kulliruoho roxxor
.
133 posts, 7 pages, 11,702 views
damn, seuraavana aamuna pitää lähtee mummelin synttäreille, mummolassa ei saa haista viinalle.
damn, seuraavana aamuna pitää lähtee mummelin synttäreille, mummolassa ei saa haista viinalle.
Meet mummolaan reippaana haisemaan Digweedille! :D
Onhan tuo nyt aika suolainen hinta yhdestä levyn-pyörittäjästä. Onhan Digweed ihan hyvä varmaan mutta niin on moni muukin. Alkaa olemaan vähän turhan pop-meininki mulle...
saakohan sinne sniikattua kuvienottolaitteen mukaan :confused: eipä ole ennen tarvinnu moista miettiä...
Oon sen verran jäässä että vasta lauantaina törmäsin tohon flaijeriin... Täytyy sanoa että itse tykkäsin todella paljon sen hyvin vähäeleisestä ja elegantista tyylistä. Hopeinen kaunokirjoitus mustalla pohjalla oli piristävää vaihtelua kirkkaanvärisiin neliskanttisiin hypermoderneihin fontteihin verrattuna... :)
Kävin vihdoinkin ostamassa lipun, Digweediä ei voi missata! Lauantaita ja bileitä odotellen....!!!!!!!!! :D
Oon sen verran jäässä että vasta lauantaina törmäsin tohon flaijeriin... Täytyy sanoa että itse tykkäsin todella paljon sen hyvin vähäeleisestä ja elegantista tyylistä. Hopeinen kaunokirjoitus mustalla pohjalla oli piristävää vaihtelua kirkkaanvärisiin neliskanttisiin hypermoderneihin fontteihin verrattuna... :)