Myyty!

7 posts, 1 page, 956 views

Avatar
#1 • • Edited Max Raven Guest
Myyty!
Avatar
#2 • • Khevah Guest
jos meinaat saada noista 100s 800e, niin nostan hattua! ite sain omani myytyä hikiseen 600e/2kpl


tosta pioneerin mikseristä tarjoon 750e
Avatar
#3 • • Edited Max Raven Guest


jos meinaat saada noista 100s 800e, niin nostan hattua! ite sain omani myytyä hikiseen 600e/2kpl


tosta pioneerin mikseristä tarjoon 750e



Katsos, tyhmä ei ole se joka pyytää jne jne... Sain muuten enemmän ku 600 soittimista...:eek:
Avatar
#4 • • Keba Guest
Hmm, voisin ehkä olla kiinnostunut tosta laukusta =D Soittelen vielä, kuhan saan soitattimet tilalle..Viittisitkö tuupata mulle käyttökokemuksia satasista?
Avatar
#5 • • Max Raven Guest
Hintoja päivitetty....
Avatar
#6 • • Max Raven Guest


Hmm, voisin ehkä olla kiinnostunut tosta laukusta =D Soittelen vielä, kuhan saan soitattimet tilalle..Viittisitkö tuupata mulle käyttökokemuksia satasista?



Mulla henk.koht ei oo muutakun hyvää sanottavaa soittimista. Soittaminen on viety lähestulkoon samalle tasolle kuin missä tahansa pioneerin mallissa. Lisäplussana efektit joiden kanssa pystyy sävyttämään soittoa esim. käyttämällä mixerin efektejä samanaikaisesti.. Efektejä pystyy myös ns. skrätsäämään mikä onnistuessaan kuulostaa helmeltä.. Ainut miinus mikä tulee mieleen, eikä sekään vaikuta soittamiseen on se, et efektit tulee joxeenkin liian lujaa...(vokaalien päälle efektiä ei kannata käyttää..)
Muuten kelpo peli ja suosittelen lämpimästi...
Avatar
#7 • • Max Raven Guest
Hinnat uusix!!!