Lucid Dreaming

5 posts, 1 page, 1,425 views

Avatar
#1 • • Mck Guest
Onks kellään kokemusta tai neuvoja 'selkeistä unista' ja niiden näkemisestä?
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
Mr. Search hallitsee nämä uniasiatkin merkillisen hyvin.
Hyvää yötä! :018:
Avatar
#3 • • Edited Salla Guest
http://www.lucidity.com/

:D

Ja mikäli tuon määrityksen mukaan joka sanoo että lucid dreaming on siis tajuamista unen aikana että oot unessa etkä oikeassa todellisuudessa, sikäli olen kokenut ton pari kertaa. Tästä tosin on jo aikaa kyllä mutta mä muistan kerran nähneeni jotain tosi hirveetä painajaista missä mä yritin päästä kaikin keinoin karkuun 'jotain' mikä oli jotenkin tosi paha tjs. Mulla alitajuisesti tuntui koko ajan olevan sellanen olo että mä itken (se tunne kun päähän tulee sellanen jännä paine itkiessä).
Mutta jossain vaiheessa kun se karkuun pyrkiminen ei oikein edennyt niin mä aloin kelaa siinä unessa (muistan tän hetken tosi hyvin vieläkin) että: on se helvetin hyvä että tää on vaan unta koska mä en oikeesti haluiskaan tietää mitä mä juoksen ja pakenen karkuun koska se tuntui aiemmin tosi pelottavalta! :D en muista miten se uni päättyi.
Avatar
#4 • • Lara C Guest
Tämä on opittavissa oleva asia. En tiedä miten itse olen alkuun päässyt mutta pystyn kyllä ohjailemaan uniani jos vaan tahdon. Helpointa se on kun näkee unta jostain itselle sillä hetkellä tärkeästä asiasta. Ja olo on herätessä melkoisen helpottunut vaikka todellisuudessa asioille ei mitään olisikaan tapahtunut.

Valitettavasti en vielä toistaiseksi ole pystynyt vaikuttamaan siihen mitä unia näen.....:003:
Avatar
#5 • • Felis Guest
Tapi T laittoikin jo linkin alkuperäiseen topikkiin --> kiinni.