SCREEN >6th Anniversary >04/10 >John Digweed

133 posts, 7 pages, 10,970 views

Avatar
#81 • • pakana Guest
.


kulliruoho roxxor


.
Avatar
#82 • • Screen Guest
Digweed
Soittoajaksi on sovittu "extended set". Toisin sanoen yritetään saada
ukko lauteille ennen puoltayötä kuten Coxikin. Perinteitä noudattaen
vieraat soittaa aina loppuun asti. Bileethän kestää viiteen joten musiikki
loppuu noin puolelta. Näin ollen jos kaikki menee suunnitelmien mukaan,
Diggeri soittaa 4-4.5 tuntia.

Liput
Liput on mennyt kaupaksi hyvää vauhtia ruotsia, tallinnaa ja jopa englantia
myöten. Tilaa on onneksi riittävästi ja kaikki halukkaat mahtuu varmasti.
Jos ennakot loppuvat, myydään ovelta liput lopuille. Ennakot on toki
halvempia ja tällä kertaa ennakoille on myös pyhitetty oma ovi jossa
lippu ainoastaan vaihdetaan rannekkeeseen. Eli pyritään saamaan
ennakkolipun haltija nopeasti sisään.

Ennakolipulla saa myös 4 euron alennuksen ennakkobileisiin Kermaan
perjantaina.

Kannattaa myös pitää mielessä että Screen rannekkeella saa 5 euron
alennuksen jatkoille Nosturiin. Eli ei kannata repiä heti pois jos matka
jatkuu Illusionin synttäreille.
Avatar
#83 • • Homegrove Guest
Saako söpöltä VJ:ltä nimmarin rannekkeeseen? :D
Avatar
#84 • • anton Guest

damn, seuraavana aamuna pitää lähtee mummelin synttäreille, mummolassa ei saa haista viinalle.



Meet mummolaan reippaana haisemaan Digweedille! :D
Avatar
#85 • • hexagon Guest

damn, seuraavana aamuna pitää lähtee mummelin synttäreille, mummolassa ei saa haista viinalle.



Meet mummolaan reippaana haisemaan Digweedille! :D


No höh, itse valvoin vappuyön Säde-Gatheringissä ja Illuissa, sitten junalla mummon luo. En ollut kieltämättä "ihan messissä", jutut tais olla aika sekavia :D
Ja pääseepähän Digweed rakentamaan settiään kuin Iisakin kirkkoa, aika progetusta luvassa :eek:
Avatar
#86 • • Lank Guest
Vielä vois lisätä nuo soittoajat, myös pienen puolen ;)
Avatar
#87 • • vaavu Guest

Onhan tuo nyt aika suolainen hinta yhdestä levyn-pyörittäjästä. Onhan Digweed ihan hyvä varmaan mutta niin on moni muukin. Alkaa olemaan vähän turhan pop-meininki mulle...



No mutta toi on todella siltikin edullinen kun miettii mitä maksoivat liput kuuntelemaan esim. Paul van Dykkiä, Tiestoa, Sashaa - ja nämä olivat vieläpä kaikki huonompaan aikaan ja huonommassa paikassa. Kaapelitehdas paikkana tuo joitakin lisäkuluja, mutta tarjoaa kuitenkin paremmat puitteet kuin esimerkiksi Hesari. Screen on kuitenkin todella hyvin onnistunut puristamaan lipun hinnan noinkin alhaiseksi, joten tuntuu aika kummalliselta tuollainen valitus.

Siitähän voidaan aina keskustella onko ylipäätään järkeä järjestää isoja bileitä. Tässä mittakaavassa on tämä tapahtuma kuitenkin oikeasti edullinen.
Avatar
#88 • • Individual Guest
Kai se on niin, että kun bileet on pohjalta: Ravintolassa, Proteus tai Orkidea soittamassa ja sisään narikan hinnalla, niin kaikki on tyytyväisiä, mutta jos menee noiden raamien ulkopuolelle, niin aina valittamista löytyy...

T:Tero :)
Avatar
#89 • • Hugo Guest
saakohan sinne sniikattua kuvienottolaitteen mukaan :confused: eipä ole ennen tarvinnu moista miettiä...
Avatar
#90 • • Lank Guest

saakohan sinne sniikattua kuvienottolaitteen mukaan :confused: eipä ole ennen tarvinnu moista miettiä...



Coxiin ei ainakaan ollut asiaa kameran kanssa ilman photo-passia...
Tiedä sitten miten tällä kertaa...
Avatar
#91 • • Screen Guest
Tapahtumassa on artistin sopimuksen mukaan valokuvaaminen kielletty.
Tarkoittaa käytännössä sitä, että kamerat kannattaa jättää kotiin ellei
järjestäjän puolesta ole kuvauslupa odottamassa ovella.

Screenin puolesta kuvia tullaan ottamaan kuitenkin reilusti. Kuvat päätyy
tuttuun tyylin nettiin bileiden jälkeen ihmeteltäviksi :)
Avatar
#92 • • Homegrove Guest
Eipä Digweedissä paljo näkemistä olekaan... ;) Kuuntelemaan sitä mennään... Ja Screen hoitaa tosiaan varmaan sen kaiken oheisen kuvaamisen missä Screenissä yleensä ON näkemistä. :)
Avatar
#93 • • vaavu Guest
Oon sen verran jäässä että vasta lauantaina törmäsin tohon flaijeriin... Täytyy sanoa että itse tykkäsin todella paljon sen hyvin vähäeleisestä ja elegantista tyylistä. Hopeinen kaunokirjoitus mustalla pohjalla oli piristävää vaihtelua kirkkaanvärisiin neliskanttisiin hypermoderneihin fontteihin verrattuna... :)
Avatar
#94 • • Lank Guest

Oon sen verran jäässä että vasta lauantaina törmäsin tohon flaijeriin... Täytyy sanoa että itse tykkäsin todella paljon sen hyvin vähäeleisestä ja elegantista tyylistä. Hopeinen kaunokirjoitus mustalla pohjalla oli piristävää vaihtelua kirkkaanvärisiin neliskanttisiin hypermoderneihin fontteihin verrattuna... :)



Turussa ei oo tullut vastaan yhtään flyeria tähän mennessä :confused:
Onkohan niitä ees jaettu tänne kun vakio jakaja ei oo maisemissa...?
Avatar
#95 • • sunnyboy Guest
Kävin vihdoinkin ostamassa lipun, Digweediä ei voi missata! Lauantaita ja bileitä odotellen....!!!!!!!!! :D
Avatar
#96 • • hexagon Guest

Kävin vihdoinkin ostamassa lipun, Digweediä ei voi missata! Lauantaita ja bileitä odotellen....!!!!!!!!! :D


Kiva, kun oikein Sydneystä asti tullaan :hah:
Avatar
#97 • • Walker Guest
Missä se ennakoitten sisäänkäynti sit sijaitsee?
Avatar
#98 • • UzU Guest
Tampereelta suunnitteilla ollut bussi on PERUTTU vähäisen lähtijämäärän vuoksi. Aika moni bileisiin on kuitenkin tuntunut omilla autoilla menevän, joten toivottavasti kaikki saavat kyydin. Pahoittelen.
Avatar
#99 • • Mimako Guest

Oon sen verran jäässä että vasta lauantaina törmäsin tohon flaijeriin... Täytyy sanoa että itse tykkäsin todella paljon sen hyvin vähäeleisestä ja elegantista tyylistä. Hopeinen kaunokirjoitus mustalla pohjalla oli piristävää vaihtelua kirkkaanvärisiin neliskanttisiin hypermoderneihin fontteihin verrattuna... :)



Olen samaa mieltä. Vaikka flaikussa lukevat asiat olivat jo tiedossa ja vaikka en ole mikään flaikkujen kerääjä, uskon että toi flaikku tulee säästettyä tapahtuman jälkeenkin.

Muistakaa myös että Digweed on viime viikonloppuna soittanut Ibizalla Spacen (vai oliko We Love Sundaysin, en muista...) megalomaanisissa sulkemisbileissä. Kaapelille (tai mihinkään muuallekaan) voi olla mahdotonta saada aikaan yhtä kovaa menoa, mutta eiköhän kuitenkin yritetä tarmokkaasti :hearts:
Avatar
#100 • • sunnyboy Guest
[quote="hexagon"Kiva, kun oikein Sydneystä asti tullaan :hah:[/quote]

Jet lag on aika paha! No, itseasiassa Sydney olinpaikkana tulee virallisesti voimaan 14. pv lokakuuta....! ;)