piirroksia/luonnoksia..

5 posts, 1 page, 1,145 views

Avatar
#1 • • Nefertete Guest
Nämä räpellykset kyllä kalpenee muiden tämän aiheen alle laitettujen teoksien rinnalla... Lisäksi olen ollut viime vuosina niin laiska piirtämään (ei ole ollut aikaa tms.), että allaolevat kuvat on tehty n.16/17-18 vuotiaana. (tsh on tehty 2002 eli 19v.)

Lyijykynäpiirrokset:
jellona tehty joskus koulussa monisteen toiselle puolelle..

kirahvit saman monisteen takapuolella kuin edellinenkin..

tsh

yksisarvinen tuosta luonnoksesta tein "taulun"(öv), mutta melkein tuo luonnos viehättää itseäni enemmän..

mustetyö:
ravi tämäkin taitaa olla vm.2002..

ja yksi akvarelli vielä:
syksy tämäkin tosi vanha, värit ihan ok.


:)
Avatar
#2 • • Beliar Guest
Meitsi diggaa! "Ravi" on kyllä ykkönen näistä! Todella hyvät muodot varjostuksineen ja aito liikkeen tuntu!

Älä missään nimessä jätä piirtämistä! Sulla ainakin on tuo kynä hallussa! :)
Avatar
#3 • • Nefertete Guest


Meitsi diggaa! "Ravi" on kyllä ykkönen näistä! Todella hyvät muodot varjostuksineen ja aito liikkeen tuntu!

Älä missään nimessä jätä piirtämistä! Sulla ainakin on tuo kynä hallussa! :)



Kiitos kannustavasta palautteesta :)
Pitää yrittää jatkaa tuota piirtämistä, silloin pienempänä jaksoi piirtää vaikka koko päivän, nykyisin harvemmin innostuu niin kovasti :(
Avatar
#4 • • Mikco Guest
Aika söpöjä olivat.

Suosikkejani olivat Jellona ja Ravi.
Muutkin olivat tottakai hyviä, mutta valitsin parhaista parhaat.

Lisää teoksia tänne vaan kehiin :)
Avatar
#5 • • Nefertete Guest

Aika söpöjä olivat.

Suosikkejani olivat Jellona ja Ravi.
Muutkin olivat tottakai hyviä, mutta valitsin parhaista parhaat.

Lisää teoksia tänne vaan kehiin :)



vastaus tulee pienellä viivellä...
kiitos palautteesta.
Jellonasta olen nyt tehnyt koulussa akvarellityön, mutta melkein pidän tuosta luonnoksesta enemmän. Pitää katsoa, jos jaksaisi skannailla sen joskus, kun kotona ei ole A3-skanneria.
Nyt oon lähiaikoina taas pitkästä aikaa innostunut piirtämäänkin, voisi joku päivä lisäillä tänne niitä töitä, vaikka ne onkin aika perusshittiä. :)


edit: Löysimpäs yhden uudemman työn.

leiska
Tää on vähän eri sarjaa muiden kanssa, siis kyseessä on nettileiska. Tää on käyttöliittymäsuunnittelu-kurssin harjoitus, missä piti tehdä uusi etusivu&käyttöliittymä olemassa olevalle sivustolle..
Valitettavasti toi on vähän sumea ja pienennetty.. Mie oon tätä ennen tehnyt alle 5 nettileiskaa, joten vielä oon ihan räpeltäjä näissä..Toivottavasti kukaan ei suutu tuosta, että pacifiquen mainos on tuolla, jos suuttuu niin pyydän anteeksi ja vedän sen sitten pois "julkisuudesta"..