Harrison Fnord - Rhesus Minus [tekno]

17 posts, 1 page, 2,911 views

Avatar
#2 • • MikkiHiiri Guest
+Rhesus:
* Sul on hyvä tuotantotyyli ja tuotannon laatu. Ei mitää
demospaskaa. Vie näit piisei jonneki parempii mestoihi
julkastavaks ku tänne ;)

-Miinus:
*aika ykstoikkosta. yks looppi, jonka ympärille ei rakennu
oikeestaan mitään muuta. Eli välipiisi tämä, mut hyvänlaatunen
ääntään.
Cutoff

Posts: 14

#3 • • Cutoff
Kummallista kyllä, mutta oisko taas menny astetta eteenpäin toi tuotantopuoli. Selkeä soundi muuttui vielä selkeämmäksi. Tämähän on jo miltei skandaali :eek:
Rullaa lujaa ja kovaa. Filleistä jälleen plussa.
Toi sointu kattaa mielestäni pääelementin vaatimuksen.

Emmä oikeen löydä mitään valittamista.
Avatar
#4 • • master bator Guest
Pää lähtee nytkymään heti biisin alussa.

Tuolilta tipahtaminen tapahtuu kohdassa 1:16

Miksu sä oot pikkusen hyvä \o/

Ei pahaa sanaa.
Avatar
#5 • • rhedlund Guest
imho ei ehkä ihan perinteisen fnordin kuulonen mutta siltikin vitun tiukka biisi...mahtoko mun soittaja sekoilla vai loppuko tää vähän niinku seinään?
Avatar
#6 • • crc Guest


...mahtoko mun soittaja sekoilla vai loppuko tää vähän niinku seinään?



5:21 pitäs olla korrekti pituus. Lopetus itessään on aika "seinä" tosin. Ehkäpä sille pitäs tehdä jotain.
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
Rokkaa kuin hirvi konsanaan! :006:

Sopivan raskasta raastoa.

Fiilikseni nousivat tuossa n.1.08-1.16 "välijipossa"...
Ja loppua ei tullut ennen kuin 5.21 ;)

Toimii!!
Avatar
#8 • • Kalle Karvanen Guest
Previkka kuulosti jo mainiolta ja niin kuulostaa itse biisikin. Taustalta löytää kaikkea "ylimääräistä" jota voi bongailla itse biisin lomassa. Fillit ovat myös mukavia ja toimivia. En oikein osaa sanoa mitään muuta parannettavaa kuin hiukan loivempi lopetus.
Avatar
#9 • • Edited Painkiller Guest
Hyvä technoraita hyvin tuotettuna, eipä tästä oikeen mitään moitittavaa ehkä rakenteellisesti tuo skelen mainistsema loivempi loppu, mielellään tiskaisi tesnosetissä... etäisesti tuo mieleen jonkun david roiseuxin arrival recordsin julkaisun..
Avatar
#10 • • sonni Guest
hee, roisöö juolahti mieleen tännekin. on kyllä roinat ja tasot kohillaan. turha märehtiä valmista möpellystä enempää :)
Avatar
#11 • • Jukka I Guest
Jotenkin sekavan oloinen kappale. En löytänyt tästä päätä enkä häntää, saati sitä kuuluisaa punaista lankaa.
Avatar
#12 • • johan platt Guest
todella toimiva kipale, ainoa mikä vähän häirää ehkä meikäläisen korvaa, on tuo taustajurnuttelu, joka toisaalta hiukan häviää kyllä taustaan joissain vaiheissa.. vinyylillähän tämän olla pitäisi.. :)
Avatar
#13 • • alke Guest
funky shit man!

kerrankin suoraa biittiä ja proper hilihali-sheikkeri taustalla :)
tässä on kyl groovea ja kummitusäänet hyvin säädetty, kantsis kokeilla ilman biittiä tota ja sit vaan reverbit täysille :-)

10 pistettä ja pirkka-etukuponki!
Avatar
#14 • • vilppu Guest
määd

ihan alku ei muhun niin iskeny, mut siitä hetipian biisi lähtee rullaan törkeen hyvin ja pää rupee notkuun..

julkasukelposta kamaa ammattimaisella otteella :)

a++
Avatar
#15 • • kontaktor Guest
Voi hesus, miten tuima ja mahtava uloste! Pirun kova biisi. Tuotanto on ainakin mun korvaan pro-tasoa ja muutenkin meininki on maukkaan originaalia.

Mahtavaa. Iso vitos-läps! ;)
Avatar
#16 • • Diodi Guest
"sehän kuulosti hyvältä"
Avatar
#17 • • Forehard Guest
kyllä potkii juu, baseline on se mikä tarttu heti. minulla on tapana verrata aina vastaaviin tekeleisiin, joten käytän sitä tälläkin kertaa. Lekebusch resultit täyttyy hyvin, siinä ei ole mitään pahaa. juuri kiertävä äänimaailma tekee siitä sellaisen. en nyt sanoisi että täytebiisi. erottuvainen tämä on.