brokentbeat breakz jungle garage 2step

9 posts, 1 page, 1,938 views

Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Koko biisi ihan mahdotonta nostatusta!
Ei tuu sitä biittiä niinku missään vaiheessa. Ahidstava kokemus. Tää ois biitin kanssa voinu olla ihan älyttömän magee. Tuli sellanen Freq Nasty fiilis.

Pistä p#rkele se biitti sinne!
Avatar
#3 • • kytkönen Guest
hehe onhan siinä joku länkytys :)
Avatar
#4 • • Ana-- Guest
mukavaa saundimaailma etc mun mä en kyl löytäny rumpuja
mistään. Jotain haikkaa ja perkkaa tos kyl on mut tosiaan, biitti
puuttuu! ihanku kuuntelis jotenki eequt pieleen säädettyinä..
Ja noi hyökkimisefektisplashit tuolt hyökkää aika lujalla silmille.

Beislainin melodiakuvio on kyl vinkee :) Vaatii kyl viel
tasapainotusta miksaus.. ja rummut. ne ois jees :) Kuulostaa täl-läsenaan ihan keskeneräiselta.
Avatar
#5 • • teknis- Guest
loistavat soundit, draivi, tyylikästä! ihan pirun hyvä raita täydet pisteet minulta!!! MUTTA miks oot miksannu noi huudot noi saatanan isolle, ainaki 10db:tä pois ja biiti 6db:tä isommalle!!!!!!!! tosi hämärää tuottamista, joko sun monitorit valehtelee sulle ihan kybällä ton dynamiikan suhteen tai sit oot kieroutunein breikkituottaja mitä oon ikinä kuullut :laugh:
Avatar
#6 • • kilobitti Guest
hehee... :hah:

yksittäiset crashit on välillä liian kovalla, ne rikkoo tota rumpujen chillailu-
fiilistä liikaakin. Mut muuten...argh, tässä on todella tyylikkäästi kieli
poskella :excellent:
Avatar
#7 • • johannes Guest
Ihan kivaa fillistelyä! Noitten jo mainittujen miksaus ongelmien lisäks mua häiritsee biisin liian laaja stereokuva.. Jotain pitäs jättäää keskellekkin niin ois ehkä iskevämpi! :)
Avatar
#8 • • DeaconX Guest
Hmm.

Sampleissa löytyy. Biisiä tässä ei sit sen kummemmin oo. Miksauskurssille pitäis mennä, ja sovitukseen vois tehä semmosenkin kohdan mistä se biisi oikeesti alkaa.

Sekavaa juttua. Niinku olis tehty jollain leikkaa-liimaa -periaatteella.
Avatar
#9 • • kytkönen Guest
Kiitos kommenteista!!!

Tosiaan tossa oli tarkoituskin tehdä hieman eriävä mixdown ja fiilis! Stereokuvasta olen ehkä samaa mieltä, täytyy vain lisätä myös että kyseinen kipale on tehty pelkällä läppärillä ilman kunnollista monitorointia. Täytynee uudestaan miksata kyseinen biisi ja pistää perkat/rummut enemmän tasapainoon!

deacon, oikeassa olet, en todella osaa säveltää juuri lainkaan... Diggailen enemmän tweakata soundeja, samplailla ja tehdä rytmejä sekä bassoja. En niinkään ole kiinnostunut oikeanlaisista rakenteista tai harmonioista yms... kyllähän nekin asiat tietysti on pakko opetella, ja varmasti ajan kanssa ne hiljalleen iskostuvatkin nuppiin...

edit: ainiin ja tähän liittyen... http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?p=143785#143785 ;)