hehe.. Sinä päivänä ku mun kuva on jostain ihmeen syystä seiskassa niin lopetan hommat siihen. Se on varmaa!

Julkkis ei tod tarkota sitä et on automaattisesti kusipää tai paska ihminen. Oma mahdollinen julkisuus tuntuu (ainakin musta) turhalta. Vaikee selittää.. Tiedän / tunnen ihmisiä jotka on peräti aika paljonkin julkisuudessa, ja ne on erittäin mukavia ihmisiä! Se on ihan tyypistä kii nouseeks (niinku sanoit) nesteet latvaan. Onneks mun tuntemat tyypit on (ainakin vielä ;) ) mukavia ja jalat maassa.

[quote]Originally posted by gerry
Taidaa mennä liian henk kohtaiseksi kun kysyy että mikä teidän päätulonne tällä hetkellä on? Onko se muu kun musiikki, eli se tarkoittaa et slusnikin projektin lisäksi on menossa myös muita projekteja? Vähän vaikea kuvitella että jossakin mäkissä Hampurilaisia myymässä olette:D [/quote]
No ei me nyt hamppareita olla paistamassa & myymässä, mutta esim. mä teen ihan muita hommia päiväsaikaan. Eli musanteko on ihan pelkkä harrastus. Oli aikakaus ku mulla oli musiikin tuottaminen & säveltäminen ihan duunia, mutta se oli sellasta .. "pakko-duunia". Kyllästyin siihen, ja lopetin. Nyt on taas hommat paremmin pulkassa ku voin istuu iltasin ja tehä just sitä musaa mist tykkään. Ihan omassa rauhassa ilman mitään aikatauluja, levy-yhtiön painostusta jne.

[quote]Originally posted by Adam t"]
Radio Mafian haastattelussa mainostivat työkseen pakkaavansa sipulia :) Nicklas Renqvist taitaa olla futuremarkin palkkalistoilla, ellen väärin muista. [/quote]
Jotain sinne päin.. ;)
Avatar
#9 • • gerry Guest



Hmm, no me tehtiin jo kauan sit sellanen päätös että ei oikeen haluta olla mitenkään "julkisuudessa". Toki voitaisiin heittää pussit roskikseen ja ns avata kantta hieman, mutta ei ainakaan nyt tunnu siltä et edes kiinnostaa. Pari haastattelua ollaan annettu ja oltu kerran Mafian aamussa. Meidän 15min of fame! Hehe.. Sinä päivänä ku mun kuva on jostain ihmeen syystä seiskassa niin lopetan hommat siihen. Se on varmaa!

Julkkis ei tod tarkota sitä et on automaattisesti kusipää tai paska ihminen. Oma mahdollinen julkisuus tuntuu (ainakin musta) turhalta. Vaikee selittää.. Tiedän / tunnen ihmisiä jotka on peräti aika paljonkin julkisuudessa, ja ne on erittäin mukavia ihmisiä! Se on ihan tyypistä kii nouseeks (niinku sanoit) nesteet latvaan. Onneks mun tuntemat tyypit on (ainakin vielä ;) ) mukavia ja jalat maassa.


No ei me nyt hamppareita olla paistamassa & myymässä, mutta esim. mä teen ihan muita hommia päiväsaikaan. Eli musanteko on ihan pelkkä harrastus. Oli aikakaus ku mulla oli musiikin tuottaminen & säveltäminen ihan duunia, mutta se oli sellasta .. "pakko-duunia". Kyllästyin siihen, ja lopetin. Nyt on taas hommat paremmin pulkassa ku voin istuu iltasin ja tehä just sitä musaa mist tykkään. Ihan omassa rauhassa ilman mitään aikatauluja, levy-yhtiön painostusta jne.


Jotain sinne päin.. ;)




Joo, siis respectia siitäkin ihan älyttömästi.... Nykyään tuntuu olevan aivan liian vähän artisteja jotka tyytyvät olemaan taka alalla musiikki/media bisneksessa. Nykyään ihmiset tekevät MITÄ vaan päästäkseen telkkariin (popstarsit, selviytyjät, kaikki visailu ohjelmat etc. puhumattakaan joistain typeristä ohjelmista jossa vaihdetaan vaimot (?) tai suljetaan parikyt ihmistä johonkin taloon eristettynä ulkomaailmaan ja niitä kuvataan, sairasta...)

Noh, toivoin kovasti ettei kuvianne mihinkään seiskaan ilmestyisi jos se Slusnikin loppu olisi. Tosin ainakin hardwareinfo mitä kotisivuillanne oli ei saata sipuli myynnistä, eikä mistään muustakaan duunista kovin nopeasti:)

PS. Hyvällä bandilla on faneja, halusi se sitä tai ei:002:
Avatar
#10 • • Edited Slusse Guest


Tosin ainakin hardwareinfo mitä kotisivuillanne oli ei saata sipuli myynnistä, eikä mistään muustakaan duunista kovin nopeasti:)


Itseasiassa kaikki laitteet mitä mul on mun studiossa, on hankittu jo vuosia sit. Viimesin hankinta taitaa olla JP8000, ja seki oli kai ensimmäisii mitä Suomesta sai. Eli laitteisto on _vanhaa_. Suurimman osan räkki kamoista ja digitaalisynoista oon jo "hyllyttäny". Käytän lähinnä mun analogisyntikoita ja sit softasynia. Kaikki prosessointi (effut jne) teen sit koneella. Säilyy asetukset ja se on muutenki helpompaa.

Hmmm, pitää muuten tarkistaa et se lista mikä on meidä nettisivuil on ns up-to-date.. :)
Avatar
#11 • • Edited Necronomicon Guest
Nonni kun on itse syyllinen paikalla vastailemassa:

Mikäs sen biisin nimi on minkä soititte ööh, joskus ensimmäisessä koneistossa? (vuonna 2000?):D
Se oli joku mix The Rock - elokuvasta.
...Blaah, taisin kuulla jonku version äsken DI.FM:ltä Helslootin soittamana.

Haluaisin tietää muutkin teidän soittamat biisit silloin koneistossa, koska siinä on elämäni ehkä kolmanneksi paras setti, minkä olen kuulut!
Jossei muuta niin voin valkaista teidän muistia lähettämällä C-kasetista kopion mp3:na teille :D!

...Oisko ollu joku Ozone - Rock?
Ainakin Helsloot soitti tollasen.
Avatar
#12 • • Homegrove Guest
Toinen näitsä pojista tekee tajuttoman hyvää progea nimellä Royal Kinks... Yksi julkaisu jo ulkone Methodilla ja toinen tulossa pian Tkac & Haverlik remixillä. Tomas Haverlik on ainakin ollut ihan intona kyseisestä biisistä, oli kuulemma tavallisen mukavaa duunata siihen remixiä... ;)
Avatar
#13 • • miikkaL Guest


Nonni kun on itse syyllinen paikalla vastailemassa:

Mikäs sen biisin nimi on minkä soititte ööh, joskus ensimmäisessä koneistossa? (vuonna 2000?):D
Se oli joku mix The Rock - elokuvasta.
...Blaah, taisin kuulla jonku version äsken DI.FM:ltä Helslootin soittamana.

Haluaisin tietää muutkin teidän soittamat biisit silloin koneistossa, koska siinä on elämäni ehkä kolmanneksi paras setti, minkä olen kuulut!
Jossei muuta niin voin valkaista teidän muistia lähettämällä C-kasetista kopion mp3:na teille :D!

...Oisko ollu joku Ozone - Rock?
Ainakin Helsloot soitti tollasen.



Ozone - Theme From The Rock
Avatar
#14 • • Edited Slusse Guest


Nonni kun on itse syyllinen paikalla vastailemassa:

Mikäs sen biisin nimi on minkä soititte ööh, joskus ensimmäisessä koneistossa? (vuonna 2000?):D
Se oli joku mix The Rock - elokuvasta.
...Blaah, taisin kuulla jonku version äsken DI.FM:ltä Helslootin soittamana.


The Rock elokuvasta? Jaa-a.. En ainakaan muista et oltais soitettu (tai ikinä edes tehty) mitään "remixiä" siitä Koneistossa (2001, Turussa). Ekana soitettiin kai joku meidä oma intro tai sit joku biisi. Voip olla et ne vaan kuullostaa samalta (sattuma, ei tahallinen)? Ellet nyt sit sekota meidä keikkaa jonku toisen bändin settiin? ;)


Haluaisin tietää muutkin teidän soittamat biisit silloin koneistossa, koska siinä on elämäni ehkä kolmanneksi paras setti, minkä olen kuulut!


Voin yrittää kaivata esiin sen keikkalistan, mut siihen saattaa mennä tovi ku se on jollain backup CD:llä, ja mulla ei oo sitä CD:tä. :)
Avatar
#15 • • OSC8 Guest
Joo kyse on Tripguidesta, esiintyi vuonna 2000 koneistossa ja yksi biiseistä oli theme from the rock.

Setti radioitiin vielä mafialta pariin otteeseen, joten siks varmaan sekoittuu Slusnikkiin ;)
Avatar
#16 • • Slusse Guest


Joo kyse on Tripguidesta, esiintyi vuonna 2000 koneistossa ja yksi biiseistä oli theme from the rock.

Setti radioitiin vielä mafialta pariin otteeseen, joten siks varmaan sekoittuu Slusnikkiin ;)


Nonii! :D Se selittää jo aika paljon. Muistaakseni meidä setti tuli kaks kertaa Mafialta.. Ellen nyt (taas) muista väärin.

Kerkesin jo ihmetteleen ko. biisiä ku en muista et oltais ikinä edes tehty mitään mixausta siitä. :)
Avatar
#17 • • tomoya yamamoto Guest
vastaus alkuperäiseen kysymykseen;

"mitä väliä sillä oikeastaan on..."

kakkakikkaremusaa tulee kuitenkin jo
ihan tarpeeks.

ärsytinkö nyt kaikkia???
Avatar
#18 • • Daniel Braun Guest


vastaus alkuperäiseen kysymykseen;

"mitä väliä sillä oikeastaan on..."

kakkakikkaremusaa tulee kuitenkin jo
ihan tarpeeks.

ärsytinkö nyt kaikkia???



:eek: jep jep...

Taas varsinainen asiantuntija nähtävästi vauhdissa!

Sanoisin että Slusnik Luna on todella poikkeavan hyvää matskua kyseisestä genrestä. Ei todellakaan mitään kakkakikkaremusiikkia...
Ja ymmärrän kyllä että joku taho on kiinnostunut kyselemään mitä kyseiselle poppoolle kuuluu, varsinkin kun Sun oli todella suurenluokan hitti...

Toi kommentti olis enemmänkin kuulunu johonkin "mitä kuuluu Darudelle" topic:iin :D
Tai sitten jonkun urpon hevimiehen suuhun...
Avatar
#20 • • Juki54 Guest



Uusia biisejä syntyy vähä välii, ja yks uus sinkku on pian saatavilla.. Lisää infoo siitä piakkoin!



Hienoa.. Olisko jo informaation aika..? ;) :002: