Paras tietokone- tai konsolipeli?

193 posts, 10 pages, 29,709 views

#121 • • sixtus Guest

Tätä tuli hakattua parin frendin kanssa joskus niin hullun lailla että jälkeenpäin vähän huvittaakin..mm kirjotusten lukuloma meni oikeestaan ohi ku em. kaverit ilmesty aina puolenpäivän jälkeen ovelle vaikka olin heitä kieltänyt tekemästä niin :D

Eihän toi oo viel mitään. Pelasin frendin kanssa pari vuotta sitten sitä oikein urakalla. Eli kun mä pääsin duunista ni alotettiin ja sit pelattiin about siihen asti et mä lähdin duuniin. Sit ku mä lähdin duuniin, ni frendi pelas omaa peliä siihen asti, et mä pääsin duunist. Se veti kyl sitä suoraan suoneen.

No deem! Luulin et me ollaan ultimate cm-hakkaajia :D lähes päivittäin tapahtuneilla about 16h sessioinemme..jäi kyl uni välillä vähille :)
#122 • • Edited I-ce Guest
Xbox: Project Gotham Racing 2, Ninja Gaiden
PS2: GTA: VC
PC: Koko Rainbow Six sarja
#123 • • Ezzy Guest
wohoo, Sacred julkaistu \o/
#124 • • e-r0 Guest
nää on parhaiten kopannu mun elinaikana:

+SNES: kaikki 2d mariot! (paitsi ne ihme mario rpg:t jne..)
+PSX: kaikki metal gearit
+SNES&PSX&XBOX: street fighterit ja mortal kombatit
+PSX&XBOX: tekkenit/dead or alivet/soul blade&soul calibur
+PSX: resident evilit
+PSX&XBOX: silent hillit <
jumalaisen pelottavia&ahdistavia!
+MSX: H.E.R.O

... ja sit tietysti FINAL FANTASYT, etenkin FFVII :heart:

EDIT:
pitää vielä kysyä että osaisko joku antaa mulle unohtuneen pelin nimen:

kersana omistin MSX masiinan ja mulla oli siinä joku luxus peli moduulilla (jos niitä päällepantavia "kasetteja" moduuleiksi kutsuttiin) jossa seikkailtiin jossain vanhoissa temppeleissä tms. kahdella eri vapaavalintaisella hahmolla joista toinen oli sellanen lyhyempi sinihiuksinen jäbä jonka erikoiskyky oli kerälle meneminen ja siitä vihollisten kumoon rullaaminen tms.. sitten se toinen valittava hahmo oli vähän pidempi ja punahiuksinen jonka kykynä tais olla pidemmät/levitoivat hypyt jos nyt oikein muistan. yhdessä "maailmassa" oli aina neljä kenttää jotka sai suorittaa vapaavalintaisessa järjestyksessä ja jokaisen kentän lopussa oli aina loppuvastus (yhdessä tulipalloja sylkevä aurinko muistaakseni).kentissä taidettiin kerätä kolikkoja tms.. jos joku muistaa tän pelin nimen niin kertokaa ihmees kun ite en sitä muista :(
#125 • • JsL Guest
Konsolipeli:

Zelda III - A Link to the past

Tietokonepeli:

CM-sarja
#126 • • mark hamilton Guest
Neverwinter Nights monin pelinä on paras peli tällähetkellä, mutta yksin pelinä peli on huono peli.
#127 • • erik Guest

ADOM (ancient domains of mystery) <- rpg aatelia, paras ikinä

hii, en olekaan ainoa. tää on todellinen koukuttaja!
zekit: http://www.adom.de/

sitten kyseenalainen klasari, jota on tuli kirjaimellisesti "hakattua" -bepa quest
;)
#128 • • crash Guest
championship manager -sarjaa tuli aikoinaan hakattua luvattoman paljon. myös sierran klassiset seikkailupelit ovat kirkkaana mielessä.
#129 • • master bator Guest
Amiga: Monkey Island 1 & 2 (ykkönen = kovin peli ever made!!!)
Playstation: Tony Hawkit

En ymmärrä miksi Lucas ei tee Monkey Islandista leffaa. Siitä sais tehtyä ihan sairaan hyvän leffan... Pirates of the Caribeanista tuli hiukan Monkey Island mieleen ja aloin vaan miettiä että siitäkin pitäis tehdä leffa... Joo... Eipä muuta...
#130 • • djsakke Guest
Ultima V ehka kovin ikina. muita kovii ehdokkaita olis:
bubble bobble (se aito ja alkuperainen)
great giana sisters
stunt car racer
4D sports: Stunts!
beach head
buggy boy
ninja
sim city (1 & 2)
speed ball 2
silkwormit
outrun
betrayal at krondor
ultima VI
xenon 2
orr! ja monta muuta, joita ei nyt muista keskella yota

edit: oho, olinki jo vastannu. antaa tan jatkaa vanhaa listaa siis :D
#131 • • 029 Guest
..elix mun aivan EHDOTON suosikki: Battlefield 1942.

Nyt istun taas koulussa 4 tunnin yöunilla viimeyön höylinnän jäljiltä. IMO ehkäpä paras PC räiskintä ever.

:cool: :cool:
#132 • • Taedium Guest
...Tullu pelattuu Crash Bandicoot 2 pelia pikkusen. Ei jaksa. Torstaina saapuu FF7!
#133 • • athmos Guest

..elix mun aivan EHDOTON suosikki: Battlefield 1942.

Nyt istun taas koulussa 4 tunnin yöunilla viimeyön höylinnän jäljiltä. IMO ehkäpä paras PC räiskintä ever.

:cool: :cool:

BF-Vietnam roks! :)
#134 • • miikkaL Guest
Helvetin helvetti, menin hommaamaan Championship Manager 03-04:n. En ole aiemmin näitä manageripelejä juuri pelannut. Nyt oon sitten kolmessa päivässä pelannut yli 20 tuntia, eilen pelasin 17-02 tuota. Näin yöllä untakin että olin valmentaja :crybaby: Oon ihan koukussa!
#135 • • onnela Guest
Toi Championship manager on kyllä semmonen, että kun siihen alkaa
niin se vie sitten kaiken ajan.

Mulle on kehittynyt ihan käsittämätön addiktio Pro Evolution Soccer 3:n
PC ja PS2 versioihin... Aargh... Se on vaan yksinkertaisesti ainoa
futispelisarja, joka jollain tapaa muistuttaa esikuvaansa.
#136 • • frank Guest
Muutama pelikone on ollut hallussa. Niistä sitten muutama peli mistä itse tykkäsin:

C-64: Rambo I, Commando, Boulder Dashit, Giana Sisters sekä Pyjamarama

NES: Super Mario Bros., Ice Climber, Snake Rattle 'n' Roll, Solomons Key

Sega Megadrive: Sonic the Hedgehog, Toe Jam & Earl, Streets of Rage

PSX: Perus pleikkarille oli kyllä niiiin paljon hyviä pelejä: Crash Bandicootit, Spyrot, Tomb Raider I, Final Fantasy VII, Metal Gear Solid...

PS2: Final Fantasy X, GTA, SSX 3, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, Tekken 3

Gamecube: Paria peliä ehdin tällä pelata ennenkuin myin pois, en ikinä tullut ohjaimen kanssa sinuiksi, mutta Super Mario Sunshine oli ihan kelpo peli.

XBOX: HALO, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Ninja Gaiden, Project ZERO, GTA Double Pack, NBA Street vol. 2, Ghost Recon: Island Thunder, Need for Speed: Underground.

Pc:llä en hirveästi pelaile, mitä nyt joskus jotain räiskintäpeliä. Niin ja ilmainen verkkopeli Continuum =)
#137 • • Roz Guest
Viime vuosien parhaimmaksi peliksi henk koht on noussut kyllä ehdottomasti Operation Flashpoint. Ja ennenkaikkea Finnish Defence Forces -modilla ja moninpelillä.

Tehtävät ovat kaikkea muuta kuin suoraviivaisia käytäväjuoksuja. (20km x 20km leikkikenttä sotaleikeille pitäisi riittää kenelle tahansa.)

Tehtäväeditori on todella helppokäyttöinen ja nopeasti omaksuttava, joten pelattava ei lopu heti kesken.

Tämän lähemmäksi sotaa en halua päästä, paitsi ehkä sitten kun joskus tuo OFP 2 valmistuu :roll:
#138 • • onnela Guest

Viime vuosien parhaimmaksi peliksi henk koht on noussut kyllä ehdottomasti Operation Flashpoint. Ja ennenkaikkea Finnish Defence Forces -modilla ja moninpelillä.

Tehtävät ovat kaikkea muuta kuin suoraviivaisia käytäväjuoksuja. (20km x 20km leikkikenttä sotaleikeille pitäisi riittää kenelle tahansa.)

Tehtäväeditori on todella helppokäyttöinen ja nopeasti omaksuttava, joten pelattava ei lopu heti kesken.

Tämän lähemmäksi sotaa en halua päästä, paitsi ehkä sitten kun joskus tuo OFP 2 valmistuu :roll:

Hemmetin hyvä pointti. Pitäiskin taas asentaa koneelle. Tota tuli yhdessä
vaiheessa hakattua ihan hulluna.

Ykskään muu sotapeli ei oo päässyt mun mielestä lähellekään. Tossa on
fiilis ihan omaa luokkaansa. Tulispa kakkonen tosiaan jo.

Eilen tuli sit hommattua yllättäen PS2 ku halvalla sain. Löyty pitkästä
aikaa myös ensimmäinen lätkäpeli, mitä tuntuis jaksavan pelata.
ESPN NHL2K4 hakkaa EASportsin paskatuotokset mennen tullen.
#139 • • Adam t Guest

EDIT:
kersana omistin MSX masiinan ja mulla oli siinä joku luxus peli moduulilla (jos niitä päällepantavia "kasetteja" moduuleiksi kutsuttiin) jossa seikkailtiin jossain vanhoissa temppeleissä tms. kahdella eri vapaavalintaisella hahmolla joista toinen oli sellanen lyhyempi sinihiuksinen jäbä jonka erikoiskyky oli kerälle meneminen ja siitä vihollisten kumoon rullaaminen tms..

Maze of Galious? Screenshotteja ja pc remake löytyy:
http://www.braingames.getput.com/mog/

Aivan järkyttävän loistava peli!

Edit:

Laitetaan omaakin listaa:

Delta (Stavros Fasoulaksen loistava räiskintä)
Player Manager (Kick offin pelattuus manageroinilla)
Monkey Island 1 & 2 (Nämä on niin klassikoita kun voi olla)
Maniac Mansion
Zak McKracken and the Alien Mindbenders
Wings (Tolkuttoman addiktiivinen lentely)
Gods
Moonstone
Tempest
Final Fantasy VI
Chrono Trigger
Maze of Galious
Antarctic Adventure
Bubble Bobble
Turricanit
Quick & Silva
Sensible world of soccer
SWIV