Paras tietokone- tai konsolipeli?

193 posts, 10 pages, 29,737 views

#182 • • Hexe Guest
Tämä ansaittis kyllä oman topikin, mut jätettäköön täl kertaa...

!!Liero!!

Ehdottomasti paras ja addiktoivin peli mitä olen nyt jo 6 vuotta hakannu...
#183 • • Juki54 Guest

Tämä ansaittis kyllä oman topikin, mut jätettäköön täl kertaa...

!!Liero!!

Ehdottomasti paras ja addiktoivin peli mitä olen nyt jo 6 vuotta hakannu...

Ja ainut?:D
No ei vaiskaa, ohan tota tullut joskus hakattua! :heart:
#184 • • Abbot Guest
Jep. Tuli hommattua toi game cube ton resident evil 4 takia ja vielä zelda wind waker ja mario sunshine siihen kyytipojaksi. Kaikki läpi menty ja ovat kaikki erinomaisia pelejä varsinkin zelda ja resident evil 4.. suosittelen :D
#185 • • nipa Guest
Astral Tournament on koukuttanut mut aika pahasti..
http://www.astraltournament.com

ja n-gagella tulee pelailtua tiger woodsia :)

edit:
ja pelejä mitä joskus tuli tahkottua pirun paljon:
F-1 Spirit (MSX Tietokoneella vuonna kivi) :hearts:
NHL 95
Slicks'n'Slide :excellent:
#187 • • djkopernikus Guest
* C&C Red Alert, Yuri's Revenge ja muut lisälevyt
* GTA Vice City ja San Andreas
* Area 51
* Call Of Duty
* NHL2001
* Half-Life 2

Uudet pelit odottavat kauppojen hyllyllä. F.E.A.R on suunnitelmissa ostaa.
#188 • • Edited Mush Guest
NES: Ufouria, Mariot, Adventure Islandsit, Simpsonit..

Jostakin syystä Ufouria nostaa tunteet pintaan ja saa käytännössä itkemään.
Löysin pelin vuosi sitten huutonetistä, ja olin suurinpiirtein kuolla kun sain sen. Tunnekuohu johtunee varmaankin siitä, kun sitä viimeksi oli päässyt pelaamaan noin 13 vuotta sitten, ja se peli vain "riistettiin" meiltä kun sen omistaja halusin sen takaisin lainasta, ikävästi kiusallansa. Ikinä en enää pelistä luovu. Perkele.

CS, DOD, Rayman 2 :D
#189 • • mark hamilton Guest
NWN
#190 • • Timce Guest
Ja mitäs löytyikään kaapin kätköistä.

KUVA

Hyvästi elämä.
#191 • • Ms. Piipi Guest
Tykkään tasohyppelyistä, niin mun suosikit on kyllä ehdottomasti Ratchet & Clank 1 & 2 & 3 !!! Ne on niin söpöjäkin, ja pelien "välispiikit" ,taikka pätkät, on aika hauskoja.
randc.gif

Jak & Daxter muuttui 1.osan jälkeen vähän liian vaikeaksi mun keskittymiskyvyllä.... :crybaby:

Naperona pelasin Giana Sisters:iä ja Bubble Bobble:a, noi oli ne ehdottomat suosikit. Tota Giana Sisters:iä ois kyl vieläkin hauska pelata, oiskohan se vielä yhtä hauskaa ku pentuna.....
#192 • • pie Guest
ehdottakaa mukavaa nykyajan tasohyppelyä pc:lle. Viimeisimmät tasohyppelyt mitä on tullut pelattua on ollu silloin joskus kun Super Mario 3 oli uusinta uutta Nintendolle.
¡ Previous post about a year ago !
#193 • • Methem Guest
Aikoinaan tuli pelattua melko paljon ainakin seuraavia:

C64:

Bubble Bobble (kaksinpelinä), Decathlon, The Great Gian(n)a Sisters, Kickstart II, Krakout, Last Ninjat I ja II (tais kyllä melkein aina olla traineri päällä...), Manic Miner, Skate Rock, Son of Blagger, Street Hassle (tunnetaan paremmin toisella nimellä, jota en nyt muista), Who Dares Wins (II?) jne...

Boulder Dashit tietysti myös. Ehkä joku Druid kaksinpelinä...

PC:

3-D Boxing (en ole varma nimestä, sellainen simpplelillä vektorigrafiikalla toteutettu peli), Eye of the Beholder II, Larryt I ja III, Lemmings, Prince of Persia, Sim City, Street Rod II, Test Drive 3, alkuperäinen Wolfenstein 3-D jne.

NBA 95 -peliä pelattiin myös aika paljon kaverin kanssa silloin, kun se oli tuore.

Niin, se paras peli? Tekstipohjainen, moninpelattava AnotherMUD(tm), MUDi, jota pelasin aktiivisesti lähinnä vuosina 1995-1996.