Paras tietokone- tai konsolipeli?

193 posts, 10 pages, 29,756 views

#101 • • KarriN Guest

UFO: Enemy unknown ainakin.

Tää peli oli kyl ihan loisto. Ainoa pelaamani ei-reaaliaikainen peli, jossa on ollut ns. paskat housussa-efekti.

-K
#102 • • MikkiHiiri Guest
(hups)
#103 • • tR3mONt Guest
nykyään en pelaa mitään mut hitto ett sytyin TURRICAN 1kköseen ja 2kkoseen (wow) ,bubblebobbleen,parasol starsiin ja wizzballiin(joskus seitsemänvuotiaana viimeisimpään ;) )

amigalla ylemmät helmet siis. (bubblebobble ihan millä vaan)

niijuu ja mariokart supernintendolla eka ja sit nintendo64lla ... ja SONIC1+2+3 megadrivella ... ja MORTAL KOMBAT . uh . :hearts:
#104 • • JussiS Guest

nykyään en pelaa mitään mut hitto ett sytyin TURRICAN 1kköseen ja 2kkoseen (wow)

Turrican oli tosiaan loistava, ja kakkosen musa on jotain älytöntä. Atlantis ITAn versio siitä on meikän all time top 10:ssä :)
#105 • • tR3mONt Guest

[Turrican oli tosiaan loistava, ja kakkosen musa on jotain älytöntä. Atlantis ITAn versio siitä on meikän all time top 10:ssä :)

joo kuulin sen joskus pHaZen soittamana ... HUH . nykyään se on itelläkin .. ne musat kakkosessa on kyl kipeen hyviä! :happyroll:
#106 • • athmos Guest
Need for Speed: Underground ROKk! :)
#107 • • Roz Guest

amiga-pelien top 3 mun mielestä oli:

1. lemmings
2. alfred chicken
3. robocod

:D

pelikuution ostaisin jos olisin rikas..vaan kun en ole :sad:

Ahh, Robocod! Sitä tuli kyllä nappulana hakattua. Se oli sitä aikaa kun pelit hakattiin läpi yhdeltä istumalta kun ei ollut edes talletusmahdollisuutta... :)

Streed Rod oli myös aika tiukka! Ja Super Cars sekä Lotus -sarjat. Niin paljon hyviä...

Ja voi niitä "Amiga rulez! PC Suxxx!" -tappeluita... ;)
#108 • • athmos Guest
Noniin.. Vihdoin on tullut Unreal Tournament 2004 :cool:
Pääsee taas mättämään ja purkamaan hermoja :D
Demon perusteella ainakin oli odottamisen arvoinen :)

Vai onko täällä vain Counter Strike -faneja?
#109 • • Painkiller Guest
Return to the castle of Wolfenstein: Enemy Territory

Nopeatempoista online mättöä. (ilmainen, käykää hakemassa osoitteesta http://www.enemy-territory.com )
#110 • • J-P Guest
dungeon master.
#111 • • Hempp@ Guest
En osaa sanoa parasta peliä, mutta hyviä ovat:

Gran Turismo 1 & 2
Metal Gear Solid
Ridge Racer Type 4

Mutta jos itsemurha-asteikolla mitataan niin paras on kyllä Ghost 'n Goblins (koko sarja).
Niitä kun tuli silloin joskus väännettyä niin alkoi mielenterveys olla pahasti uhattuna :D

En ole vieläkään päässyt niitä läpi.
Ante

#112 • • Ante

GameCuben saa nyt esim. Dosesta (ja Anttilastakin taisi saada) karvan alle satasella. Mukana kaikki Zeldat viimeisintä lukuunottamatta.

Edit: Ai niin, mieluisimpia pelejä ovat olleet Final Fantasy VII, Tomb Raider II ja Grim Fandango.
#113 • • Diodi Guest
Tetris.
#114 • • Tapi T Guest
Pieniä orgasmeja mulle ovat viimeaikoina aiheuttaneet Splinter Cell (pc) ja Thief III(pc)

PS2:lla Vice City jyrää, rokkaa ja hallitsee aina vain. :D
#115 • • sixtus Guest
Amiga 500: IK+ (legenda)
California Games

PC: Championship Manager 3 (ehdottomasti paras versio ehkä IMO kaikkien aikojen pelistä - pieksee uusimman 4-version pelattavuudellaan mennen tullen) Tätä tuli hakattua parin frendin kanssa joskus niin hullun lailla että jälkeenpäin vähän huvittaakin..mm kirjotusten lukuloma meni oikeestaan ohi ku em. kaverit ilmesty aina puolenpäivän jälkeen ovelle vaikka olin heitä kieltänyt tekemästä niin :D
#116 • • sauce Guest
parhaat pelit ever IMO:

1. nethack,
2. Civilisation,
3. UFO I, II & III,
-edit- tähän väliin pakko ujuttaa freelancer.
4. Starwars, Knights of the new rebublic. vai mikä sen nimi nyt olikaan.
5. Heroes III.
#117 • • Ezzy Guest
Hitto et toi Diablo2: Lord of Destruction on addiktoiva :crybaby:
pariin vuoteen pelannut mitään ja nyt ekaa kertaa d2:sta ja tulee joka viikonloppu hakattua putkeen =) loppu tosin häämöttää jo.

Sacred-roolipeliä odotellessa vois hakata vaikka baldurs gatea ja icewind dalea :)
#118 • • Samus Aran Guest

GameCuben saa nyt esim. Dosesta (ja Anttilastakin taisi saada) karvan alle satasella. Mukana kaikki Zeldat viimeisintä lukuunottamatta.

Paitsi et LTTP, eli imo sarjan paras osa puuttuu. Luonnollisesti iso N jätti vielä tulevillekin markkinoille vastustamattomia tärppejä. Kakkonenhan ei sitten erinäisistä syistä ole ollenkaan samaa meinikiä kuin muut Zeldat..
#119 • • ---[-]--- Guest

Tätä tuli hakattua parin frendin kanssa joskus niin hullun lailla että jälkeenpäin vähän huvittaakin..mm kirjotusten lukuloma meni oikeestaan ohi ku em. kaverit ilmesty aina puolenpäivän jälkeen ovelle vaikka olin heitä kieltänyt tekemästä niin :D

Eihän toi oo viel mitään. Pelasin frendin kanssa pari vuotta sitten sitä oikein urakalla. Eli kun mä pääsin duunista ni alotettiin ja sit pelattiin about siihen asti et mä lähdin duuniin. Sit ku mä lähdin duuniin, ni frendi pelas omaa peliä siihen asti, et mä pääsin duunist. Se veti kyl sitä suoraan suoneen.
#120 • • athmos Guest

Pieniä orgasmeja mulle ovat viimeaikoina aiheuttaneet Splinter Cell (pc) ja Thief III(pc)

PS2:lla Vice City jyrää, rokkaa ja hallitsee aina vain. :D

Thief 3 on varmasti hyvä... Pääsee taas säikkymään pimeässä yllättäen nurkan takaa eteen hyökkääviä vartijoita :D