Applen Ipodin äänenlaadusta

6 posts, 1 page, 1,618 views

Avatar
#1 • • mike mortal Guest
Kellään kokemuksia Applen Ipodista? Olen ajatellut sellaisen hankkia. Sstoressa ei vielä ollut mahdollisuutta testata sitä. Lähinnä äänenlaatu kiinnostaa - onko se mahtavan täyteläinen vai aivan järkyttävän kolkko? Joissain mp3-soittimissa kun sattuu olemaan aika ala-arvoinen ääni...

Lisäksi, sattuuko kukaan tietämään mistä saisi halvemmalla? Thomannilla 10GB:n versio 399e.
Avatar
#2 • • FoFlow Guest


Kellään kokemuksia Applen Ipodista?



Uudempi vai tää aikasempi versio? Mulla toi aikasempi versio (10GB) ja kyllä soi hyvin. Applen omat kuulottimet saa heittää kyllä romukoppaan (tai varakuulokkeiksi). Samoin kandee yrittää saada iPodi jenkkisoftalla sillä Eurooppalaisessa on jostain syystä rajoitettu tuota äänenvoimakkuutta. En tiedä kuinka tuo onnistuisi jos Eurooppaversion vermeen päivittäisi jenkkiversiolla... En tosin ole koskaan joutunut laittamaan tolla jenkkiversiollakaan täpölle. Esim KOSSin porta pro ja iPod on varsin messevä yhdistelmä ja soi hyvin.

Ja iPodin paketointi on ihan helmi :D :D sopis jo itsessään sisustuskalusteeksi :)
Avatar
#3 • • root Guest
Ylistäviä kommentteja olen enimmäkseni kuullut mutta kuulemma virheensietokyky uusimmassa (eurooppa)mallissa kaipaa parannusta. Pienikin"erhe" mp3-tiedostossa ja laite jättää soittamatta.

Muuten kokemuksestani voin sanoa, että hankkimisen arvoinen laite.

Äänenlaatu on suht hyvä, tietysti riippuu kappaleesta, mutta jo peruskuulokkeilla ihan jees.
Avatar
#4 • • Ezzy Guest
Itselläkin on moinen hankintalistalla lähitulevaisuudessa. Miten hyvin riittää potkua Sennheiser HD25sp-kokoisille luureille?
¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#5 • • Tirppa Guest
Väärän tredin nostin yläs.. my bad :sad: