uuuuuuh, toi spessun enduro on kyl niiiiiin tsiidu filo :006:
On se kyllä kaunis!
432 posts, 22 pages, 177,762 views
uuuuuuh, toi spessun enduro on kyl niiiiiin tsiidu filo :006:
Pyöräily on asenne-, ei välineurheilua.
Jukka-Poika taisi laulaa kolmevaihteisesta limusiinistaan.
Mulle tarjotaan käyttämätöntä Kona Mokomoko (vm. 98) pyörää hintaan 690e. Muuten pyörän speksit ovat samat kuin tuossa linkissä, mutta keula on Marzocchi Z2 ja takajousi on Fox Vanilla Air (?)...
Mitäs te pyöränörtit olette tuosta laitteesta mieltä, kannattaako maksaa? "19-runko on ilmeisesti aika sopiva 188cm pitkälle?
Jos saat ne haluamasi apupyörät päälliskauppaan niin sitten kannattaa ostaa.
Mulle tarjotaan käyttämätöntä Kona Mokomoko (vm. 98) pyörää hintaan 690e. Muuten pyörän speksit ovat samat kuin tuossa linkissä, mutta keula on Marzocchi Z2 ja takajousi on Fox Vanilla Air (?)...
Mitäs te pyöränörtit olette tuosta laitteesta mieltä, kannattaako maksaa? "19-runko on ilmeisesti aika sopiva 188cm pitkälle?
Mun kokemusten perusteella toi "nousukahva" nimitys on kyllä jostakin ****** keksitty :D Mäkiä ylös noustessa ei niistä kahvoista kyllä erkkikään pitele kii.
Onhan ne jonkun mielestä aikas kivan näköiset, sopii varmaankin tollaseen halpis-pirkkamarket-maasturiin mutta tossa sun trek:issä todennäköisesti turhat. Joku tykkää, joku ei.
Kiitos muuten superuserille, jolta sain ostettua Y-50:n.
ps ja tällä toivottavasti y-50:n ei heti häviä:
http://www.hut.fi/~vpartane/lukko.jpg
Tollanen ranteenpaksunen jättiketju olisi lähinnä vitsi, ellei oikeasti tietäisi kuinka tehokkaasti varkaat saa hyvätkin U-lukot auki. Sairasta että pitää mennä noin pitkälle ennen kuin pyöränsä uskaltaa johonkin jättää.
Normaalisti kun kehtaa kertoa mitä on pyörästään maksanut niin ensireaktio on "Mitä helvettiä, sillähän saa jo auton!"
Kiitos muuten superuserille, jolta sain ostettua Y-50:n.
ainakin jonkin verran polkiessa? ja hiilikuiturunko taas ei kestä yhtään kunnon tuhoutumista. eli ei hirveesti herkuta maastossa ajaminen.