Cesar Canas tulee näyttämään miten sitä polkupyörätrialia oikeen ajetaan!! :mad: :excellent: :hearts:
432 posts, 22 pages, 177,633 views
Missäs hinnoissa nuo joustokeulat nykyään on? On jo pidemmän aikaa pitäny hankkia moinen, mutta se on vaan aina jääny... :rolleyes:
Kuinkas moni on tulossa huomenna messuille?
Cesar Canas tulee näyttämään miten sitä polkupyörätrialia oikeen ajetaan!! :mad: :excellent: :hearts:
Ja se trialin yms. juontaja! Sehän oli kännissä ku metsän eläin :D
Todella epäammattimaista ja ajajienkin kannalta rasittavaa, mutta hyvät naurut irtos...
Missäs hinnoissa nuo joustokeulat nykyään on? On jo pidemmän aikaa pitäny hankkia moinen, mutta se on vaan aina jääny... :rolleyes:
käyttökelposta kamaa alkaa saamaan n. 250 eurosta ylöspäin.
Mut nii, noista levyjarruista...
Noi "sahalaita/sirkkelinterä" levyt on aika tyylikkäät...
Mut ei se ulkonäkö niissä oo niin tärkeä, toimivuus on se tärkein.
Ainakin mulle.
Jos nyt löytyis rahaa taskusta sellaiset ylimääräiset 1500e, ni kasaisin täysjäykän streettipelin PlanetX PitBull-rungon ympärille... :hearts:
Ihan kaunis malli omassa luokassaan. Itse en vaan koskaan ole lämmennyt freeride pyörille sillä niistä tulee jotenkin mieleen kehittymätön teini, joka yrittää kompesoida pientä kokoaan panostamalla liikaa keulaan :D
heissin levyt taitaa olla Suames 150e/pää, ja sillä hinnalla saa hyvät ja ongelmattomat jarskat.
Esimerkkinä ostin itselleni juuri alennusmyynnistä (oli muuten naurettavan halvat) uudet vanteet, jotka eivät ole kaikkein keveimmästä päästä, eivätkä ole maailman kestävimmätkään, mutta ulkonäkö oli kohdallaan:
Ainakin Heissit on ihan tarpeeks tehokkaat ilmanki sitä, iso levy vaan vääntää keulaa niin perkeleesti solmuun.
ok.. Hyvät ostoperusteet tosiharrastajalle :excellent: Noi näyttää kyl
vähän siltä et ne hajoo ekan kiven tullessa vastaan.. Nätit vanteet mut
naamassa sit joskus ikuiset arvet ihonsiirroista :)
Mä en oikein ymmärrä tuota isoa levyä muussa, ku järeissä freeraidereissa ja dh-pyörissä. Ainakin Heissit on ihan tarpeeks tehokkaat ilmanki sitä, iso levy vaan vääntää keulaa niin perkeleesti solmuun.